رشد ۳۰۰ درصدی نوبار در سال چهارم فعالیت

استارت‌آپ نوبار، سامانه هوشمند اسباب‌کشی و حمل بار، از فروردین‌ماه تا بهمن‌ماه سال جاری و همزمان با چهارمین سال فعالیت خود با رشد ۳۰۰ درصدی روبرو بوده است.

 

به گزارش روابط عمومی نوبار، این استارت‌آپ، سامانه هوشمند اسباب‌کشی و باربری درون‌شهری است که اولین تکنولوژی قیمت ثابت درموضوع جابه‌جایی و اسباب‌کشی را راه‌اندازی کرده است.

نوبار همچنین به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از هزار نفر شغل ایجاد کرده است.حالا  این استارت‌آپ با ورود به چهارمین سال فعالیت خود، آمار و ارقامی از اقدامات خود از فروردین‌ تا بهمن‌ماه سال جاری ارائه داده است.

 

میزان رضایت ۹۸ درصدی مشتریان

براساس بررسی‌های نوبار، مشتریان ۹۸ درصد از سرویس‌های نوبار رضایت داشتند. چون نوبار سرویس‌های متنوعی را ارائه می‌دهد یعنی علاوه بر ماموریت اصلی خود برای جابه‌جایی اسباب، سرویس‌های جانبی چون جابه‌جایی بین‌شهری (باریکا)، فروش وسایل مورد نیاز برای بسته‌بندی (شاپ) هم ارائه داده است. نوبار همچنین فعالیت خود را در شهرهای دیگر هم گسترش داده است. در سال جاری این استارت‌آپ، فعالیت خود را در اصفهان آغاز کرد.

این استارت‌آپ همچنین در سال چهارم فعالیت خود رشد ۴ برابری (۳۰۰ درصدی) را تجربه کرده است. این رشد به دلیل نیازسنجی عمیق و شناخت دقیق دغدغه‌های مخاطبان و تلاش برای برطرف کردن آنها به دست آمده است.

نوبار در گزارش خود NPS را هم محاسبه کرده است. NPS سهمی از مشتریان است که حاضر به تبلیغ و ترویج سرویس نوبار می‌شوند. در سال ۱۴۰۱ این سهم ۶۸ درصد بوده است( یعنی از هر ۱۰۰ مشتری ۶۸ نفر حاضر به تبلیغ و ترویج سرویس نوبار هستند.)

 

خسارت در اسباب‌کشی تنها ۲٪

سامانه نوبار مانند هر سایت باربری یا باربری سنتی دیگری امکان دارد در طول فعالیت خود،خسارت‌هایی به اسباب مردم وارد کند.

آنطورکه این استارت‌آپ گزارش می‌کند، تنها به ۲ درصد از اسباب‌کشی‌های نوبار خسارت وارد شده است.

البته نوبار وسایل کاربران را بیمه می‌کند و به همین خاطر کلیه خسارت‌های اسباب‌کشی‌های نوبار  جبران شده است.

براساس آنچه در سایت نوبار آمده، نباید تیم باربری انعامی دریافت کنند و در سال ۱۴۰۱ هم تنها در ۲.۵ درصد از اسباب‌کشی‌هایی که توسط این تیم انجام شده است، تیم باربری از مشتریان درخواست انعام داشته‌اند.

نوبار در استان‌های تهران و البرز و اصفهان مشغول به کار است. در ما‌ه‌های اخیر علاوه بر افزایش قیمت مسکن، جابه‌جایی وسایل هم با افزایش قیمت چشمگیری روبرو بوده است ؛ اما میانگین اسباب‌کشی در شهر تهران در نوبار کمتر از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. با توجه به هزینه‌هایی که باربری‌های سنتی دریافت می‌کنند، عدد قابل توجهی است.

 

سرویس جدید نوبار در سال آتی

نوبار همواره سعی کرده است که با ارائه سرویس‌های متنوع، فعالیت خود را گسترش دهد تا کاربران با مراجعه به نوبار از انواع خدمات مربوط به جابه‌جایی و حمل بار بهره‌مند شوند. نوبار از جمله سرویس‌هایی است که به صورت هوشمند قیمت اسباب‌کشی را تخمین می‌زند و پس از ارائه سرویس نیز قیمت را افزایش نمی‌دهد. حالا در سال آینده این استارت‌آپ می‌خواهد سرویس جدیدی باز هم برای تخمین قیمت ارائه دهد. در این سرویس، قیمت اسباب‌کشی براساس متراژ و تعداد اتاق خواب با هوش مصنوعی محاسبه خواهد شد.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای دیوار و شیپور تا نماوا

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۰ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فناپ

پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها توسط فناپ‌تلکام در اهواز اجرا می‌شود

فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تلکام،
فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم