اپلیکیشن سلف سرویس سپر در دوازدهمین پویش فناورانه صنعت بیمه رونمایی شد

پویش فناورانه سه‌شنبه‌های نوآورانه صنعت بیمه با حضور مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی، علی بنیادی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، حسن شریفی، مدیرعامل بیمه ایران، ابراهیم ایران‌نژاد، مدیرعامل شرکت ایرانیان‌ پوشش در کنار مدیران و معاونین ارشد بیمه با معرفی پلتفرم سلف سرویس سپر در تاریخ ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در ساختمان بیمه مرکزی برگزار شد.

 

در این نشست شرکت ایرانیان پوشش به معرفی تازه‌ترین سرویس خود در قالب اپلیکیشن جامع سپر و ارزیابی خسارت به روش پهباد پرداخت.

ابراهیم ایران‌نژاد، مدیرعامل ایرانیان پوشش ضمن معرفی قابلیت‌های سپر اظهار کرد: «سپر اپلیکیشنی سلف سرویس در حوزه ارزیابی خسارت و امدادرسانی است. این اپلیکیشن خدمات خود را در سه حوزه خودرو، درمان و اموال ارائه کرده است و به طور کلی تلاش می‌کند تا به نیازهای کمتر پرداخته شده مانند، حوزه خسارت که ویترین صنعت بیمه و نقطه تماس بیمه‌شدگان و این صنعت است، نگاه هوشمندانه‌تری داشته باشد».

احسان حق‌بجانب، مدیر زنجیره تامین شرکت ارزیابان ایرانیان پوشش ضمن اشاره بر حضور ایرانیان پوشش در زلزله اخیر خوی و ارزیابی محل حادثه با کمک پهباد اعلام کرد: «وقتی فاجعه‌ای رخ می‌دهد دیگر زمانی برای تلف کردن وجود ندارد، به همین خاطر ما با استفاده از تکنولوژی پهباد توانستیم فرآیند ارزیابی خسارت زلزله خوی را به صورت کاملا دقیق و اصولی به انجام برسانیم و فاصله برآورد خسارت تا پرداخت را به حداقل برسانیم».

ابراهیم ایران‌نژاد با تاکید بر به صفر رساندن تقلب با کمک سوپر اپلیکیشن سپر اضافه کرد: «ما به کمک تکنولوژی آنلاین بازدید اولیه خودرو در این اپلیکیشن تقلب را به صفر رسانده‌ایم و امیدواریم به وسیله سپر بتوانیم رضایتمندی بیمه‌گذاران را جلب کنیم».

 در ادامه مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی ضمن تقدیر از خدمات و نوآوری‌های انجام شده توسط شرکت‌های نوآور در صنعت بیمه، اظهار کرد: «پیش از این مراسم، در بازدیدی که از ایرانیان پوشش در مرکز نوآوری صنعت بیمه داشتم و همچنین خدمات جدیدی که امروز رونمایی شد شور و علاقه خاصی را در این مجموعه مشاهده کردم که امیدوارم بتوانیم با پیگیری و توسعه، سطحی از خدمات در کشور را ارائه کنیم که قابل مقایسه با تراز بین‌المللی صنعت بیمه باشد. چراکه این قابلیت‌ها هم در سطح فعالان صنعت بیمه وجود دارد و هم مردم ما لیاقت این چنین خدماتی را دارند».

link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ربات دیجی‌کالا تا رفع تحریم ابرآروان

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۸ این پادکست، از ربات
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
خبرها

تلگرام اکنون ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد

پاول داروف، بنیانگذار تلگرام اعلام کرد که این پیام‌رسان به ۹۰۰ میلیون کاربر ماهانه دست یافته است. به گفته‌ی او نیمی از این کاربران روزانه به تلگرام مراجعه می‌کنند.
پاول داروف، بنیانگذار تلگرام اعلام کرد که این پیام‌رسان به ۹۰۰ میلیون کاربر ماهانه دست یافته…
خبرها

شاتل ۶۰ درصد سهام صبانت را خرید

محمدحسن شانه‌ساززاده، رییس هیات ‌مدیره شاتل اعلام کرد این اپراتور ابتدای امسال ۶۰ درصد از سهام صبانت را خریداری کرده است. کاهش هزینه‌ها، افزایش توانمدی در بازار و
محمدحسن شانه‌ساززاده، رییس هیات ‌مدیره شاتل اعلام کرد این اپراتور ابتدای امسال ۶۰ درصد از سهام…
خبرها

ماجرای قطع سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی چیست؟

علی‌اکبر عرب‌عامری، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد در سال ۱۴۰۳ تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی سهمیه سوخت دریافت نخواهند کرد و شرکت ملی
علی‌اکبر عرب‌عامری، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد در سال ۱۴۰۳ تاکسی‌های…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم