رویداد فیناپ با عنوان API first برگزار می‌شود

هجدهمین رویداد فیناپ پنج‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ با موضوع API و تفکر پلتفرمی به‌صورت هیبرید (آنلاین و حضوری) برگزار خواهدشد.

 

سازمان‌ها در دنیا در حال تبدیل شدن به یک پلتفرم هستند زیرا تنها پلتفرم می‌تواند همه شرکا، کارمندان و مشتریان را به یکدیگر متصل کرده و ارزش تصاعدی ایجاد کند.

کاربرد بازار  API دیگر فقط بانکی و مالی نیست و مارکت API را می توان به حوزه‌های دیگری مانند رایانش ابری، حمل‌ونقل، تجارت الکترونیک، شبکه‌های اجتماعی، رسانه و سرگرمی، تبلیغات و دولت الکترونیک طبقه‌بندی کرد.

هجدهمین رویداد فیناپ به موضوع API و تفکر پلتفرمی می‌پردازد. دهمین رویداد فیناپ که سال ۹۸ با موضوع بانکداری باز برگزار شد، یکی از رویدادهای پرمخاطب فیناپ بود اما بعد از گذشت سه سال و رشد بیشتر پلتفرم‌های بانکداری باز و گسترش API‌ها در حوزه‌های متعدد، این‌بار Open API و تفکر پلتفرمی موضوع این رویداد خواهدبود.

فیناپ هجدهم با حمایت و همکاری شرکت‌های ارتباط فردا، بهسازان فردا، جیبیت، امیدینو، پادیوم، سیمرغ تجارت، ایوا، سامانه نگار حامی بیمه (سنحاب)، فرابوم و پردازش اطلاعات مالی مبنا برگزار می‌شود.

از نقش استراتژی API First در توسعه اقتصاد دیجیتال ایران تا گذر بانکداری باز از مرزها

همایون محبوبی «مدیرعامل فرابوم» مسعود وکیلی‌نیا «مدیرعامل ارتباط فردا» مصطفی امینی «مدیرعامل گسترش فناوری نوین» حسن زادمهر «مدیرعامل شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی» مهدی اسماعیلی «مدیرعامل سیمرغ تجارت» مهرداد رجبی «مدیرعامل شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا» عاطفه موفقی «راهبر پادیوم» و محمدمحسن صدر «مدیرعامل شرکت امیدبوم» در فیناپ هجدهم ارائه‌های درخصوص موضوعات مختلف خواهند داشت.

قدرت و داده در فیناپ پلاس

نیما نامداری «مدیرعامل کارنامه» و بهاره آروین «جامعه‌شناس حوزه نوآوری و فناوری» در بخش فیناپ پلاس با موضوع قدرت و داده به گفت‌وگو خواهند پرداخت.

آینده باز!

در پنل گفت‌وگوی این رویداد با موضوع بانکداری باز و با عنوان آینده باز محمد صادقی «مدیرعامل بهسازان ملت» حمید بنائیان «معاون فناوری اطلاعات بانک آینده» بهزاد صفری «معاون فناوری اطلاعات بانک سپه» مهدی شریعت‌مدار «مدیرعامل جیبیت» میثم عسکری «مدیرعامل شرکت سامانه نگار حامی بیمه» با دبیری میثم سلیمانی «سردبیر راه پرداخت» گفت‌وگو می‌کنند.

پرداخت‌سازی و راه‌های نرفته‌اش

محمدحسین کاشی «مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد» محمدمهدی تقی پور «مدیرعامل شرکت به‌پرداخت» فرهاد اینالویی «معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین» مهرداد حداد «مدیر امور فناوری‌های نوین بانک پاسارگاد» حمیدرضا نوروزی «معاون اداره نظارت نظام‌های پرداخت بانک مرکزی» و علیرضا هوشمند «مشاور کسب‌وکار آپ» در پنلی با موضوع پرداخت‌سازی گفت‌وگو خواهند کرد.

جزئیات رویداد و نحوه ثبت‌نام

هجدهمین رویداد فیناپ پنج‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۳ الی ۱۹ با حضور تعداد محدود شرکت‌کننده برگزار خواهدشد و علاقه‌مندان می‌توانند هم به‌صورت حضوری و هم آنلاین در رویداد شرکت کنند.

همچنین برای رضایت مخاطبان فیناپ در شهرهای دیگر، رویداد به‌صورت زنده از آپارات فیناپ پخش خواهدشد.

ثبت‌نام و خریدبلیت از طریق ایوند امکان‌پذیر است و فقط شرکت‌کنندگان امکان حضور در رویداد و استفاده از فضای شبکه‌سازی را خواهندداشت.

سایر جزئیات و برنامه زمان‌بندی رویداد هفدهم در وبسایت فیناپ در دسترس است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم