علی‌بابا از محصول تور گروهی خود رونمایی کرد

شرکت سفرهای علی‌بابا از جدیدترین محصول خود با نام «تور گروهی» رونمایی کرد. تور گروهی، محصول شخصی‌سازی‌شده و جدیدی است که از دی‌ماه ۱۴۰۱ فعالیت خود را در این شرکت آغاز کرده و پس از پشت سر گذاشتن دوره آزمایشی، از فروردین ۱۴۰۲ به صورت رسمی به سبد محصولات گردشگری علی‌بابا اضافه شده است.

همان‌طور که از اسم آن مشخص است، «تور گروهی» محصولی است که مسافران با همراهی تورلیدر، به‌صورت گروهی و با برنامه‌ریزی از پیش طراحی‌شده، به نقطه‌ مشخصی در داخل یا خارج از کشور سفر می‌کنند. تجربه‌گردی، بازدید از مناطق بکر و ناشناخته شهرهای مقصد، در کنار برنامه‌ریزی دقیق سفر و قیمت مقرون به‌صرفه، جزو مهم‌ترین شاخصه‌های این محصول است و طبق نظرسنجی صورت گرفته، کاربران با اختلاف قابل توجهی، رضایت بیشتری از این محصول، نسبت به دیگر انواع تور داشته‌اند.

مجید حسینی‌نژاد، بنیان‌گذار و مدیرعامل علی‌بابا در این باره گفت: «شعار علی‌بابا «توانمندسازی جامعه برای تجربه شایسته سفر» است و محصول تور گروهی در راستای همین هدف، جهت ارائه تجربه کامل و منحصربه‌فرد به مسافران رونمایی شد. عمیقا باور داریم که تور گروهی، چکیده تمام تجربیات ما طی ۹ سال فعالیت علی‌بابا و آن‌چیزی است که علاقه‌مندان به سفر را به معنای واقعی کلمه، به مرحله مشعوف شدن خواهد رساند.»

وی افزود: «برای ارائه بهترین تجربه در این محصول برنامه‌های بسیاری داریم. از جمله این برنامه‌ها، می‌توان به ساخت پلتفرم تور گروهی اشاره کرد که کمک می‌کند کاربر تور موردنظر خود را بر بستر علی‌بابا سفارش دهد. از سوی دیگر تورلیدرها نیز به‌صورت مستقل خواهند توانست تور گروهی خود را تعریف و عرضه کنند. به این ترتیب، میزان امتیاز کاربران به تورها، بر جایگاه عرضه آن‌ها در پلتفرم تأثیر خواهد داشت و موجب ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مسافران خواهد شد.»

در مدت‌زمان کوتاه فعالیت آزمایشی این محصول، شهرهای قشم، هنگام، هرمز، چابهار، بوشهر، طبس، پارسیان و عسلویه، ایلام، ترکمن‌صحرا، یزد، شیراز و کرمان، در کنار کویر لوت، کویر مصر و دشت سوسن مقاصد تورهای داخلی علی‌بابا بوده است. همچنین در این مدت خدمات تور گروهی به کشورهایی نظیر ژاپن، کنیا، ویتنام، نپال، سریلانکا، کوبا، برزیل، روسیه، تاجیکستان، ازبکستان و شهرهای دبی و استانبول به مسافران ارائه شده است.

به گفته روابط عمومی علی‌بابا، محصول تور گروهی تا امروز، در مرحله آزمایشی با ۶ تأمین‌کننده همکاری کرده که در آینده به بیش از ۶۰ تأمین‌کننده برتر کشور در حوزه‌های مختلف گردشگری خواهد رسید. رشد و توسعه محصول از طریق افزایش تأمین‌کننده‌ها و شناسایی و رفع نیاز کاربرانی که سطح بالاتری از خدمات گردشگری را تقاضا می‌کنند، ازجمله برنامه‌های پیش روی محصول تور گروهی این شرکت است.

نمایی از سرویس تور گروهی علی‌بابا
link

مطالب مرتبط

خبرها

پیروزی زودکس در برابر اسنپ‌فود؛ شورای رقابت رویه‌های انحصارطلبانه را محکوم کرد

شرکت زودکس موفق شد رای ضدرقابتی علیه اسنپ‌فود از شورای رقابت دریافت کند. این رای به دلیل رفتارهای انحصارطلبانه اسنپ‌فود صادر شده و نقطه عطفی در مسیر رقابت سالم در…
خبرها

امیدواری محتاطانه سرمایه‌گذاران به مذاکرات تجاری آمریکا و چین؛ جنگ تعرفه‌ها در هاله‌ای از ابهام

سرمایه‌گذاران امیدوارند که مذاکرات تجاری ایالات متحده و چین بتواند از شدت جنگ تجاری میان دو اقتصاد بزرگ جهان بکاهد و بخشی از عدم قطعیتی را که بازارهای مالی را…
خبرها

شهادت مدیرعامل اینستاگرام در دادگاه ضد انحصار متا؛ اختلافات با زاکربرگ و نبرد سخت با تیک‌تاک فاش شد

در جریان دادگاه رسیدگی به پرونده ضد انحصار کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) علیه متا، آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، شهادت داد و جزئیات مهمی از تنش‌ها با مارک زاکربرگ، رقابت…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم