کسب و کار جدید تپسی در حوزه فروش آنلاین لوازم و قطعات یدکی خودرو راه‌اندازی شد

تپسی در جدیدترین اقدام توسعه‌ای خود، از راه‌اندازی یک کسب و کار جدید در حوزه فروش آنلاین لوازم جانبی و قطعات یدکی خودرو خبر داد.

 

این کسب و کار جدید که «تپسی گاراژ» نام دارد، از آبان ماه امسال عملیات خود را با فروش لوازم جانبی خودرو به رانندگان تپسی در تهران آغاز و محصولاتی مانند لاستیک، روغن موتور و لنت را با قیمتی پایین‌تر از بازار به کاربران راننده این شرکت ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی تپسی، این کسب و کار جدید قرار است در دو فاز توسعه پیدا کند. در فاز اول، خدمات تپسی گاراژ به تدریج در تمام شهرهای فعال این شرکت در سرتاسر کشور در دسترس رانندگان تپسی قرار خواهد گرفت. در همین راستا، گاراژ به زودی فعالیتش را در شهرهای مشهد و کرج نیز آغاز خواهد کرد. همچنین، این پلتفرم قرار است بر روی اپلیکیشن رانندگان تپسی قرار بگیرد تا دسترسی به آن برای رانندگان این شرکت، که جمعیتی بیش از ۲ میلیون نفر در سرتاسر کشور را تشکیل می‌دهند، تسهیل شود. در فاز دوم توسعه تپسی گاراژ، این سرویس در سوپراپلیکیشن تپسی قرار خواهد گرفت و عموم مردم امکان استفاده از خدمات آن را خواهند داشت.

به گفته روابط عمومی تپسی، ایده اولیه راه‌اندازی کسب و کار گاراژ، بر اساس استقبال رانندگان تپسی از خدمات باشگاه سفیران این شرکت شکل گرفته است. در این باشگاه، تخفیف‌هایی برای خرید محصول یا استفاده از سرویس تعمیرگاه‌ها و فروشگاه‌های مرتبط به سفیران ارائه می‌شده است. حالا با راه‌اندازی گاراژ، تپسی محصولات مورد نیاز سفیران را مستقیم و بدون واسطه، با قیمتی پایین‌تر از قیمت بازار به رانندگان خود عرضه می‌کند. طبق برنامه ارائه شده برای گاراژ، این کسب و کار در نیمه اول سال ۱۴۰۲ ، ۶ شهر و ۱۰۰ محصول دیگر به حوزه خدمت‌رسانی خود اضافه خواهد کرد.

link

مطالب مرتبط

آچاره

یک مغازه برای همه

این روزها تعمیرکاران دیگر حجره و مغازه و دکان ندارند، آچاره نصب کرده‌اند. قبل‌ترها وقتی یک وسیله‌ای در خانه خراب می‌شد ما همیشه یک تعمیرکاری از محله خودمان سراغ داشتیم…
فلای‌تودی

eSIM به اپلیکیشن فلای‌تودی اضافه شد؛ ارتباط آسان در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه جهان

دغدغه مسافران ایرانی در سفرهای خارجی تنها به خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل محدود نمی‌شود. پس از ورود به کشور مقصد، چالش‌هایی مانند خرید سیم‌کارت، فعال‌سازی بسته‌های اینترنت یا…
دیجی‌پی

برگزاری رویداد Growth Battle با حمایت دیجی‌پی

دیجی‌نکست، مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا، با هدف حمایت از استارتاپ‌های حوزه فین‌تک و فراهم کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همکاری‌های تجاری، رویداد «Growth Battle – رقابت برای آینده فین‌تک»…
خبرهاگزارش و تحلیل

غول‌های سیلیکون‌ولی در بحران میانسالی هوش مصنوعی؛ معمای نوآور در کمین اپل، گوگل، متا و تسلا

بحران میانسالی ضربه‌ی سختی می‌زند؛ حتی برای پادشاهان سیلیکون‌ولی. یک لحظه شما به عنوان یک نوآور جوان، صنایع تثبیت شده را دگرگون می‌کنید. لحظه بعد، به پرتگاه خیره شده‌اید و…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم