تعداد نوبت‌های دکتردکتر به ۶ میلیون رسید

دکتردکتر اعلام کرد در مرداد ماه امسال آمار کل نوبت‌های ثبت شده در این مجموعه به عدد ۶ میلیون رسیده است.

 

دکتردکتر، سامانه نوبت‌دهی و خدمات پزشکی آنلاین است که خدمات نوین بخش سلامت دیجیتال را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این شرکت فعال حوزه سلامت دیجیتال در سال ۱۳۹۴ با هدف رفع چالش‌های ارتباط میان پزشک و بیمار و ثبت آنلاین نوبت‌های پزشکی کار خود را شروع کرد. از سال ۱۳۹۷ و با سرمایه‌گذاری شرکت لیان کپیتال، روند توسعه دکتردکتر سرعت پیدا کرد و این استارتاپ خدمات مختلفی را به سرویس‌های خود اضافه کرد. دریافت نوبت پزشک، خدمات پزشکی و آزمایش در محل، مشاوره تلفنی با پزشکان، دریافت نوبت خدمات دامپزشکی و مجله الکترونیک از جمله سرویس‌های ارائه شده دکتردکتر در حال حاضر است.

 

دکتردکتر با ارتقای راهکارها و توسعه خدمات خود توانسته است امکان دسترسی آسان بیماران به طیف وسیعی از پزشکان و مراکز درمانی را در سراسر ایران فراهم کند. این استارتاپ، بیماران را در سراسر ایران به ‌صورت آنلاین، به مطب پزشکان و کلینیک‌های مختلف متصل می‌کند و بار نوبت‌دهی‌های تلفنی را از دوش پزشک، منشی و بیمار برمی‌دارد. همچنین این سامانه سعی دارد با ارائه خدماتی کامل و متمایز، جایگاه خود را به‌ عنوان بخشی از زنجیره ارزش خدمات سلامت برای بیماران و پزشکان تثبیت کند.

 

نیما فاضلی، مدیر عامل دکتردکتر در مورد ثبت رکورد ۶ میلیون نوبت‌دهی آنلاین در این مجموعه گفت: «بسیار خوشحالیم که توانستیم این آمار بزرگ را ثبت کنیم و تمامی تلاش خود را برای ادامه این مسیر به منظور جلب رضایت پزشکان و کاربران خود به‌کار می‌بندیم. در این راه چالش‌های زیادی را پشت‌ سر گذاشته‌ایم اما با وجود تمامی این چالش‌ها موفق شدیم تا ضمن ارائه خدمات متنوع، نقش رهبری در این بخش از بازار را برای خود تثبیت کنیم.»

 

نیما فاضلی، مدیر عامل دکتردکتر

 

به گفته مدیر عامل دکتردکتر، در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار پزشک با این شرکت همکاری می‌کنند و سه و نیم میلیون کاربر یکتا از خدمات ارائه شده این پزشکان بهره‌مند شده‌اند. همچنین خدمات دکتردکتر در تمامی استان‌ها و بیش از ۲۰۰ شهر کشور در دسترس کاربران است. 

 

نیما فاضلی با اشاره به نقشه راه و اهداف آینده دکتردکتر گفت: «هدف اولیه ما این است که با تمرکز بر روی خدمات نوبت‌دهی آنلاین و بهبود تجربه کاربری پزشکان و بیماران، بتوانیم آمار ۶ میلیون نوبت‌دهی را طی زمان کمتر از یک سال آینده تکرار کنیم و فضای بازار سلامت دیجیتال را به سمت توسعه هر چه بیشتر پیش ببریم. واقعیت این است که دیجیتالی شدن حوزه سلامت در ایران نسبت به میانگین جهانی روند کندی دارد. در حال حاضر تنها یک تا دو درصد از خدمات بخش سلامت به شکل دیجیتال ارائه می‌شود که این آمار در سطح جهان، بطور میانگین حدود ۸ درصد است. ما بر این باوریم که می‌توانیم این بازار را ۵ تا ۶ برابر بزرگ‌تر کنیم و همزمان رهبری این بازار را ادامه دهیم».

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم