بررسی برنامه‌های بازار توسط ۱۰ آنتی‌ویروس معتبر امکان‌پذیر شد

طبق اعلام بازار کاربران این پلتفرم از این پس می‌توانند پیش از نصب هر برنامه یا بازی ایرانی، نتایج بررسی امنیت آن را توسط ده آنتی‌ویروس جهانی ببینند.

 

در تازه‌ترین نسخه‌ی بازار، گزارش بررسی امنیتی ده آنتی‌ویروس بازار به صفحه «جزییات» هر برنامه و بازی اضافه شده است. با این قابلیت، نتایج بررسی سلامت‌سنجی هر برنامه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا با اطمینان بیشتری اقدام به دانلود و نصب کند. برای استفاده از این امکان، کاربران می‌توانند نسخه‌ی بازار روی گوشی خود را به‌روز رسانی کنند.

 

محمد تکلو، مدیر محصول ‌بازار در این‌باره می‌گوید: «برنامه‌ها و بازی‌ها، بدون گزارش سلامت توسط آنتی‌ویروس‌ها، اجازه انتشار نمی‌گیرند. کاربران می‌توانند پیش از نصب، نتیجه‌ی بررسی ده آنتی‌ویروس‌ از جمله مکافی، کسپرسکی، گوگل‌پلی‌‌پروتکت، Eset و سیمانتک را ببینند. مهم‌ترین کارکرد آنتی‌ویروس‌ها شناسایی رفتار مخرب در برنامه‌ها و بازی‌هاست.»

 

براساس اعلام بازار، FSecure، ClamAv، Comodo، ZonerMobileSecurity و PadvishAv از دیگر آنتی‌ویروس‌هایی‌اند که گزارش بررسی آنها درباره هر اپلیکیشن در بازار منتشر می‌شود و در کنار یکدیگر گزارشی جامع در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

 

علاوه بر گزارش ده آنتی ویروس، سپر امنیت بازار نیز به بررسی‌های دوره‌ای خود ادامه خواهد داد و در صورت رصد هرگونه رفتار مخرب پس از انتشار برنامه به کاربر هشدار می‌دهد که آن برنامه‌ را حذف کنند.

 

بازار پذیرای نظر کاربران در مورد هرگونه رفتار مخرب در برنامه‌ها از طریق دکمه‌ی «شکایت از برنامه» خواهد بود و به شکایت‌های مرتبط ترتیب اثر خواهد داد.

link

مطالب مرتبط

خبرها

دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است

انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد: اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری نه تنها تصمیمی خلاف قانون است که آثار زیان‌بار فراوانی
انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد: اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

لندتک‌ها؛ بستری برای ایجاد فراگیری مالی

با وجود موانع فراوان، فناوری‌های نوین مالی نظیر لندتک‌ها نقش مهمی در دسترس‌پذیر کردن خدمات مالی برای تمامی اقشار جامعه دارند و فرصت‌های جدیدی را برای توسعهٔ
با وجود موانع فراوان، فناوری‌های نوین مالی نظیر لندتک‌ها نقش مهمی در دسترس‌پذیر کردن خدمات مالی…
فیلیمو

بیش از ۹۷ هزار نفر در جشنواره ولاگ فیلیمومدرسه رای دادند

دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه، ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم با بیشتر از ۵۰۰ ولاگ ارسالی، به پایان رسید. جشنواره ولاگ این مدرسه کمک آموزشی با هدف ترویج و
دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه، ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم با بیشتر از ۵۰۰ ولاگ…
اسنپ

تعرفه اسنپ و تپسی گران می‌شود؟

نماینده مردم تبریز از مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی در ازای دریافت غیرقانونی مالیات بر ارزش افزوده با امضای بیش از ۳۰ نماینده و ارجاع آن
نماینده مردم تبریز از مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی در ازای دریافت…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم