تعداد کاربران صرافی آبان‌تتر به ۷۰۰ هزار نفر رسید

به گزارش روابط عمومی آبان‌تتر، صرافی ارز دیجیتال آبان‌تتر از سال ۱۳۹۷، با هسته اولیه کوچکی که تنها متشکل از ۵ نفر بود، آغاز به کار کرد و اکنون، بعد از گذشت ۴ سال، آبان‌تتر موفق شده است تیم خود را به بیشتر از ۱۵۰ نفر گسترش دهد.

صرافی آبان‌تتر از آغاز فعالیت خود تاکنون، بیش از ۷۲ میلیون سفارش موفق را به ثبت رسانده است. در بین این سفارشات، کاربران می‌توانستند به معامله بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال که در لیست آبان‌تتر عرضه شده است، بپردازند. گفتنی‌است معاملات در آبان‌تتر، هم با واریز ریالی و هم با واریز تتری امکان‌پذیر است.

در طی این ۴ سال، آبان‌تتر رکوردهای جالب توجهی را به ثبت رسانده است. یکی از این رکوردهای ثبت شده در آبان‌تتر، مربوط به روز ۴ آذر ۱۴۰۰ است؛ در آن روز ۳۸۰,۴۴۲ هزار معامله موفق در آبان‌تتر ثبت شده است که این رکورد، مربوط به بیشترین تعداد معامله موفق در یک روز است.

یکی دیگر از رکوردهای جالب آبان‌تتر مربوط به تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ است؛ در این تاریخ، بیش از ۵۰۰ هزار کاربر از وب سایت آبان‌تتر بازدید کردند.

به این ترتیب، آبان‌تتر با جلب اعتماد جامعه فعالان کریپتو این افتحار را داشته است که به بیش از ۷۰۰ هزار کاربر فعال خدمات رسانی کند.

 

وجوه تمایز آبان‌تتر

سه مورد از مهمترین نکاتی که آبان‌تتر را از سایر صرافی‌های ارز دیجیتال فعال در کشور متمایز می‌کند را می‌توانیم اینگونه ذکر کنیم؛

  • امکان معامله بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال: کاربران آبان‌تتر می‌توانند با ثبت نام و احراز هویت، به معامله آسان و ایمن بیش‌از ۳۰۰ ارز دیجیتال متنوع و محبوب بپردازند.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته: تیم پشتیبانی آبان‌تتر، ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به کاربران این صرافی هستند تا به سوال‌های ایشان پاسخ داده و مشکلات احتمالی را برطرف کنند.
  • احراز هویت سریع: فرایند ثبت نام و احراز هویت در آبان‌تتر در کمتر از ۳۰ دقیقه قابل انجام است.

علاوه بر این، ویژگی‌های بسیار مهم و ارزنده دیگری نیز در رابطه با آبان‌تتر وجود دارد که موجب شده کاربران این صرافی را برای معاملات خود انتخاب کنند.

 

تعهد آبان‌تتر به مشتریان

آبان‌تتر حفظ حریم شخصی و امنیت دارایی کاربران خود را در اولویت قرار می‌دهد و تحت هر شرایطی در راستای حفظ آنها می‌کوشد. این موضوع باعث شده است ۷۰۰ هزار نفر از معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال در ایران، آبان‌تتر را به عنوان صرافی موردنظر خود انتخاب کنند.

یکی از اقدامات مهم آبان‌تتر در تاریخ ۱۶ آبان انجام شد که در جریان سقوط ارزش توکن گالا بر بستر BEP20 که به دلیل سو مدیریت تیمِ جهانی گالا رخ داده بود، آبان‌تتر تمام ضرر و زیانِ کاربران را که معادل ۳۴۰ هزار دلار بود را از صندوق بیمه آبان‌تتر پرداخت کرد.

 

link

مطالب مرتبط

دیوار

کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟

۹۲ درصد تلویزیون‌ها و ۸۷ درصد لپ‌تاپ‌هایی که در سال گذشته در دیوار آگهی شده‌اند، اقلام دست دوم بوده‌اند. خریدوفروش این دستگاه‌ها معادل جلوگیری از انتشار ۹۳
۹۲ درصد تلویزیون‌ها و ۸۷ درصد لپ‌تاپ‌هایی که در سال گذشته در دیوار آگهی شده‌اند، اقلام…
علی‌بابا

رکورد سفرهای نوروزی متعلق به کدام شهرها است؟

شرکت سفرهای علی‌بابا با انتشار آمار مربوط به سفر کاربرانش در تعطیلات نوروز، شهرهای تهران، مشهد، شیراز و جزیره کیش را پرنقش‌ترین شهرهای ایران در سفرهای داخلی اعلام
شرکت سفرهای علی‌بابا با انتشار آمار مربوط به سفر کاربرانش در تعطیلات نوروز، شهرهای تهران، مشهد،…
ایرانسل

آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس‌جمهوری، برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی افتتاح شد. به گزارش روابط
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس‌جمهوری، برای…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

واریز و برداشت دای (DAI) و یو اس دی (USDC) با کارمزد کمتر در نوبیتکس

امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در شبکه آربیتروم و پالیگان، کارمزد نقل و انتقال این رمزارزها در نوبیتکس راه کاهش داد. شبکه آربیتروم
امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم