گزارش سالانه نوبار منتشر شد

نوبار که به عنوان سامانه اسباب کشی آنلاین از سال ۱۳۹۶ فعالیت آغاز به کار کرده، گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰ خود را منتشر کرده است. نوبار در این گزارش به خدمات دیگر خود اشاره کرده است. نوبار شاپ و باریکا دو محصول نوبار هستند که خدمات ارایه می‌کنند. نوبار شاپ محصولاتی از قبیل کارتن و ضربه‌گیر مخصوص اسباب کشی می‌فروشد و باریکا پلتفرم اتصال کاربر به رانندگان جهت حمل بار بین شهری است.

در تصویرهای زیر صفحه‌هایی از بخش‌های فان فکت گزارش نوبار را مشاهده می‌کنید.

نوبار در این گزارش برمبنای اطلاعات خود، داده‌هایی از وضع مسکن در تهران نیز منتشر کرده است. براساس این گزارش محبوب‌ترین متراژ خانه برای تهرانی‌ها ۸۰ متر و طبقه چهارم است. همچنین ۴۸ درصد مردم تهران در اسباب کشی‌های خود به یک منطقه پایین‌تر نقل مکان کرده‌اند.

نوبار در گزارش خود اعلام کرده برای حدود هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی کرده و بیشترین درآمد یک راننده کامیون در این پلتفرم بیش از ۱ میلیارد تومان بوده است.

فایل کامل گزارش نوبار از اینجا قابل دریافت است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

مرکز بانا: ادعای اسنپ فودکاملا مخالف قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ و مفاد رای شورای رقابت است

مرکز مطالعات توسعه و رقابت (بانا) در پاسخ به بیانیه شرکت اسنپ‌فود که مدعی شده «رای اولیه شورای رقابت تا طی کردن فرایند تجدیدنظر و قطعی شدن رای لازم الاجرا…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

همکاری دیجی‌پی و دیجی‌فای برای فعالسازی درگاه پرداخت اقساطی فروشگاه‌ها

با همکاری دیجی‌پی و دیجی‌فای، کسب‌و‌کارهایی که برای دریافت خدمات در دیجی‌فای ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند در کمتر از ۲۴ ساعت، درگاه پرداخت اقساطی دیجی‌پی را روی سایت خود فعال کنند.

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم