هاست وردپرس چیست؛ ۴ مزیت آن کدامند؟

هاست وردپرس چیست؟ هاست وردپرس سرویسی است که به طور خاص برای وب سایت های وردپرسی بهینه شده است. هاست وردپرس سرعت و عملکرد بهتری را برای همه بازدیدکنندگان شما فراهم می‌کند. هاست وردپرس سرویس میزبانی را برای استفاده عمومی‌بهینه می‌کند و مختص یک CMS مانند وردپرس است. در این مقاله به شما خواهیم گفت هاست وردپرس چیست و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

هاست مخصوص وردپرس چیست؟

ممکن است در خرید هاست قبلاً با میزبانی وب معمولی آشنا باشید. میزبانی مدیریت شده وردپرس نیز تقریباً به همین روش کار می‌کند. با این حال، خرید هاست دانلود یا هاست معمولی با هاست وردپرس متفاوت است زیرا در هاست وردپرس ارائه دهنده شما سرور و فایل های مرتبط شما را به طور خاص برای پلتفرم وردپرس بهینه می‌کند.

با توجه به محبوبیت این پلت فرم، بسیاری از میزبانان وب اکنون برنامه های اختصاصی وردپرس را ارائه می‌دهند. هاست های دیگر به طور کامل خود را وقف وردپرس می‌کنند تا بهترین سرویس میزبانی وب ممکن را برای آن کاربران ارائه دهند. تعیین اینکه کدام گزینه میزبانی WP مدیریت شده برای شما بهترین است، نیازمند کمی‌تحقیق و تشخیص است.

تفاوت بین میزبانی وردپرس و میزبانی وب به ویژگی آن بازمی‌گردد. میزبانی وب اشتراکی یک اصطلاح عمومی‌است. هر زمان که یک ارائه دهنده میزبانی فضایی را روی سرور خود به یک کسب و کار یا فردی بفروشد و آنها را به اینترنت متصل کند، میزبانی وب است. سیستم مدیریت محتوای مورد استفاده نامعلوم است.

از طرفی میزبانی وردپرس شکل خاصی از میزبانی وب است که به کاربران وردپرس پاسخ می‌دهد. ارائه دهندگانی که طرح میزبانی وردپرس را ارائه می‌دهند (یا خدمات خود را منحصراً به وردپرس اختصاص می‌دهند) سرورهای خود را برای نصب وردپرس بهینه کرده اند.

البته در نظر داشته باشید که برای اجرای سایت وردپرس خود به هاست وردپرس نیاز ندارید. اما با این اوصاف، اگر قصد دارید وبلاگ یا سایت تجاری خود را با استفاده از پلت فرم میزبانی بسازید، میزبانی مدیریت شده وردپرس مزایای خاصی را ارائه می‌دهد.

یک هاست وردپرس معمولا با وردپرس و جنبه های منحصر به فرد آن سازگاری بیشتری دارد، که اگر زمانی برای سایت خود نیاز به پشتیبانی داشته باشید، مهم است. ارائه دهندگان هاست وردپرس نیز معمولاً برای پلتفرم میزبانی آموزش دیده اند و به شما اطمینان میدهند که سایت شما با حداکثر کارایی اجرا می‌شود.

در نهایت، هاست وردپرس ممکن است شامل ویژگی های اضافی وردپرس باشند که در میزبان های وب عمومی‌‌ نخواهید یافت.

برنامه های میزبانی اشتراکی فقط برای میزبانی داده های شما هستند. شما مسئول به روز رسانی سایت، امنیت، مدیریت و سایر نظارت های فنی خود هستید.

با خرید میزبانی وردپرس، موارد زیر تغییر می‌کند:

  • مدیریت شده: برنامه های میزبانی با محوریت وردپرس مدیریت می‌شوند. این بدان معناست که شرکت میزبان وردپرس را از قبل نصب می‌کند و تمام به‌روزرسانی‌ها، امنیت، پشتیبان‌گیری و غیره را مدیریت می‌کند. تنها چیزی که باید نگران آن باشید محتوای خود است.
  • پشتیبانی: ساختن یک وب سایت می‌تواند سخت باشد، و انجام آن بدون پشتیبانی یا راهنمایی می‌تواند حتی سخت تر باشد. هر طرح میزبانی وردپرس خوب از پشتیبانی برای کمک به شما همراه با هر آنچه که نیاز دارید خواهد داشت و باید همیشه در دسترس باشد.
  • امنیت: همه برنامه های میزبانی امنیت دارند و اگر نه، جرات استفاده از آنها را نداشته باشید. با این حال، با یک برنامه مدیریت شده، میزبان شما همیشه امنیت داده ها و وب سایت شما را بهبود می‌بخشد. شرکت‌های میزبان باید در مورد مسائل امنیتی یا تهدیدات جدید و همچنین بهترین راه‌ها برای متوقف کردن این تهدیدات یا رفع آن مشکلات به‌روز باشند

مزایای آن

۱- کنترل کامل

با وجود تمام ابزارهای سازنده وب سایت موجود، ممکن است تعجب کنید که چرا هاست وردپرس اینقدر محبوب است و چگونه می‌تواند برای شما کار کند. مطمئناً، بسیاری از آن سایت‌های سازنده میزبانی، شروع کار را ساده می‌کنند، اما در ادامه، وقتی می‌خواهید کاری پیشرفته‌تر انجام دهید، باید پول بیشتری بپردازید.

بسیاری از ارائه دهندگان هاست ابزارهای توسعه دهنده مفیدی را ارائه می‌دهند تا ساخت و مدیریت وب سایت شما را آسان تر کنند. این امر به ویژه در مورد ارائه دهندگان میزبانی مدیریت وردپرس صادق است، زیرا ابزارها به احتمال زیاد برای پلتفرم خاص هستند. ابزارهای توسعه برای تماشای برنامه های میزبانی وردپرس شامل پلاگین وردپرس و مدیریت به روز رسانی وردپرس و دسترسی آسان به ابزارهای مدیریت سایت است.

۲- سرعت

اگر یک سرور اشتراکی استاندارد دارید، ده‌ها سیستم مدیریت محتوا (CMS) را برای تامین انرژی صدها وب‌سایت اجرا می‌کند. بارگذاری همه این سیستم های مختلف می‌تواند عملکرد سرور را کاهش دهد.

با این حال، اگر سایت خود را بر روی یک سرور مخصوص وردپرس اجرا می‌کنید، وردپرس تنها سیستم مدیریت محتوا است که روی سرور بارگذاری شده است. این بدان معناست که سرور را می‌توان به طور خاص برای مدیریت وردپرس و استفاده صحیح از منابع آن پیکربندی کرد. این می‌تواند منجر به سرعت بیشتر شود، به این معنی که وب سایت شما سریعتر بارگیری می‌شود و به روز رسانی‌ها سریعتر نصب می‌شوند.

۳- امنیت

این یکی دیگر از دلایلی است که به میزبانی وب وردپرس اجازه می‌دهد تا برتری یابد. با وردپرس، شما یک CMS امن دارید. با تمرکز بر وردپرس، شرکت میزبان شما می‌تواند به شما اطمینان بدهد که تمام تهدیدات خاص وردپرس در نظر گرفته شده است. همچنین آنها می‌توانند از شما در برابر این تهدیدات خاص محافظت کنند.

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا است و نزدیک به ۴۰ درصد از وب سایت‌ها را در اینترنت اجرا می‌کند. استفاده گسترده از این سیستم آن را به یک هدف محبوب برای حملات تبدیل می‌کند. اگر می‌پرسید که آیا وردپرس امن است، پاسخ مثبت است اما اگر از بهترین روش پیروی کنید. میزبانی وردپرس مدیریت شده شامل به روز رسانی های خودکار و حفاظت امنیتی اضافی برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به سایت شما است.

۴- سهولت استفاده و بهینه سازی

با یک هاست مدیریت شده وردپرس، نصب و راه اندازی سایت وردپرس چند دقیقه طول می‌کشد. اکثر هاست‌ها یک برنامه هدایت شده برای نصب و پیکربندی ارائه می‌دهند. برای نصب وردپرس تنها کافیست به چند سوال پاسخ دهید و یک سایت وردپرس آماده برای ویرایش خواهید داشت.

همچنین سهولت استفاده نیز باعث بهینه سازی سرور می‌شود. میزبان وب مطمئن می‌شود که تمام تنظیمات سرور با بهترین شیوه‌ها برای بهینه سازی وردپرس مطابقت دارند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که وقتی رایانه شما از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید سیستم عامل خود را ارتقا دهید، همیشه روی «یادآوری به من فردا» کلیک می‌کنید، بهتر است از یک سرویس میزبانی مدیریت شده وردپرس استفاده کنید. بخشی از سرویس مدیریت شده شامل به روز رسانی خودکار سیستم وردپرس شما و افزونه  های آن است. به روز نگه داشتن سیستم و افزونه‌ها به جلوگیری از نقض امنیت وردپرس کمک می‌کند.

نتیجه گیری

میزبانی مدیریت شده وردپرس به معنای واقعی کلمه به این معنی است که شخصی وب سایت وردپرس شما را برای شما مدیریت می‌کند، بر خلاف هاست اشتراکی که در آن سرور را با بسیاری از وب سایت های دیگر در سراسر جهان به اشتراک می‌گذارید. با میزبانی مدیریت شده وردپرس، تمام کمک هایی را که می‌توانید تصور کنید دریافت می‌کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین وب رمز تماس حاصل نمایید.

link

مطالب مرتبط

فناپ

پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها توسط فناپ‌تلکام در اهواز اجرا می‌شود

فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تلکام،
فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…
دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم