دیجی‌پی بیش از ۳هزار میلیارد ریال اعتبار به کاربران در اردیبهشت ماه پرداخت کرده است

به گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، ۱۲٬۵۷۴ کاربر در ماه اردیبهشت موفق به دریافت تسهیلات ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومانی از این شرکت شدند و مبلغ کل اعتبار تخصیص داده شده به کاربران بیش از ۳۱۰۰ میلیارد ریال بوده است که این رکورد برای اولین بار از زمان فعالیت لندتکی دیجی‌پی ثبت شده و تقریبا با کل تسهیلات ارائه شده در سال ۹۹ برابری می‌کند. دیجی‌پی در سال ۱۳۹۹ موفق شده بود مبلغ ۳۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به کاربران متقاضی اعطا کند.

 

از ابتدای سال ۱۴۰۲ و با شروع همکاری دیجی‌پی و بانک تجارت، خدمات اقساطی دیجی‌پی با استقبال گسترده کاربران همراه شد و در ماه فروردین هم مبلغ ۱۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به کاربران متقاضی اختصاص یافت.

 

به دنبال آغاز همکاری دیجی‌پی و بانک تجارت، خرید اقساطی از پذیرندگان دیجی‌پی (دیجی‌کالا، سفرمارکت، مادیران، اتاقک و …) با شرایط جدید آغاز و فرصتی فراهم شد تا متقاضیان این تسهیلات بتوانند تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال از فروشگاه‌های پذیرنده اعتبار دیجی‌پی خرید کنند و هزینه آن را به‌صورت اقساطی بپردازند.

 

در طرح جدید خرید اقساطی دیجی‌پی، متقاضیان با طی مراحل امکان‌سنجی و ثبت‌نام می‌توانند اعتبار مورد نظر خود را با تضمین سفته الکترونیکی یا چک از بانک تجارت دریافت و از میان بیش از ۸ میلیون تنوع کالایی در دیجی‌کالا و دیگر پذیرندگان، اقساطی خرید کنند. همچنین با اضافه شدن پذیرندگانی مانند اتاقک و سفرمارکت این اعتبار علاوه بر خرید کالا برای استفاده از خدمات گردشگری نیز قابل استفاده خواهد بود.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم