با سایت شب از خشت به خشت دیدنی‌های ایران بازدید کنید

سرتاسر ایران پُر شده است از دیدنی‌های جذاب و اگر اهل سفر هستید و می‌خواهید دل را به دریا زده و به بهترین شهرهای ایران سفر کنید، در این مطلب به بررسی سه شهر بسیار جذاب در دل ایران خواهیم پرداخت که هر کدام ارزش گشت‌وگذار را دارند و باید برای هر مورد وقت زیادی را در نظر گرفت تا تمامی زیبایی‌های آن را دید.

در نظر داشته باشید برای گشت‌وگذاری بی‌نظیردر شمال یا هرکجای ایران، اجاره ویلا خصوصا از سایت شب را نباید فراموش کرد زیرا یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سفر که همیشه چالش برانگیز است مساله مکانی است که می‌خواهید در آن اقامت داشته باشید. در ادامه به بررسی سه شهر از شهرهای دیدنی ایران یعنی تهران، یزد و کیش خواهیم پرداخت و نحوه اقامت در هر کدام را بررسی می‌کنیم.

یک گردش یک روزه در تهران

تهران یکی از شهرهای توریست‌پذیری است که در خود هزاران موزه و مراکز خرید و تفریحی را جای داده است.

این شهر با توجه به گسترده بودن مکان‌های دیدنی برنامه سفر شما را خالی از تفریحات مختلف نمی‌گذارد. به عنوان اولین پیشنهادی که می‌توانیم به شما دهیم کاخ گلستان است که این کاخ به ثبت جهانی یونسکو هم درآمده و از سرمایه‌های ملی ایران است. بعد از این کاخ پیشنهاد می‌شود از کاخ سعدآباد دیدن کنید که قدمت تاریخی این کاخ به دوره صفویه برمی‌گردد. اگر در تهران به دنبال خرید هستید پیشنهاد می‌شود بعد از دیدن کردن این دو کاخ به بازار تهران مراجعه کرده و هر چیزی که دوست دارید را از آنجا تهیه کنید!

 

 

اگر همچنان عاشق خرید کردن هستید و ترجیح شما محیط‌های شیک‌تر است پیشنهاد می‌کنیم به مراکز خرید شهر تهران از جمله مجتمع تجاری ایران مال و کوروش مال مراجعه کنید تا هر چیزی که دوست دارید را بخرید. به طور قطع بعد از دیدن این مکان‌ها دیگر زمان آن رسیده است که به یک اقامتگاه بی‌نظیر بروید. رزرو سوئیت یا اجاره آپارتمان مبله تهران یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید با آرامش در کنار خانواده خود شب را به صبح برسانید.

چم و خم سفر به یزد

یزد و شکوه تاریخی آن به گذشتگان این شهر برمی‌گردد و می‌توان یزد را به عنوان یکی از تاریخی‌ترین شهرهای ایران نام برد که در دوره‌های تاریخی مختلف وجود داشته و مردمان در آن زندگی می‌کردند. اگر بخواهیم یکی از تاریخی‌ترین مکان‌ها در یزد را به شما معرفی کنیم به طور قطع باید انتخاب اول‌مان باغ دولت آباد یزد باشد که این بنا میراث ملی کشور است و در جوامع جهانی به ثبت رسیده است. این باغ زیبا در یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های یزد قرار گرفته که حتما باید به دیدن آن بروید.

مورد بعدی برای گشت و گذار آتشکده بهرام است که یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های یزد به حساب می‌آید، در این آتشگاه یک شعله از قدیم روشن مانده است که توریست‌های زیادی برای دیدن آن به آنجا می‌روند. در ادامه می‌توانید به خیابان و محله فهادان بروید که فضایی کاملا سنتی از بافت قدیم یزد است و در آن مغازه‌های زیادی از صنایع دستی یزد و دیگر موارد به چشم می‌خورد که خیال شما را از خرید در این شهر راحت می‌کند. اگر به انتهای روز رسیده‌اید و به فکر اقامت در اقامت‌گاهی را در نظر دارید یکی از بهترین گزینه‌ها اجاره سوئیت در یزد است که می‌توانید در هر نقطه از آن سوئیت‌های مناسب با هر نوع سلیقه‌ای را یافت کنید.

کیش و تفریح و هیجان در یک قاب

کیش شهری است که فقط برای تفریح‌های مختلف و سرگرمی‌های مهیج ساخته شده است. اگر تا به حال به این شهر سفر نکرده‌اید کاملا متعجب خواهید شد زیرا قدم به قدم برای شما تفریحات و سرگرمی‌های مختلفی طراحی شده است که سفر خود نهایت لذت را ببرید. برای شروع می‌توانید به آکواریوم بزرگ کیش مراجعه کنید که از مجهزترین و کامل‌ترین گونه‌های دریایی بهره می‌برد. این آکواریوم بی‌نظیر در مجاورت پارک دلفین‌ها ساخته شده و می‌توانید از این پارک هم دیدن کرده و دلفین‌های جذابی را بر فراز آب ببینید.

کشتی یونانی کیش از دیگر فضاهایی است که دیدن آن خالی از لطف نیست. این کشتی در سال ۱۳۴۵ از کار افتاده و تا به امروز در ساحل لنگر انداخته است. در کنار ساحل کشتی یونانی تفریحات مختلفی وجود دارد که می‌توانید با خانواده هر کدام از آنها که دوست دارید را امتحان کنید.

 

 

از قدیم گفته‌اند که سفر بی‌خرید فایده‌ای ندارد؛ در نتیجه برای اینکه بتوانید در کیش خرید کنید پیشنهاد می‌شود به مرکز خرید دامون مراجعه کنید. این مرکز خرید بسیار وسیع است و برای تمامی نیازهای شما در آن مغازه‌ای یافت می‌شود. در این مجموعه علاوه بر خرید‌های مختلف می‌توانید از امکانات تفریحی هم استفاده کنید که برای این مورد هم امکانات زیادی وجود دارد. بعد از یک خرید جانانه باید به فکر اقامتگاهی جذاب در جزیره کیش باشید که ما به شما اجاره خانه در کیش یا رزرو ویلا و سوئیت را پیشنهاد می‌کنیم که به همراه خانواده با امنیت کامل می‌توانید در آن اقامت داشته باشید.

link

مطالب مرتبط

دیوار

بحث داغ کارشناسان و مردم درباره آگهی‌های آنلاین املاک

بحث مسدودسازی آگهی‌های بخش املاک دیوار و شیپور، اخیرا بسیار خبرساز شده است. در برنامه «هشت صبح» رادیو اقتصاد، کارشناسان و مخاطبان به بحث راجع به این موضوع پرداختند.
بحث مسدودسازی آگهی‌های بخش املاک دیوار و شیپور، اخیرا بسیار خبرساز شده است. در برنامه «هشت…
فناپ

عرضه اوراق مرابحه فناپ‌زیرساخت در فرابورس ایران

فرابورس ایران از ﭘﺬﯾﺮه ﻧﻮﯾﺴﯽ اوراق ﻣﺮاﺑﺤﻪ جدید با نماد «فناپ زیرساخت ۰۷» خبر داد شرکت فرابورس ایران اعلام کرد ﭘﯿﺮو ﺻـﺪور ﻣﺠﻮز ﺷـﻤﺎره  ۱۲۲/۱۵۱۶۸۵
فرابورس ایران از ﭘﺬﯾﺮه ﻧﻮﯾﺴﯽ اوراق ﻣﺮاﺑﺤﻪ جدید با نماد «فناپ زیرساخت ۰۷» خبر داد شرکت…
خبرها

مرکز نوآوری پلنت گزارش عملکرد خود را در سال ۱۴۰۲ منتشر کرد

شبکه نوآفرینی سرآمد با نام تجاری پلنت، در خرداد ماه ۱۳۹۸ با استقرار در کارخانه نوآوری آزادی راه‌اندازی شد. پلنت به عنوان مرکز نوآوری در صنعت بیمه نقش نقطه اتصال
شبکه نوآفرینی سرآمد با نام تجاری پلنت، در خرداد ماه ۱۳۹۸ با استقرار در کارخانه نوآوری…
دیوار

دیوار و شیپور باز هم تهدید شدند

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری بازار مسکن همراه نیستند و در صورت عدم همراهی، باید مانع فعالیت این دو سایت شد. به
اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم