نگاهی به اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس

با وجود تلفن‌های همراه هوشمند و اپلیکیشن‌ها انجام بسیاری از کارها سریع‌تر و راحت‌تر شده‌است. در ارتباط با موضوعات مالی، وجود اپلیکیشن‌ها کمک می‌کنند تا در هر زمان افراد بتوانند به انجام و مدیریت کارهای خود بپردازند و از آنجایی که در برخی حوزه‌ها مثل کریپتوکارنسی مدیریت زمان عامل بسیار مهمی‌ست، اپلیکیشن‌ها به یک ضرورت بدل شده‌اند. اما مهم است که این اپلیکیشن‌های فعال در حوزه‌ی مالی، امنیت و کارایی لازم را داشته‌باشند. در ادامه می‌خواهیم به سراغ  والکس، یکی از صرافی‌های مطرح صنعت کریپتوکارنسی ایران برویم و اپلیکیشن این پلتفرم را بررسی کنیم.

 

عملکرد مناسب در اقدامات امنیتی

همان‌طور که پلتفرم والکس دارای امنیت بالایی‌ست، اپلیکیشن آن نیز از همان اقدامات امنیتی پیروی کرده و امنیت بالایی را برای کاربران فراهم می‌کند. کیف پول سرد والکس بر روی اپلیکیشن‌ نیز در دسترس است و با وجود احراز هویت دو مرحله‌ای از طریق پیامک، ایمیل و یا دریافت کد از طریق اپلیکیشن، کاربران می‌توانند نگران نفوذ افراد فرصت‌طلب نباشند. گفتنی است کاربران می‌توانند احراز هویت خود را از طریق اپلیکیشن نیز انجام دهند و در مجموع این فرایند به دلیل نیاز به گرفتن تصویر و ویدئو از طریق موبایل راحت‌تر انجام می‌شود.

 

نسخه‌ی مناسب برای سیستم عامل‌های متنوع

بررسی‌ها نشان می‌دهد که علی‌رغم مشکلات موجود برای سیستم عامل iOS، والکس توانسته نسخه‌ی تحت وب مناسبی نیز برای این سیستم عامل ارائه دهد. این در حالی‌ست که کاربران اندروید از ابتدا می‌توانستند از اپلیکیشن این پلتفرم استفاده کنند. به تازگی والکس اپلیکیشن خود را به روزرسانی کرده و در آن توانسته سرعت اپلیکیشن را افزایش دهد. همچنین در آخرین نسخه، اخبار و اطلاعیه‌های والکس نیز بر روی اپلیکیشن منتشر شده و کاربران به راحتی می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود در ارتباط با والکس از طریق اپلیکیشن به دست آورند.

 

روند آسان معامله و بررسی بازارها

کاربری اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس بسیار ساده است و این به این معنی‌ست که افراد با ورود به اپلیکیشن به راحتی می‌توانند آنچه می‌خواهند را پیدا و عملیات مورد نظرشان را انجام دهند. هر دو روش معاملاتی پیشرفته و آنی بر روی اپلیکیشن نیز قابل انجام است و به این ترتیب در این ویژگی نیز اپلیکیشن والکس توانسته رتبه‌ی خوبی را از نظر سهولت کاربری به دست آورد.

 

دسترسی به تمامی ابزارهای پلتفرم

یک اپلیکیشن زمانی می‌تواند موفق عمل کند که بتواند در زمان‌هایی که امکان دسترسی به نسخه‌ی وب وجود ندارد، جایگزین مناسبی برای پلتفرم باشد. به این معنی که کاربران بتوانند کارهای خود را به راحتی از طریق اپلیکیشن نیز به انجام برسانند. بررسی اپلیکیشن والکس نشان می‌دهد که ابزارهای موجود بر روی وب‌سایت والکس، بر روی اپلیکیشن نیز قابل استفاده است.

یکی از این ابزارها، بات معامله‌گر است که والکس برای اولین بار در ایران ارائه داده، پس از بررسی اپلیکیشن این نکته روشن شد که کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن نیز هر یک از سه ربات ارز دیجیتال گرید نقطه‌ای، گرید بی‌نهایت و تراز هوشمند را بسازند و بات‌های خود را مدیریت کنند. حال باید دید چقدر استفاده از این ابزار بر روی اپلیکیشن در بلندمدت آسان و اجرایی خواهد بود.

 

در این مطلب به سراغ اپلیکیشن والکس رفتیم. بررسی معیارهای مختلف نشان می‌دهد که این اپلیکیشن بسیار کارآمد است، همچنین از نظر امنیت توانسته رتبه‌ی بالایی را به خود اختصاص دهد. البته نسخه‌ی iOS  این اپلیکیشن می‌تواند با تغییراتی، عملکرد بهتر و مناسب‌تری نیز داشته‌باشد.

link

مطالب مرتبط

اسنپ

تعرفه اسنپ و تپسی گران می‌شود؟

نماینده مردم تبریز از مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی در ازای دریافت غیرقانونی مالیات بر ارزش افزوده با امضای بیش از ۳۰ نماینده و ارجاع آن
نماینده مردم تبریز از مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی در ازای دریافت…
دیوار

۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار

کاربران دیوار طی سال گذشته در دسته‌های «خدمات» و «استخدام و کاریابی» بیش از ۷۱۰ میلیون بار به جستجوی نیازمندی‌هایشان پرداخته‌اند. دسته‌های «خدمات» و «استخدام و
کاربران دیوار طی سال گذشته در دسته‌های «خدمات» و «استخدام و کاریابی» بیش از ۷۱۰ میلیون…
دیوار

بحث داغ کارشناسان و مردم درباره آگهی‌های آنلاین املاک

بحث مسدودسازی آگهی‌های بخش املاک دیوار و شیپور، اخیرا بسیار خبرساز شده است. در برنامه «هشت صبح» رادیو اقتصاد، کارشناسان و مخاطبان به بحث راجع به این موضوع پرداختند.
بحث مسدودسازی آگهی‌های بخش املاک دیوار و شیپور، اخیرا بسیار خبرساز شده است. در برنامه «هشت…
فناپ

عرضه اوراق مرابحه فناپ‌زیرساخت در فرابورس ایران

فرابورس ایران از ﭘﺬﯾﺮه ﻧﻮﯾﺴﯽ اوراق ﻣﺮاﺑﺤﻪ جدید با نماد «فناپ زیرساخت ۰۷» خبر داد شرکت فرابورس ایران اعلام کرد ﭘﯿﺮو ﺻـﺪور ﻣﺠﻮز ﺷـﻤﺎره  ۱۲۲/۱۵۱۶۸۵
فرابورس ایران از ﭘﺬﯾﺮه ﻧﻮﯾﺴﯽ اوراق ﻣﺮاﺑﺤﻪ جدید با نماد «فناپ زیرساخت ۰۷» خبر داد شرکت…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم