رشد ۱۳۵ درصدی شرکت تپسی در عملکرد ۷ ماهه با تحقق درآمد ۲۹۹ میلیاردی

براساس گزارشی که تپسی منتشر کرده این شرکت در عملکرد ۷ ماهه، ۲۹۹ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و با رشد ۱۳۵ درصدی روبرو شد.

 

بر این اساس تپسی در دوره مهر ماه از سوپیشینه سفیران، سفیر متخلف، سایر درآمدهای عملیاتی، راه‌اندازی مجدد، سرویس تلفنی و کمیسیون دریافتی از سفیران بالغ بر ۴۱.۳ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

 

مبلغ فروش مهر ماه تپسی معادل میانگین فروش ۶ ماهه اول سال بوده است، اما با در نظر گرفتن تعطیلات هفته اول و پایان هفته دوم مهر ماه، اینکه اوج سفرهای دورن شهری در پایان هفته و کاهش یک روز در نیمه دوم نسبت به نیمه اول در هر ماه، فروش مهر ماه کم تر از فروش شهریور شد.

 

این استارتاپ در عملکرد ۷ ماهه نیز بالغ بر ۲۹۹ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۲۷.۴ میلیارد تومان، رشد ۱۳۵ درصدی را ثبت کرد.

 

شرکت تپسی توانست در سال جاری وارد بازار سرمایه کشور شود و بر همین اساس گزارش‌های متناوب از کسب‌وکار خود منتشر می‌کند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم