لیدالید، برنده تندیس ستاره‌های موبایل ایران شد

لیدالید موفق شد در اولین کنگره موبایل ایران، تندیس ستاره‌های موبایل برای تجربه کاربری سامانه‌های آنلاین B2C را از آن خود کند.

 

اولین کنگره موبایل ایران با تلاش انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی و با هدف ایجاد پلی میان تامین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان،  از ۲ تا ۵ اسفند ماه در مرکز دائمی نمایشگاه ایران مال برگزار شد.

این رویداد مستقل زیست بوم موبایل و ارتباطات کشور در چندین بخش شامل پنل‌های تخصصی فعالان اقتصادی، همایش‌هایی با هدف معرفی فناوری‌های ویژه کاربران، معرفی تازه‌های تکنولوژی، نمایشگاه جانبی و… برنامه‌ریزی شده بود.

در بخش ستاره‌های موبایل ایران، شرکت‌های بزرگ و آینده‌سازان صنعت موبایل ایران گرد هم آمده بودند تا به کالبد این صنعت جوان، جانی دوباره ببخشند. هیات داوران این کنگره پس از بررسی شرکت‌کنندگان، ستاره‌های آسمان این صنعت را در زمینه‌های مختلف از جمله خدمات پس از فروش، سامانه‌های آنلاین B2B و B2C، خدمات ارزش‌آفرین، اپلیکیشن موبایل و… انتخاب کردند.

شرکت لیدالید به انتخاب داوران، موفق به دریافت تندیس ستاره‌های موبایل برای تجربه کاربری سامانه‌های آنلاین B2C شد. پلتفرم لیدالید بستر امن خرید، فروش و معاوضه تلفن همراه کارکرده است که از ابتدای فعالیت خود به دنبال کاهش دردسرهای این حوزه برای کاربران بود تا بتواند تجربه‌ای رضایت‌بخش را برای آن‌ها به ارمغان آورد.

با مراجعه به سایت لیدالید می‌توانید قیمت گوشی کارکرده‌تان را به صورت آنلاین مشاهده و درخواست فروش فوری گوشی خود را ثبت کنید. کارشناسان لیدالید در تاریخ و ساعتی که خودتان در سایت مشخص کرده‌اید، برای کارشناسی و خرید نقدی تلفن همراه به محل مورد نظر شما مراجعه می‌کنند.

تمامی گوشی‌های کارکرده موجود در فروشگاه لیدالید دارای ۳ ماه گارانتی و ۷ روز مهلت تست هستند تا بتوانید با خیال راحت و با قیمتی مناسب، گوشی مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین وضعیت دقیق سلامت ظاهری و فنی تلفن‌های همراه کارکرده در برگه کارشناسی ذکر می‌شود تا خریدی شفاف را تجربه کنید.

یکی از خدمات لیدالید که خرید گوشی هوشمند در این شرایط را ساده‌تر کرده است، طرح معاوضه است. در طرح معاوضه تلفن همراه کارکرده با نو، می‌توانید تنها با پرداخت مابه‌التفاوت ارزش گوشی کارکرده خود با گوشی نو مورد نظرتان، تلفن همراه خود را معاوضه کنید.

همچنین در سایت لیدالید به الگوریتم هوشمند قیمت‌گذاری تلفن همراه کارکرده دسترسی دارید و می‌توانید قیمت گوشی خود را به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده کنید. این الگوریتم بر اساس پارامترهای مختلفی از جمله میزان سلامت ظاهری و فنی دستگاه، نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا، قیمت معاملات روز بازار و… تخمین دقیقی از قیمت یک گوشی کارکرده در بازار به کاربر ارائه می‌دهد.

link

مطالب مرتبط

خبرها

چرا توزیع گوشت دولتی فقط با صف ممکن است؟

در سه سال گذشته میدان‌های تره‌بار یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای شاهد صف‌های طولانی فروش گوشت با قیمت دولتی بوده‌اند. هر بار هم با شروع فروش گوشت به قیمت تنظیم بازار،
در سه سال گذشته میدان‌های تره‌بار یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای شاهد صف‌های طولانی فروش گوشت با قیمت…
خبرها

سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود

رییس پارک فناوری پردیس گفت: در سیزدهمین دوره رویداد اینوتکس بیش از ۴۰۰ شرکت فناور و مجموعه نوآور حضور دارند و در طول برگزاری این نمایشگاه آخرین دستاوردها و خدمات
رییس پارک فناوری پردیس گفت: در سیزدهمین دوره رویداد اینوتکس بیش از ۴۰۰ شرکت فناور و…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

آیا معامله ارز دیجیتال در صرافی‌ها بدون احراز هویت امکان‌پذیر است؟

دنیای ارزهای دیجیتال هیجان‌انگیز و پر از پستی و بلندی است. اگرچه فناوری بلاکچین که زیربنای ارزهای دیجیتال است، بر پایه شفافیت بنا شده، اما امکان مبادله این ارزها
دنیای ارزهای دیجیتال هیجان‌انگیز و پر از پستی و بلندی است. اگرچه فناوری بلاکچین که زیربنای…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از حذف “عجله ندارم” تپسی تا غزال به جای یونیکورن

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۱ این پادکست، از حذف
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم