حضور متمایز حامی مالی در کنسرت همایون شجریان

«به رنگ صدا» جدیدترین کنسرت همایون شجریان از روز اول تیرماه در مرکز همایش‌های کشور به روی صحنه رفت. این سری از کنسرت‌ها که تا اوایل مرداد ماه ادامه پیدا می‌کند با حمایت یکی از استارتاپ‌های پیشرو حوزه خدمات بانکی و مالی ایران برگزار می‌شود.

 

بلوبانک، در یکی از نخستین گام‌های خود برای حمایت از رویدادهای هنری، با هنرمند پیشرو حوزه موسیقی ایران همکاری کرد تا ضمن ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، در عرصه‌ای جدید با مخاطبانش ارتباط برقرار کند.

 

با وجود اینکه حمایت و اسپانسری شرکت‌ها از رویدادهای ورزشی، فرهنگی، هنری و… امری معمول در دنیا محسوب می‌شود. اما نوع حضور بلوبانک در جریان برگزاری جدیدترین کنسرت همایون شجریان، این حمایت را متمایز می‌کند.

 

برخلاف روش‌های معمول اسپانسری که با حضور پررنگ، گسترده و همیشگی برندها همراه است، مدیران بلوبانک تصمیم‌ گرفتند تا حضور این برند در کنسرت به رنگ صدا به شکلی حداقلی و نامحسوس باشد.

 

براین اساس، حضور بلوبانک تنها به محدوده خارج سالن محل برگزاری خلاصه شده است تا شرکت‌کنندگان کنسرت، در داخل سالن صرفا شنونده و بیننده آثار خلق شده هنرمندان مورد علاقه خود باشند.

 

حتی حضور در بخش بیرون سالن هم بیش از آنکه به شکل استفاده از لوگو و تصاویر بلوبانک باشد، در قالب استفاده‌ای هنرمندانه از رنگ‌های این برند در طراحی‌ها و تزئینات محیطی است. مثلا نگارگری اشعار کنسرت بر روی ستون‌های سالن با رنگ کارت‌های متعدد بلوبانک انجام شده است.

 

تنها جایی که لوگوی بلوبانک به چشم می‌آید دیوار ویژه عکاسی است که با رنگ آبی و سفید، نگارگری زیبایی از نام همایون شجریان و لوگوهای کوچک بلوبانک است که فضایی جذاب را برای عکس‌های یادگاری علاقه‌مندان فراهم کرده است.

 

شکل دیگر حضور بلوبانک در این فضا، کارت‌های ویژه‌ایست که با تصویر همایون شجریان طراحی شده و پشت آن کیوآرکدی قرار داده شده که شما را به صفحه‌ای حاوی برنامه کنسرت و متن ترانه‌ها می‌رساند. این ابتکار کاربردی که به محض ورود در سالن ابتدایی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد حاوی یک لوگوی کوچک از بلوبانک در پایین صفحه است.  

 

در مجموع افراد حاضر در کنسرت هیچ حضور برجسته یا مزاحمی از حامی مالی این کنسرت در سالن مشاهده نکرده و تنها در بخش‌های نگارگری و زیباسازی این سالن پیوندی میان الگوی رنگ‌های بلوبانک و طراحی‌ها مشاهده می‌شود.

 

کنسرت «به رنگ صدا» در ۳۰ سانس و تا روز ۵ مرداد برگزار می‌شود. طبق اعلام پلتفرم فروشنده بلیت کنسرت، حدود ۸۰ هزار بلیت در سه مرحله و طی ۶ ساعت خریداری شده است که در نوع خود یک رکورد بزرگ محسوب می‌شود.      

    

با اختصاص جایگاه VIP سالن، حضور دانشجویان در این کنسرت رایگان شد. همچنین در صورت خرید بلیت کنسرت با کارت بانکی بلو، ۱۰ درصد از مبلغ خرید به حساب افراد باز می‌گشت. 

 

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.  

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت‌های بلوبانک یا نصب اپلیکیشن بلوبانک می‌توانید به وب‌سایت این شرکت به نشانی www.blubank.com مراجعه کنید.          

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم