زمان باز شدن نماد تپسی در فرابورس مشخص شد

نماد تپسی پس از عرضه اولیه و طی مراحل افزایش سرمایه، شنبه آینده ۱۶ مهر ماه باز می‌شود و معامله فقط توسط سرمایه‌گذاران حرفه‌ای انجام خواهد شد.

 

عرضه اولیه ۵ درصد از سهام شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس معروف به تپسی، ۲۴ خرداد با روش گشایش در فرابورس به قیمت ۹۳۸ تومان برای هر سهم معامله شد.

 

این عرضه شامل یک میلیون و ۴۰۰ هزار سهم سرمایه‌گذاران واجد شرایط بود که در ۵۰ دقیقه ، ۵۸.۶ میلیون سهم مورد معامله قرار گرفت و ۴۷ صندوق قادر به خرید این سهم شدند.

 

پس از عرضه اولیه به روش گشایش، در مرحله دوم نماد “تپسی” به منظور طی مراحل افزایش سرمایه از محل سلب حق تقدم و صرف سهام متوقف شد. ششم شهریور ماه مجمع فوق‌العاده برگزار و با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه ۱۱۰ درصدی به منظور تامین مخارج توسعه جغرافیایی، رشد و توسعه زیرساخت و شبکه مشتریان نرم‌افزار تپسی و افزایش ظرفیت سفرها، مورد تصویب قرار گرفت و “تپسی” سرمایه فعلی را از ۱۱۷ به ۲۴۶.۲ میلیارد تومان رساند.

 

اکنون با گذشت بیش از سه ماه از زمان عرضه اولیه، مدیریت عملیات بازار شرکت فرابورس اعلام کرد بازگشایی نماد تپسی روز شنبه ۱۶ مهر در بازار دوم فرابورس، انجام و معامله فقط توسط سرمایه‌گذار حرفه‌ای مقدور است

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم