پرداخت اقساطی هزینه‌‌ی تورهای مسافرتی با همکاری دیجی‌پی و سفرمارکت

با همکاری دو مجموعه دیجی‌پی و سفرمارکت از این پس اعتبار دیجی‌پی، برای خرید تورهای مسافرتی سفرمارکت نیز قابل استفاده است.

 

به این ترتیب از این به بعد علاقه‌مندان به سفر و گردشگری، نگرانی کم‌تری برای هزینه‌های سفر خواهند داشت و بخشی از این هزینه‌‌ها، به صورت اقساطی قابل پرداخت  خواهد بود.

 

سفرمارکت سامانه آنلاین و جامع خدمات گردشگری  با بیش از سابقه فعالیت است که خدمات فروش و رزرو بلیت‌، تور، هتل و اقامتگاه داخلی و خارجی را به علاقه‌مندان گردشگری ارائه می‌کند. براساس این همکاری امکان خرید اقساطی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی برای کاربران دیجی‌پی و سفرمارکت فراهم می‌شود.

 

بنابر اعلام روابط عمومی دیجی‌پی، متقاضیانی که وام‌های ۱۰ تا ۵۰ ‌میلیون تومانی دیجی‌پی را دریافت می‌کنند، علاوه بر امکان قبلی برای خرید از دیجی‌کالا، مادیران، اتاقک و … از امروز، می‌توانند همه یا بخشی از اعتبار خود را صرف خرید آنلاین تور در وب‌سایت سفرمارکت کنند.

 

دریافت این اعتبار همچون گذشته پس از انجام مراحل ثبت‌نام و اعتبارسنجی برای متقاضیان فراهم می‌شود و پس از دریافت اعتبار از دیجی‌پی، کاربران می‌توانند، تا سقف وام دریافتی، تورهای مسافرتی سفرمارکت را تهیه و در اقساط ۱۲ ماهه بازپرداخت کنند.

 

برای دریافت اعتبار از دیجی‌پی و خرید تور مسافرتی از سفرمارکت می‌توانید از همین امروز برای ثبت‌نام خرید اقساطی و سپس دریافت تور از سفرمارکت اقدام کنید.

link

مطالب مرتبط

دیوار

دیوار و شیپور باز هم تهدید شدند

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری بازار مسکن همراه نیستند و در صورت عدم همراهی، باید مانع فعالیت این دو سایت شد. به
اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری…
داتینرمزارزها و فین‌تک

در راستای توانمندسازی مالی صورت گرفت: ارائه طرح تسهیلاتی «پیش‌درآمد» بدون کارمزد

سومین طرح تسهیلاتی ویپاد، ترابانک پاسارگاد به نام «پیش‌درآمد» در راستای توانمندسازی مالی در دسترس عموم قرار گرفت. ویپاد پس از طرح تسهیلاتی «برآیند» با سقف پنجاه
سومین طرح تسهیلاتی ویپاد، ترابانک پاسارگاد به نام «پیش‌درآمد» در راستای توانمندسازی مالی در دسترس عموم قرار گرفت.…
تپسی

گزینه «عجله ندارم» هم از تپسی حذف شد

تپسی اعلام کرد گزینه «عجله ندارم» به ‌دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از این تاکسی اینترنتی حذف شده است. پس از فشار سازمان تعزیرات حکومتی به اسنپ و تپسی در بهمن ماه
تپسی اعلام کرد گزینه «عجله ندارم» به ‌دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از این تاکسی…
دیوار

کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟

۹۲ درصد تلویزیون‌ها و ۸۷ درصد لپ‌تاپ‌هایی که در سال گذشته در دیوار آگهی شده‌اند، اقلام دست دوم بوده‌اند. خریدوفروش این دستگاه‌ها معادل جلوگیری از انتشار ۹۳
۹۲ درصد تلویزیون‌ها و ۸۷ درصد لپ‌تاپ‌هایی که در سال گذشته در دیوار آگهی شده‌اند، اقلام…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم