تعداد نوبت‌های دکتردکتر به ۶ میلیون رسید

دکتردکتر اعلام کرد در مرداد ماه امسال آمار کل نوبت‌های ثبت شده در این مجموعه به عدد ۶ میلیون رسیده است.

 

دکتردکتر، سامانه نوبت‌دهی و خدمات پزشکی آنلاین است که خدمات نوین بخش سلامت دیجیتال را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این شرکت فعال حوزه سلامت دیجیتال در سال ۱۳۹۴ با هدف رفع چالش‌های ارتباط میان پزشک و بیمار و ثبت آنلاین نوبت‌های پزشکی کار خود را شروع کرد. از سال ۱۳۹۷ و با سرمایه‌گذاری شرکت لیان کپیتال، روند توسعه دکتردکتر سرعت پیدا کرد و این استارتاپ خدمات مختلفی را به سرویس‌های خود اضافه کرد. دریافت نوبت پزشک، خدمات پزشکی و آزمایش در محل، مشاوره تلفنی با پزشکان، دریافت نوبت خدمات دامپزشکی و مجله الکترونیک از جمله سرویس‌های ارائه شده دکتردکتر در حال حاضر است.

 

دکتردکتر با ارتقای راهکارها و توسعه خدمات خود توانسته است امکان دسترسی آسان بیماران به طیف وسیعی از پزشکان و مراکز درمانی را در سراسر ایران فراهم کند. این استارتاپ، بیماران را در سراسر ایران به ‌صورت آنلاین، به مطب پزشکان و کلینیک‌های مختلف متصل می‌کند و بار نوبت‌دهی‌های تلفنی را از دوش پزشک، منشی و بیمار برمی‌دارد. همچنین این سامانه سعی دارد با ارائه خدماتی کامل و متمایز، جایگاه خود را به‌ عنوان بخشی از زنجیره ارزش خدمات سلامت برای بیماران و پزشکان تثبیت کند.

 

نیما فاضلی، مدیر عامل دکتردکتر در مورد ثبت رکورد ۶ میلیون نوبت‌دهی آنلاین در این مجموعه گفت: «بسیار خوشحالیم که توانستیم این آمار بزرگ را ثبت کنیم و تمامی تلاش خود را برای ادامه این مسیر به منظور جلب رضایت پزشکان و کاربران خود به‌کار می‌بندیم. در این راه چالش‌های زیادی را پشت‌ سر گذاشته‌ایم اما با وجود تمامی این چالش‌ها موفق شدیم تا ضمن ارائه خدمات متنوع، نقش رهبری در این بخش از بازار را برای خود تثبیت کنیم.»

 

نیما فاضلی، مدیر عامل دکتردکتر

 

به گفته مدیر عامل دکتردکتر، در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار پزشک با این شرکت همکاری می‌کنند و سه و نیم میلیون کاربر یکتا از خدمات ارائه شده این پزشکان بهره‌مند شده‌اند. همچنین خدمات دکتردکتر در تمامی استان‌ها و بیش از ۲۰۰ شهر کشور در دسترس کاربران است. 

 

نیما فاضلی با اشاره به نقشه راه و اهداف آینده دکتردکتر گفت: «هدف اولیه ما این است که با تمرکز بر روی خدمات نوبت‌دهی آنلاین و بهبود تجربه کاربری پزشکان و بیماران، بتوانیم آمار ۶ میلیون نوبت‌دهی را طی زمان کمتر از یک سال آینده تکرار کنیم و فضای بازار سلامت دیجیتال را به سمت توسعه هر چه بیشتر پیش ببریم. واقعیت این است که دیجیتالی شدن حوزه سلامت در ایران نسبت به میانگین جهانی روند کندی دارد. در حال حاضر تنها یک تا دو درصد از خدمات بخش سلامت به شکل دیجیتال ارائه می‌شود که این آمار در سطح جهان، بطور میانگین حدود ۸ درصد است. ما بر این باوریم که می‌توانیم این بازار را ۵ تا ۶ برابر بزرگ‌تر کنیم و همزمان رهبری این بازار را ادامه دهیم».

link

مطالب مرتبط

ایرانسل

فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی

«ایرانسل‌لبز» با اعلام فراخوانی و با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، از طرح‌های پژوهشی استادان دانشگاه‌ها در حوزه‌های مرتبط با شبکه، مخابرات، اینترنت اشیا و …،
«ایرانسل‌لبز» با اعلام فراخوانی و با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، از طرح‌های پژوهشی استادان…
خبرها

چالش مالیات‌ستانی با سامانه‌ها و ابزارهای جدید

نمایندگان بخش خصوصی در یازدهمین نشست کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق تهران، با بررسی چالش‌های پیش روی اجرای قانون سامانه مؤدیان و پایانه‌های فروشگاهی، از
نمایندگان بخش خصوصی در یازدهمین نشست کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق تهران، با بررسی چالش‌های…
خبرها

چرا توزیع گوشت دولتی فقط با صف ممکن است؟

در سه سال گذشته میدان‌های تره‌بار یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای شاهد صف‌های طولانی فروش گوشت با قیمت دولتی بوده‌اند. هر بار هم با شروع فروش گوشت به قیمت تنظیم بازار،
در سه سال گذشته میدان‌های تره‌بار یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای شاهد صف‌های طولانی فروش گوشت با قیمت…
خبرها

سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود

رییس پارک فناوری پردیس گفت: در سیزدهمین دوره رویداد اینوتکس بیش از ۴۰۰ شرکت فناور و مجموعه نوآور حضور دارند و در طول برگزاری این نمایشگاه آخرین دستاوردها و خدمات
رییس پارک فناوری پردیس گفت: در سیزدهمین دوره رویداد اینوتکس بیش از ۴۰۰ شرکت فناور و…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم