امکانات دیجی‌کالا بیزینس برای خریدهای سازمانی

دیجی‌کالا بیزینس یکی از زیرمجموعه‌های جدید گروه دیجی‌کالاست که خرید سازمانی را برای کسب‌وکارها و سازمان‌ها ساده‌تر ‌کرده است و امکان فروش عمده را نیز در اختیار آنها قرار می‌دهد. کسب‌وکارها و سازمان‌های کوچک، متوسط و بزرگ به راحتی می‌توانند از این پلتفرم جدید دیجی‌کالا برای تامین نیازهای خود استفاده کنند. مخاطبان پلتفرم دیجی‌کالا بیزینس با استفاده از این محصول، به مزایا و تسهیلات متعددی دسترسی دارند که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید:

تأمین یکجای نیازهای سازمان

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌‌های کاربران سازمانی تامین یکجای انواع نیازهای سازمان از طریق یک کانال واحد است. دیجی‌کالا بیزینس با هدف حل این مسئله راه‌اندازی شده است. این پلتفرم از طریق ارتباط با عمده‌فروشان در سراسر کشور و نیز برخورداری از طیف گسترده‌ای از محصولات این امکان را به سازمان‌ها می‌دهد تا پس از مقایسه گزینه‌های موجود، کالاهای مورد نظرشان را سفارش دهند و آنها را به سرعت دریافت کنند. گستره محصولات و امکان پردازش سریع سفارش‌ها از جمله مهم‌ترین مزایای دیجی‌کالا بیزینس برای خریدهای عمده سازمانی به شمار می‌روند.

هزینه کمتر با تخفیف‌های پلکانی

اما تنوع محصولات و صرفه‌جویی در زمان تنها مزیت‌های دیجی‌کالا بیزینس نیستند. با توجه به اینکه سازمان‌ها خرید خود را به صورت عمده انجام می‌دهند، برای آنها در دیجی‌کالا بیزینس در چند سطح و به صورت پلکانی تخفیف‌هایی پیشبینی شده است. به عبارت دقیقتر، صرفه‌جویی مالی یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای خرید عمده از طریق این پلتفرم است. دیجی‌کالا بیزینس این امکان را به کاربرانش می‌دهند تا در صورت توانایی پیشبینی نیازهای آتی خود با مقایسه قیمت‌ها به گزینه‌های مناسب‌تری دست یابند و البته با خرید پلکانی و سفارش بیشتر از تخفیف‌ بیشتری برخوردار شوند.

عدم وجود محدودیت سفارش

بر خلاف بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین که موجودی برخی محصولات‌شان با محدودیت روبروست، کاربران دیجی‌کالا بیزینس با چنین محدودیتی روبرو نخواهند بود. از آنجا که این پلتفرم به صورت مستقیم با عمده‌فروشان در ارتباط است، کاربران از امکان خرید نامحدود برخوردار هستند. اگر کاربر نیاز به محصولی خاص داشته باشد که در این پلتفرم عرضه نشده، دیجی‌کالا بیزینس در سریع‌ ترین زمان ممکن اقدام به تامین کالای مذکور خواهد کرد. کافی‌ست کالای مورد نظر در باکس ثبت سفارش کالا، نام و یا لینک محصول مورد نظر خود به همراه تعداد سفارش شود.

صدور پیش‌فاکتور و فاکتور رسمی برای خرید سازمانی

فرآیند اداری خرید عمده بسیاری از سازمان‌ها به گونه‌ای است که ابتدا باید پیش‌فاکتوری از سوی فروشنده صادر شود تا امور مربوط به تائید خرید و پرداخت آن صورت گیرد. دیجی‌کالا بیزینس رویکردی متفاوت را در پیش گرفته و این امکان را فراهم کرده است که کاربر بتواند پس از ثبت سفارش خود پیش‌فاکتوری برای آن دریافت کند. همچنین سبد ثبت‌شده کاربر تا ۲۴ ساعت پس از ثبت همچنان پابرجا خواهد بود.

شیوه‌های متنوع برای پرداخت هزینه خرید عمده

بسیاری از سازمان‌ها از روش‌های پرداخت مستقیم آنلاین برای خرید عمده استفاده نمی‌کنند. در نتیجه شاید نتوانند از بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین خرید کنند. اما دیجی‌کالا بیزینس مجموعه‌ای متنوع از شیوه‌های پرداخت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند برای پرداخت هزینه خرید سازمانی خود علاوه بر پرداخت آنلاین از شیوه‌هایی نظیر پرداخت اعتباری، انتقال حساب به حساب، حواله شبا و حتی ارائه چک بانکی استفاده کنند.

اطمینان خاطر از کالاهای خریداری شده

مغایرت محصول خریداری‌شده با کالای مد نظر و یا کیفیت پائین محصول از جمله نگرانی‌های سازمان‌ها در خریدهای عمده است که در برخی موارد حتی می‌تواند به قیمت ضرری سنگینی برای سازمان تمام شود. دیجی‌کالا بیزینس راه‌حلی برای این موضوع یافته و آن هم ضمانت ۷ روزه بررسی و تائید کالای خریداری شده است. به این ترتیب، مدیران سازمان‌ها می‌توانند از کیفیت کالای خریداری‌شده خود اطمینان داشته باشند.

ظرفیت نگهداشت سبد خرید تا یک شبانه روز

بازه زمانی نگهداشتن سبد خرید در بیشتر فروشگاه‌های آنلاین معمولاً تا یک ساعت پس از ثبت سفارش امکان پذیر است. این محدودیت در دیجی‌کالا بیزینس با توجه به حجم بالای خرید از جنس حقوقی وجود ندارد. دیجی‌کالا بیزینس هر سبد خرید را تا ۲۴ ساعت برای کاربران نگه می‌دارد.

شیوه‌های متنوع تماس با پلتفرم

انجام خریدهای سازمانی گاهی به چیزی فراتر از فرآیند معمول خرید از یک فروشگاه آنلاین نیازمند است و گاهی مدیران سازمانی باید برخی از جزئیات مرتبط با سفارش را با فروشنده هماهنگ کنند. پلتفرم دیجی‌کالا بیزینس نیز مجموعه‌ای از راه‌های ارتباطی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند از طریق چت آنلاین، خط تلفن اختصاصی، سرشماره پیامکی و نیز صفحات اجتماعی به پیگیری جزئیات سفارش خرید سازمانی خود بپردازند.

امکان توزیع گسترده در سراسر کشور

برخورداری از توان لجستیکی دیجی‌کالا یکی از مزیت‌های دیجی‌کالا بیزینس برای تحویل سفارش‌های عمده سازمانی‌ست. مراکز زیرساختی دیجی‌کالا در سراسر کشور پراکنده است. این قابلیت به سازمان‌ها و کسب‌وکارها کمک می‌کند که کالاهای مورد نظر خود را به صورت انبوه سفارش دهند و در محل شرکت تحویل بگیرند.

پشتیبانی اختصاصی

دیجی‌کالا بیزینس شیوه‌های متعددی برای پشتیبانی ویژه از مشتریان خرید عمده سازمانی تعریف کرده است. چت آنلاین، خط تلفن اختصاصی، سرشماره پیامکی و صفحات اجتماعی دیجی‌کالا بیزینس درگاه های متفاوتی هستند که از طریق آنها امکان ارتباط مستقیم میان تیم دیجی‌کالا بیزینس و کاربران فراهم است.

کسب‌وکارهای متعددی از ابتدای آغاز به کار دیجی‌کالا بیزینس (آبان ۱۴۰۰) به جمع مشتریان این محصول پیوسته اند؛ برای نمونه می‌توان از ایرانسل، بانک صادرات، سازمان تأمین اجتماعی، گروه سولیکو، بانک مرکزی، همراه اول نام برد.

گفتنی‌ست دیجی‌کالا بیزینس در یک سفارش تعداد ۱۰ هزار کالا در یک نوبت برای مشتری ارسال کرده است؛ این رقم یک رکورد بزرگ در فروش سازمانی برای یک محصول نوپاست. همچنین از مجموع ۵۰۰ سازمان بزرگ ایرانی، ۴۰۰ شرکت برتر از دیجی‌کالا بیزینس خرید کرده‌اند.

دیجی‌کالا بیزینس به عنوان سرویس تسهیل فرایند خرید B2B از ۳۰ آبان ۱۴۰۰ کار خود را آغاز کرد.

برای ورود به دیجی‌کالا بیزینس اینجا را کلیک کنید.

link

مطالب مرتبط

فیلیمو

بیش از ۹۷ هزار نفر در جشنواره ولاگ فیلیمومدرسه رای دادند

دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه، ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم با بیشتر از ۵۰۰ ولاگ ارسالی، به پایان رسید. جشنواره ولاگ این مدرسه کمک آموزشی با هدف ترویج و
دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه، ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم با بیشتر از ۵۰۰ ولاگ…
اسنپ

تعرفه اسنپ و تپسی گران می‌شود؟

نماینده مردم تبریز از مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی در ازای دریافت غیرقانونی مالیات بر ارزش افزوده با امضای بیش از ۳۰ نماینده و ارجاع آن
نماینده مردم تبریز از مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی در ازای دریافت…
دیوار

۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار

کاربران دیوار طی سال گذشته در دسته‌های «خدمات» و «استخدام و کاریابی» بیش از ۷۱۰ میلیون بار به جستجوی نیازمندی‌هایشان پرداخته‌اند. دسته‌های «خدمات» و «استخدام و
کاربران دیوار طی سال گذشته در دسته‌های «خدمات» و «استخدام و کاریابی» بیش از ۷۱۰ میلیون…
دیوار

بحث داغ کارشناسان و مردم درباره آگهی‌های آنلاین املاک

بحث مسدودسازی آگهی‌های بخش املاک دیوار و شیپور، اخیرا بسیار خبرساز شده است. در برنامه «هشت صبح» رادیو اقتصاد، کارشناسان و مخاطبان به بحث راجع به این موضوع پرداختند.
بحث مسدودسازی آگهی‌های بخش املاک دیوار و شیپور، اخیرا بسیار خبرساز شده است. در برنامه «هشت…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم