رشد ۱۰ برابری تولید محتوا و بازدید ویدیوهای یوتیوب فارسی طی ۲ سال گذشته

براساس تحلیل زلکا بر روی کلان داده‌های گردآوری شده از یوتیوب فارسی طی دو سال گذشته، با وجود تمامی محدودیت‌های اعمال شده بر اینترنت کشور، شاهد افزایش تولید محتوا و میزان بازدید ویدیوها هستیم.

 

به گزارش پلتفرم پایش فضای رسانه‌ای زلکا، تولید محتوا و بازدید ویدیوهای یوتیوب فارسی طی ۲ سال گذشته ۱۰ برابر شده است.

 

‏البته در مهر ۱۴۰۱ و در پی قطعی گسترده‌تر اینترنت، با اینکه میزان تولید محتوا تغییر چندانی نداشته، بازدید ویدیوها کاهش قابل توجهی داشته که در ماه‌های بعد به حالت قبل برگشته است.

 

گفتنی است در هنگام محاسبه‌ میزان افزایش بازدید ماهانه، فقط بازدیدهای جدید اضافه شده در همان ماه لحاظ شده است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

زلکا از وجود ۱۴۲ هزار کسب‌وکار اینستاگرامی در ایران خبر می‌دهد

زلکا که یک پلتفرم رصد و پایش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کشور است، بتازگی به روز رسانی برای گزارشی که پیشتر در زمستان ۱۳۹۹ منتشر کرده بود، بیرون داده است. این
زلکا که یک پلتفرم رصد و پایش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کشور است، بتازگی به…
خبرها

دیجی‌کالا پاسخگوترین برند ایرانی در توییتر اعلام شد

براساس اعلام پلتفرم رصد شبکه‌های اجتماعی «زلکا»، دیجی‌کالا پاسخگوترین برند پر منشن (Mention) ایرانی توییتر در سال ۹۹ شناخته شد.   در گزارش اخیر این پلتفرم، دیجی‌کالا
براساس اعلام پلتفرم رصد شبکه‌های اجتماعی «زلکا»، دیجی‌کالا پاسخگوترین برند پر منشن (Mention) ایرانی توییتر در…
خبرها

اهمیت رصد رسانه‌ها و معرفی جامع‌ترین ابزار حوزه ارتباطات، زلکا

پیش از این، تیم‌های بازاریابی و روابط عمومی برای اجرای ایده‌های رسانه‌ای خود از راهکارهای متفاوت‌تری نسبت به تیم‌های امروزی استفاده می‌کردند. اما وجود اینترنت
پیش از این، تیم‌های بازاریابی و روابط عمومی برای اجرای ایده‌های رسانه‌ای خود از راهکارهای متفاوت‌تری…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم