فیروزه در استارتاپ «سازیتو» سرمایه گذاری کرد

به گزارش استارتاپ۳۶۰، رامین ربیعی مدیرعامل فیروزه در توییتر اعلام کرد که این گروه ۱۵ میلیارد تومان در استارتاپ «سازیتو» سرمایه گذاری کرده است.

 

ربیعی در توییتر خود نوشت:

سرمایه‌گذاری به میزان ۱۵ میلیارد تومان در شرکت فن‌آوران تجارت الکترونیک سانا با نام تجاری “سازیتو” و از طریق دو بازوی VC گروه (صندوق فرابورسی جسورانه فیروزه “نماد: ونچر” و شرکت نواندیشان دنیای اقتصاد) صورت گرفت.

 

سازیتو پلتفرم «فروشگاه ساز» است که به عرضه‌کنندگان، تولیدکنندگان و هنرمندان سراسر کشور فرصت ارایه مستقیم محصولات‌شان به بازار را از طریق فروشگاه شخصی آنلاین فراهم می‌کند.

 

یک سال پیش دیجی‌کالا نیز «دیجی‌فای» را معرفی کرد. دیجی‌فای بازوی ارایه خدمات زیرساختی به منظور ساخت یک فروشگاه آنلاین برای تمامی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است. دیجی‌کالا در آن زمان اعلام کرد قرار است دیجی‌فای نسل چهارم تجارت الکترونیکی را برای دیجی‌کالا رقم بزند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فناپ

اسمایلینو گزارش «هوش مصنوعی زاینده برای مدیران عامل» را با حمایت فناپ منتشر کرد

اسمایلینو آموزش و ترویج علم را مأموریت اصلی مسئولیت اجتماعی خود قرار داده و در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. ازجمله این فعالیت‌ها تدوین و تهیه گزارش “هوش…

رونمایی دیجی‌پی از سرویس‌های جدید مالی در همایش بانکداری نوین

دیجی‌پی، بزرگترین بستر هوشمند خدمات پرداخت و اعتبار در ایران، با حضور در همایش بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت، از سرویس‌های جدید این سوپراپلیکیشن مالی رونمایی می‌کند. 

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم