«پروفایل خدمات» محصول جدید «دیوار» برای سرویس‌دهندگان خدماتی

پروفایل خدمات در دیوار، محصولی متمایز برای سرویس‌دهندگان در حوزه خدمات است که می‌توانند با آن کار خود را توسعه دهند.

 

پلتفرم دیوار به تازگی از فیچر جدیدی به نام «پروفایل خدمات» رونمایی کرده است. این امکان در اختیار افرادی است که دارای مشاغل خدماتی هستند و از طریق پلتفرم دیوار، خدمات خود را بسته به تخصصی که دارند، به کاربران این پلتفرم ارائه می‌کنند.

درواقع پروفایل خدمات امکان جدیدی است که به وسیله آن سرویس‌دهندگان خدماتی می‌توانند مهارت‌های خود را نسبت به هم‌صنفی‌های خود در پروفایل منتشر شده ارائه کنند. افرادی که کار آن‌ها بر اساس خدماتی است که ارائه می‌دهند می‌توانند از این امکان برای معرفی و تبلیغ کار خود استفاده کنند.

 

 

پروفایل خدمات کدام دسته از افراد را مورد هدف قرار داده است؟

«پروفایل خدمات» همانطور که در بالاتر هم اشاره کردیم، محصول جدیدی است که دیوار معرفی کرده است. هدف از ارائه این فیچر، ایجاد امکانی جدیدی است که به واسطه‌ی آن مشتری به صورت مستقیم به متخصص خدماتی وصل می‌شود و سابقه فعالیت او را مشاهده می‌کند.

در این محصول جدید، ارائه‌دهندگان خدماتی برای تبلیغ کار خود نمونه کارهای ویدئویی، محدوده سرویس‌دهی، ساعت کاری و هزینه هرکدام از سرویس‌های ارائه‌شده را منتشر می‌کنند. از سوی دیگر، مشتریان این خدمات نیز با بررسی پروفایل‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، سرویس‌دهنده خود را از طریق یک فضای امن ایجاد شده، انتخاب کرده و با او ارتباط برقرار می‌کند.

درواقع پروفایل خدمات محصولی است که کمک می‌کند مشتریان با اعتماد و استفاده از یک فضای مناسب و امن، با سرویس‌دهندگان خدماتی مورد نیازشان تعامل کنند.

پروفایل خدمات؛ راهی ارزان برای تبلیغ کار خود

پلتفرم دیوار پیوسته به دنبال راهی برای تسهیل دسترسی افراد به کالا و خدمات بوده است. پیش از این افرادی که کار خدماتی ارائه می‌دهند، برای ارائه خدمات مختلف خود، ناچار به ثبت آگهی‌های مختلفی بودند. دیوار با در نظر گرفتن این موضوع از فیچر پروفایل رونمایی کرد و نیاز به ثبت آگهی‌های مختلف را برای صاحبان مشاغل خدماتی از بین برد.

در بخش «پروفایل خدمات»، دیوار هزینه را برای سرویس‌دهندگان کاهش داده است؛ به طوری که هزینه ساخت و انتشار پروفایل کمتر از هزینه انتشار آگهی در دسته خدمات است.

فعالان در مشاغل خدماتی با ساخت این پروفایل هم می‌توانند به راحتی کار خود را تبلیغ کنند و هم با دیگر سرویس‌دهندگان هم صنف خود رقابتی سالم داشته باشند؛ از سوی دیگر مشتریان سرویس‌های خدماتی نیز می‌توانند از تنوع سرویس‌دهندگان برخوردار باشند و هر کدام از آن‌ها را با توجه به سابقه‌شان ارزیابی کنند. صرف‌نظر از این موارد، با تبلیغاتی که آگهی‌گذارها می‌توانند از طریق این محصول انجام دهند، میزان بازدید و تماس‌های موفق سرویس‌دهنده افزایش می‌یابد و منجر به رضایت دو طرف خدمات دهنده و مشتری می‌شود.

در پایان

سرویس‌دهندگان خدماتی، برای بهتر دیده شدن کار خود به محلی برای ارائه بهتر خدمات احتیاج دارند. جایی که بتوانند از طریق آن کیفیت کار خود را نشان داده و مشتری مورد نیاز خود را جذب کنند.

دیوار با شناسایی این نیاز و جامعه هدف مناسب خود، امکانی متناسب با این نیاز را فراهم و ارائه کرد. این، به ارائه‌دهندگان خدمات کمک می‌کند تا بهتر دیده شوند و برای جذب مشتری بیشتر کار خود را ارتقاء دهند و مشتریان بیشتری برای دریافت خدمات به آن مراجعه کنند. دیوار، می‌کوشد با این‌کار رضایت و اعتماد سرویس‌دهنده و دریافت کننده خدمات را جلب کند و تجربه بهتری را در استفاده از محصول خدمات برای کاربر خود رقم بزند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم