بازدید فعالان فناور کشورهای خارجی از حصین گستر پردیس

جمعی از مهمانان خارجی نمایشگاه الکامپ، در روز دوشنبه پنجم تیر ماه ۱۴۰۲ بعد از حضور در نمایشگاه الکامپ به پارک فناوری پردیس رفته و از شرکت‌های عضو پارک بازدید کردند.

 

همزمان با برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، جمعی از مهمانان خارجی این نمایشگاه از پارک فناوری پردیس، شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت حصین گستر پردیس و کارخانه مستقر هلدینگ حصین در پارک بازدید کردند.

در این بازدید که گروه حصین میزبان فعالان فناور از کشورهای روسیه، چین، عراق، ازبکستان، ترکیه و… بود؛ ضمن معرفی قسمت‌های مختلف کارخانه حصین، در خصوص خدمات شرکت حصین گستر به مردم ایران و فعالیت‌های گروه حصین توضیحات کاملی ارایه شد.

 

فعالیت‌های شرکت حصین گستر پردیس چیست؟

شرکت حصین گستر پردیس با تامین و تولید بیش از ۱۴۰ میلیون عدد کارت هوشمند (Smart Card) و سیم‌کارت (SIM Card) به عنوان بزرگترین تامین‌کننده و تولید کننده کارت‌های هوشمند و سیم‌کارت در سطح کشور شناخته شده است. کارخانه این شرکت در سال ۱۳۹۴ واقع در پارک علم و فناوری پردیس راه‌اندازی شد. این شرکت در کلیه فرآیندهای تولید کارت هوشمند اعم از تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار، شخصی‌سازی سخت‌افزاری و بارگذاری OS (سیستم عامل) بومی و مدیریت کلید در بالاترین سطوح امنیتی و بیشترین ظرفیت به خودکفایی رسیده است.

شرکت حصین گستر پردیس به‌عنوان یکی از فعالین حوزه پرداخت بانکی به شمار می‌آید. این شرکت با هدف بومی‌سازی و استفاده هر چه بیشتر از توان تولید داخل و پاسخگویی بهتر به نیاز کشور، در زمینه تامین و تولید سخت‌افزار و نرم افزارهای صنعت فعالیت می‌کند.

حصین گستر پردیس سابقه تامین و تولید بیش از یک و نیم میلیون دستگاه پایانه‌های فروشگاهی (POS) ثابت، سیار و موبایلی از برندهای کسلز(Castles) و آیزینو (Aisino) را در کارنامه خود دارد و کارخانه تولید دستگاه‌های پایانه فروش این شرکت در سال ۹۹ در منطقه آزاد اروند افتتاح شده است. همچنین این شرکت با بیش از ۱۵ سال سابقه و تکیه بر دانش متخصصین با تجربه، خدمات پشتیبانی و تعمیرات دستگاه‌های پایانه پرداخت را در کارخانه پارک پردیس ارائه می‌دهد.

برای آشنایی بیشتر با گروه حصین می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://hasin.ir

 

link

مطالب مرتبط

فیلیمو

بیش از ۹۷ هزار نفر در جشنواره ولاگ فیلیمومدرسه رای دادند

دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه، ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم با بیشتر از ۵۰۰ ولاگ ارسالی، به پایان رسید. جشنواره ولاگ این مدرسه کمک آموزشی با هدف ترویج و
دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه، ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم با بیشتر از ۵۰۰ ولاگ…
اسنپ

تعرفه اسنپ و تپسی گران می‌شود؟

نماینده مردم تبریز از مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی در ازای دریافت غیرقانونی مالیات بر ارزش افزوده با امضای بیش از ۳۰ نماینده و ارجاع آن
نماینده مردم تبریز از مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی در ازای دریافت…
دیوار

۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار

کاربران دیوار طی سال گذشته در دسته‌های «خدمات» و «استخدام و کاریابی» بیش از ۷۱۰ میلیون بار به جستجوی نیازمندی‌هایشان پرداخته‌اند. دسته‌های «خدمات» و «استخدام و
کاربران دیوار طی سال گذشته در دسته‌های «خدمات» و «استخدام و کاریابی» بیش از ۷۱۰ میلیون…
دیوار

بحث داغ کارشناسان و مردم درباره آگهی‌های آنلاین املاک

بحث مسدودسازی آگهی‌های بخش املاک دیوار و شیپور، اخیرا بسیار خبرساز شده است. در برنامه «هشت صبح» رادیو اقتصاد، کارشناسان و مخاطبان به بحث راجع به این موضوع پرداختند.
بحث مسدودسازی آگهی‌های بخش املاک دیوار و شیپور، اخیرا بسیار خبرساز شده است. در برنامه «هشت…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم