آگاهی از قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال، کلید موفقیت در بازار

بازار ارزهای دیجیتال، بازاری است که هرگز نمی‌خوابد و قیمت هر یک از ارزها به طور مداوم در حال تغییر است، البته شیب این تغییرات گاهی تند است و گاهی نوسانات کمتر است. به هر صورت، آگاهی از این تغییرات برای فعالان بازارها چه افراد سرمایه‌گذار و چه افراد تریدر ضروری است.

 

کسب سود از نوسانات بازار

برخی از فعالان بازار ارز دیجیتال با خرید و فروش در بازه‌های زمانی مختلف از چند ساعت تا چند ماه کسب درآمد می‌کنند. در این میان افرادی که استراتژی خود را بر اساس کسب از خرید و فروش در بازه‌‎های زمانی کوتاه‌مدت تدوین کرده‌اند باید از تغییرات قیمت‌ها به صورت لحظه‌ای آگاه شوند تا بتوانند به دقت نقاط ورود و خروج خود را مشخص کنند.
تاثیر اخبار بر روی قیمت‌ها
دنیای ارز دیجیتال از اخبار و اتفاقات مختلف تاثیر می‌پذیرد. این اخبار ممکن است مربوط به اتفاقاتی نظیر تغییر در روند الگوریتم‌های اجماع، انجام هاردفورک‌ها و یا اخباری مرتبط با پذیرش یک کوین توسط دولت یک کشور یا وضع قوانین مرتبط با حوزه‌ی کریپتوکارنسی باشد. بنابراین تریدرها و سرمایه‌گذاران نیاز به پلتفرمی مانند والکس دارند تا بتوانند هم‌زمان با دنبال کردن اخبار و انجام تحلیل‌های فاندامنتال به آن رجوع و نوسانات و تغییرات قیمت ارز را مشاهده کنند.

 

تصمیم‌گیری دقیق با اطلاع از قیمت‌ها

بسیاری خرید ارزهای دیجیتال را به عنوان روشی برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند. معمولا این افراد برای مدت زمان طولانی‌تری سرمایه‌ی خود را در قالب کوین‌های مختلف نگهداری می‌کنند و یا ممکن است مانند تریدرها در نوسانات بازار دست به خرید و فروش نزنند؛ با این همه برای این دست از افراد هم مهم است که از آخرین نرخ‌های بازار ارز دیجیتال آگاه شوند تا بتوانند تصمیم‌گیری دقیقی کنند. پلتفرم والکس با اعلام لحظه‌ای نرخ ارزها به این دسته از فعالان بازار ارز دیجیتال نیز کمک می‌کند تا با آگاهی از قیمت‌های لحظه، عملکرد بهتری داشته‌ باشند.

 

سرویس قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال والکس چیست؟
سرویس قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال صرافی والکس، یکی از منابع مناسب در زمینه‌ی بررسی قیمت‌ها و نوسانات بازار است. آنچه والکس را به یک منبع قدرتمند در این زمینه بدل کرده، تنوع کوین‌هاست. در والکس تریدرها و یا سرمایه‌گذاران می‌توانند به یکی از دو روش معامله‌ی پیشرفته یا خرید و فروش آنی کوین مورد نظر خود را خریداری کنند؛ در هر یک از این دو بازار کوین‌های مختلفی وجود دارد و در مجموع بیش از ۱۰۰ کوین را شامل می‌شود. گفتنی است این کوین‌ها به طور مداوم در حال افزایش هستند.
سرویس قیمت لحظه‌ای والکس تمامی این کوین‌ها را پوشش می‌دهد و به این ترتیب می‌تواند پلتفرمی مناسبی برای بررسی جامع قیمت ارزهای دیجیتال و نوسانات آنها باشد. چرا مهم است دیدی جامع از تغییرات لحظه‌ای قیمت کوین‌ها حتی آنهایی که در سبد سرمایه‌گذاری خود نداریم داشته‌باشیم؟ اگرچه هر کوین بازار اختصاصی خود را دارد، اما تغییرات یک کوین و یا یک شبکه می‌تواند بر روی کوین‌های دیگری نیز اثر بگذارد.

به طور مثال آگاهی از قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین برای خرید و فروش دیگر کوین‌ها مهم است، چرا که بیت‌کوین یکی از بازیگران اصلی بازار رمز ارزها بوده و با تغییر قیمت آن، قیمت دیگر کوین‌ها نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

سرویس قیمت ارز دیجیتال والکس با وجود تنوع بالای کوین، می‌تواند دید مناسب و جامعی را برای فعالان با اهداف مختلف از جمله ترید و سرمایه‌گذاری ایجاد کند. بررسی لحظه‌ای قیمت‌ها یکی از ضروری‌ترین کارها پیش از خرید و فروش است و در این مسیر سرویس قیمت لحظه‌ای والکس یک منبع امن برای شما خواهد بود.

link

مطالب مرتبط

اسنپ

تعرفه اسنپ و تپسی گران می‌شود؟

نماینده مردم تبریز از مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی در ازای دریافت غیرقانونی مالیات بر ارزش افزوده با امضای بیش از ۳۰ نماینده و ارجاع آن
نماینده مردم تبریز از مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی در ازای دریافت…
دیوار

۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار

کاربران دیوار طی سال گذشته در دسته‌های «خدمات» و «استخدام و کاریابی» بیش از ۷۱۰ میلیون بار به جستجوی نیازمندی‌هایشان پرداخته‌اند. دسته‌های «خدمات» و «استخدام و
کاربران دیوار طی سال گذشته در دسته‌های «خدمات» و «استخدام و کاریابی» بیش از ۷۱۰ میلیون…
دیوار

بحث داغ کارشناسان و مردم درباره آگهی‌های آنلاین املاک

بحث مسدودسازی آگهی‌های بخش املاک دیوار و شیپور، اخیرا بسیار خبرساز شده است. در برنامه «هشت صبح» رادیو اقتصاد، کارشناسان و مخاطبان به بحث راجع به این موضوع پرداختند.
بحث مسدودسازی آگهی‌های بخش املاک دیوار و شیپور، اخیرا بسیار خبرساز شده است. در برنامه «هشت…
فناپ

عرضه اوراق مرابحه فناپ‌زیرساخت در فرابورس ایران

فرابورس ایران از ﭘﺬﯾﺮه ﻧﻮﯾﺴﯽ اوراق ﻣﺮاﺑﺤﻪ جدید با نماد «فناپ زیرساخت ۰۷» خبر داد شرکت فرابورس ایران اعلام کرد ﭘﯿﺮو ﺻـﺪور ﻣﺠﻮز ﺷـﻤﺎره  ۱۲۲/۱۵۱۶۸۵
فرابورس ایران از ﭘﺬﯾﺮه ﻧﻮﯾﺴﯽ اوراق ﻣﺮاﺑﺤﻪ جدید با نماد «فناپ زیرساخت ۰۷» خبر داد شرکت…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم