فراهم‌شدن امکان خرید بیمه مسافرتی از علی‌بابا

شرکت سفرهای علی‌بابا در جهت تکمیل خدمات گردشگری، امکان خرید بیمه مسافرتی را به مجموعه خدمات خود اضافه کرد.

 

محصول بیمه مسافرتی، خدمت تازه‌ای است که علی‌بابا برای تسهیل مشکلات احتمالی در سفر و ساخت تجربه‌ای بهتر به خدمات خود اضافه کرده است. این بیمه یکی از خدمات بیمه اشخاص است که از مسافران در مقابل تهدیدات و خطرات احتمالی در طول سفر محافظت می‌کند. بیمه مسافرتی برای اخذ ویزا از بعضی سفارتخانه‌ها الزامی است و برای سایر سفارتخانه‌ها نیز توصیه می‌شود.

به گفته روابط عمومی علی‌بابا، اعتبار این بیمه‌نامه از زمان خروج از کشور آغاز می‌شود. این در حالی است که برای استفاده از این بیمه‌نامه تا ۶ ماه پس از صدور آن می‌توان از کشور خارج شد، در غیر این صورت بیمه‌نامه فاقد اعتبار خواهد بود. همچنین در صورت عدم استفاده از بیمه‌نامه تا شش ماه پس از صدور، هزینه به‌صورت کامل استرداد خواهد شد. این محصول از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار بوده و مسافران می‌توانند از مشاوره کارشناسان بهره‌مند شوند.

مجید حسینی‌نژاد، بنیان‌گذار و مدیرعامل علی‌بابا در رابطه با این محصول گفت: «یکی از مواردی که در دنیا به‌طور جدی مورد توجه است اما تاکنون نه شرکت‌ها و نه جامعه به آن اهمیتی نداده‌اند، موضوع بیمه‌نامه سفر است. ما در علی‌بابا با مطالعه شرایط سفر کاربران و تجربه آن‌ها در طول این سال‌ها، محصول بیمه را در نهایت با هدف تکمیل سبد محصولاتمان و البته کاهش و جبران خسارت‌های جانی و مالی مسافران در سفر رونمایی کردیم.»

وی افزود: «بیمه مسافرتی در علی‌بابا می‌تواند از طریق پارتنرشیپ با یک یا چند شرکت بیمه به فروش برسد. در اولین قدم، ما با بیمه سامان شروع کرده‌ایم و به‌زودی بیمه‌های دیگر نیز اضافه خواهند شد. تعهد ما همواره «توانمندسازی جامعه برای تجربه شایسته سفر» است و خوشحالیم پس از گذر از تکمیل ارائه محصولاتی مثل بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، تور و هتل، به جزئیات تجربه کاربران هم ورود کرده‌ایم.»

با توجه به اختلاف نرخ ارز در کشور ما و اکثر کشورهای خارجی، هزینه‌های درمان در این کشورها بسیار گران است. اگر بیمه‌گذار در صورت بروز حادثه بخواهد هزینه را آزاد پرداخت کند، ممکن است یک سرماخوردگی ساده هزینه‌های سنگینی را برای او در پی داشته باشد. با خرید این بیمه شرکت متعهد می‌شود تا هزینه‌های مربوط به خسارت‌های جانی مثل هزینه‌های درمانی، پزشکی فوری و همچنین خسارت‌های مالی مانند گم‌شدن مدارک شناسایی، چمدان و بار، لغو پرواز و… را جبران کند.

از خدمات قابل انتخاب بیمه‌های مسافرتی می‌توان به دندان‌پزشکی، مفقودی چمدان، فوریت‌های درمانی و پزشکی، کنسلی و لغو پرواز، مشاوره حقوقی، اورژانس هوایی، بیمه اموال، وقفه سفر، پرداخت در مقصد و پوشش کامل سفر اشاره کرد.

طبق فرآیند وب‌سایت علی‌بابا، کاربر پس از وارد کردن اطلاعاتی مثل مقصد، مسافران، مدت سفر و شرکت بیمه درخواست خود را ثبت می‌کند. به‌علاوه کاربران می‌توانند بیمه‌نامه خود را برای یک یا چند مقصد خریداری کنند. اطلاعاتی مثل جدول پوشش خدمات و قوانین بیمه نیز در وب‌سایت علی‌بابا برای عموم نمایش داده شده است.

link

مطالب مرتبط

آچاره

یک مغازه برای همه

این روزها تعمیرکاران دیگر حجره و مغازه و دکان ندارند، آچاره نصب کرده‌اند. قبل‌ترها وقتی یک وسیله‌ای در خانه خراب می‌شد ما همیشه یک تعمیرکاری از محله خودمان سراغ داشتیم…
فلای‌تودی

eSIM به اپلیکیشن فلای‌تودی اضافه شد؛ ارتباط آسان در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه جهان

دغدغه مسافران ایرانی در سفرهای خارجی تنها به خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل محدود نمی‌شود. پس از ورود به کشور مقصد، چالش‌هایی مانند خرید سیم‌کارت، فعال‌سازی بسته‌های اینترنت یا…
دیجی‌پی

برگزاری رویداد Growth Battle با حمایت دیجی‌پی

دیجی‌نکست، مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا، با هدف حمایت از استارتاپ‌های حوزه فین‌تک و فراهم کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همکاری‌های تجاری، رویداد «Growth Battle – رقابت برای آینده فین‌تک»…
خبرهاگزارش و تحلیل

غول‌های سیلیکون‌ولی در بحران میانسالی هوش مصنوعی؛ معمای نوآور در کمین اپل، گوگل، متا و تسلا

بحران میانسالی ضربه‌ی سختی می‌زند؛ حتی برای پادشاهان سیلیکون‌ولی. یک لحظه شما به عنوان یک نوآور جوان، صنایع تثبیت شده را دگرگون می‌کنید. لحظه بعد، به پرتگاه خیره شده‌اید و…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم