برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

اقساط اسنپ پی

محصول اعتبار اقساطی اسنپ‌پی در هفدهمین رویداد فیناپ رونمایی شد

پنج‌شنبه ششم مرداد ماه، هفدهمین رویداد فیناپ با موضوع BNPL و آینده پرداخت اعتباری با حضور متخصصان و فعالان صنعت پرداخت و لندتک کشور در مرکز رویداد سلام برگزار شد و اسنپ‌پی طی مراسمی از محصول اعتبار اقساطی خود رونمایی کرد. 

 

به گزارش روابط عمومی اسنپ‌پی، سرویس “الان بخر، بعدا پرداخت کن”  یا همان  BNPL یکی از جدیدترین شیوه‌های پرداخت در دنیاست که محبوبیت زیادی به خصوص بین نسل جوان دارد و در زمان همه‌گیری کرونا با توجه به افزایش تمایل افراد به خرید آنلاین استفاده از آن چند برابر شده است. هم‌زمان با روندهای جدید اعتباردهی در دنیا، در کشور ما نیز اسنپ‌پی برای اولین بار این سرویس را تحت عنوان سرویس اعتباری (اعتبار ماهانه) در آذرماه ۹۹ ارائه کرد که با استقبال چشمگیر کاربران مواجه شد.

 

در این رویداد یک‌ روزه، مجید‌ حسامی مدیر عامل اسنپ‌پی، از جدیدترین روندهای این حوزه و پتانسیل‌های آن در بازار ایران صحبت کرد و BNPL را اقیانوسی آبی به گستره ایران توصیف کرد. به گفته مجید حسامی، اسنپ‌پی امروز با بیش از ۱ میلیون کاربر فعال، بزرگترین لندتک ایران محسوب می‌شود. به گفته وی، در سال ۱۴۰۰ اسنپ‌پی رشد ۴۷۸۴ درصدی را تجربه کرده است و شاخص NPS آن که معیاری برای ارزیابی رضایت کاربران است معادل ۷۱ درصد بوده که در مقایسه با میانگین شاخص NPS در دنیا بین کاربران سرویس‌های BNPL که ۳۸ درصد است حدودا دو برابر بوده که نشان‌دهنده رضایت‌ کاربران در استفاده از این سرویس است. 

 

 

در این رویداد، اسنپ‌پی در آستانه تولد دوسالگی خود محصول جدیدش تحت عنوان سرویس اعتبار اقساطی را در حضور سایر کسب‌و‌کارهای فعال در این حوزه به طور رسمی معرفی و رونمایی کرد.

 

اعتبار اقساطی اسنپ‌پی با شعار “الان بخر، در ۴ قسط پرداخت کن.” یک مدل از سرویس اعتباری است که به کاربران این امکان را می‌دهد، کالای مورد نظر خود را خریداری کنند و هزینه آن  را در ۴ قسط مساوی طی ۴ ماه، بدون هیچ بهره و هزینه اضافه‌ای پرداخت کنند. این محصول نیز همانند اعتبار ماهانه اسنپ‌پی به ارائه ضامن و وثیقه‌ نیاز ندارد. از جمله مزایای دیگر استفاده از این اعتبار، خرید بدون نگرانی از افزایش قیمت‌ها در شرایط تورمی است.

 

به گفته آربی‌ باغومیان، مدیر ارشد تیم محصول اسنپ‌پی در حال حاضر اعتبار اقساطی اسنپ‌پی روی ۲۷ سایت فروشگاهی در زمینه‌های مختلف از جمله مد و پوشاک، آرایشی و بهداشتی، الکترونیک و…  قابل استفاده است و به زودی فروشنده‌های بیشتری نیز به پذیرندگان اعتبار اسنپ‌پی افزوده خواهند شد. وی در معرفی این محصول اشاره کرد: “هدف شکل‌گیری اسنپ‌پی ارائه راهکارهای مالی در جهت رفع نیازهای روز کاربران می باشد، در همین راستا، اسنپ‌پی با معرفی سرویس اعتبار اقساطی خود سعی در ایجاد تحولی بزرگ و رو به جلو در صنعت  اعتبار خرد کشور دارد.” 

 

کاربران برای استفاده از اعتبار اقساطی کافی‌ست پس از انتخاب سبد خرید خود در فروشگاه مورد نظر، در صفحه صورت‌حساب گزینه “پرداخت اقساطی اسنپ‌پی” را انتخاب کرده و با پرداخت فقط یک چهارم مبلغ خرید خود را تکمیل و دریافت کنند. لیست فروشگاه‌های پذیرنده اسنپ‌پی در وب سایت اسنپ‌پی و همچنین صفحه سرویس اعتباری اسنپ در اپلیکیشن اسنپ قابل مشاهده است. 

 

امروز اعتبار اسنپ‌پی در اختیار ۶ میلیون کاربر اسنپ قرار گرفته و کاربران برای فعال‌سازی آن می‌توانند از طریق سوپراپلیکیشن اسنپ، بخش سرویس اعتباری برای دریافت اعتبار ثبت‌نام کنند.

 

مطالب مرتبط

قطعی اینترنت ایران
دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی