چرا معامله‌گران ارز دیجیتال از کمپین «تبدیل به نیکی» استقبال کردند؟

اجرای یک پویش مسئولیت اجتماعی در دل تمامی کمپین‌های دعوت به ثبت‌نام یا معامله ارز دیجیتال، قدمی است که صرافی تبدیل برای رسالت اجتماعی خود برداشته‌ است. این صرافی به‌همراه عزیزانی که در این مسیر قدم برمی‌دارند، درآمدهای ناشی از دعوت دوستان به پلتفرم خود را «تبدیل به نیکی» می‌کند. کاربران می‌توانند کد اهدا به خیریه را از صرافی دریافت کنند و برای دعوت به دوستان خود از آن استفاده‌ کنند.

 

چرا صرافی تبدیل از چنین پویشی حمایت می‌کند؟ کمپین «تبدیل به نیکی» چقدر مورد استقبال کاربران قرار گرفت؟ برای درک بهتر این مسئولیت اجتماعی از نگاه سپیده پناه (مدیر مارکتینگ صرافی ارز دیجیتال تبدیل) در ادامه این گزارش با ما همراه شوید.

آشنایی با پویش «تبدیل به نیکی»

«تبدیل به نیکی» یکی از اقدامات ارزش‌آفرینی صرافی تبدیل است که طی آن در توانمندسازی اقشار مختلف جامعه قدم برداشته می‌شود. با استفاده از کد اهدا به خیریه می‌توانید دوستان خود را در این کمپین بزرگ سهیم کنید. تیم توسعه‌دهنده تبدیل معتقدند، قدرت برند به حجم معاملات و میزان فروش آن متکی نیست. یک برند را ارزش ویژه درک شده آن از نگاه مشتری می‌سازد.

چرا تبدیل از خیریه‌ها حمایت می‌کند؟

از نگاه مارکتینگ، در علم کسب‌وکار سه نقطه متمرکز شرکت، رقبا و کاربر وجود دارد. تیم مارکتینگ تبدیل سعی دارد رضایت کاربران را جلب و برای آنها ارزش ایجاد کند. مزیت‌هایی که می‌توان برای کاربران در نظر گرفت، در ۴ گروه عملکردی، عاطفی، خودآگاه و اجتماعی قرار می‌گیرد. پویش اجتماعی موضوعی است که تبدیل برای هم‌وطنان عزیز خود در نظر گرفته است.

این نیاز با توجه به تعامل با کاربران و همچنین خواسته آنها به وجود آمد و با توجه به همسو بودن با ارزش‌های تبدیل، در نهایت موجب ایجاد «تبدیل به نیکی» شد.

تبدیل در نظر دارد یک قدم فراتر از رقبای خود بگذارد و به دغدغه کاربران در راستای تأثیرگذاری مثبت در جامعه از طریق ارزهای دیجیتال بپردازد. در حقیقت ارزهای دیجیتال برای رفع دغدغه‌های افراد و کمک به آنها ساخته‌شده‌اند و اغلب معامله‌گران این بازار علاقه‌مند به رفع دغدغه‌ها در سطوح مختلف جامعه هستند. تیم تبدیل نیز با ایجاد بخش «تبدیل به نیکی» چنین بستری را برای کاربران خود ایجاد کرده است.

استقبال کاربران از تبدیل به نیکی

با توجه به شناختی که تبدیل از کاربران خود داشت، پیش‌بینی می‌کرد که این پویش اجتماعی با استقبال خوبی مواجه شود و حالا آمارها نشان‌دهنده گواه این موضوع هستند. به‌طور میانگین در هر ماه، بیش از ۱۰۰۰ نفر به کمپین «تبدیل به نیکی» می‌پیوندند و در ماه‌های مختلف سال این تعداد متفاوت است. برای مثال در ماه گذشته ۱۵۰۰ نفر در این فعالیت خیرخواهانه شرکت کردند. بیشتر استقبال برای کمک در بین لیست خیریه‌های موجود به انجمن اتیسم ایران صورت‌گرفته است.

صرافی تبدیل برای اینکه به‌صورت مداوم با کاربران خود همراه باشد و در این کار با آنها سهیم باشد، کارمزد معاملات ارزهای جدید خود را در هفته اول به خیریه‌ها اهدا می‌کند.

پویش «تبدیل به نیکی» تا چه زمانی ادامه دارد؟

تبدیل با ۵ خیریه سیمرغ، را مونا، پیام امید، انجمن اتیسم و فردای سبز پویش خود را آغاز کرده و مبالغ جمع شده را به‌صورت مستقیم به‌حساب آنها واریز می‌کند. با توجه به استقبالی که کاربران از این کار خیرخواهانه داشتند، تبدیل همچنان به حمایت خود ادامه می‌دهد.

تمامی کاربران می‌توانند دوستان خود را دعوت به ثبت‌نام در صرافی ارز دیجیتال کنند و بخشی از کارمزد اخذ شده از دوستان به شما هدیه داده‌می‌شود. در این قسمت کاربران می‌توانند این درآمد را به خیریه‌ها اختصاص دهند.

سخن پایانی

صرافی ارز دیجیتال تبدیل در طی سال‌های فعالیت خود توانسته همپای رقیبان خود حرکت کند و حالا جزو یکی از ۵ صرافی برتر ایران است. تبدیل با ارائه بستر امن معاملاتی توانسته جایگاه ویژه‌ای را در بین معامله‌گران ارز دیجیتال پیدا کند.

 «تبدیل به نیکی» یکی از اقدامات بزرگ برای توانمندی اقشار جامعه است که در این مسیر به یاری همیشگی کاربران نیازمند هستند. صرافی ارز دیجیتال می‌تواند شیوه تعامل مردم با پول را تغییر دهد.سهم ما از این تحول چقدر است؟  آیا فقط کسب درآمد در اولویت است یا می‌توانیم با همراهی در این کار بزرگ، زمینه‌ساز تحولی در جامعه باشیم؟

link

مطالب مرتبط

خبرها

چرا توزیع گوشت دولتی فقط با صف ممکن است؟

در سه سال گذشته میدان‌های تره‌بار یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای شاهد صف‌های طولانی فروش گوشت با قیمت دولتی بوده‌اند. هر بار هم با شروع فروش گوشت به قیمت تنظیم بازار،
در سه سال گذشته میدان‌های تره‌بار یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای شاهد صف‌های طولانی فروش گوشت با قیمت…
خبرها

سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود

رییس پارک فناوری پردیس گفت: در سیزدهمین دوره رویداد اینوتکس بیش از ۴۰۰ شرکت فناور و مجموعه نوآور حضور دارند و در طول برگزاری این نمایشگاه آخرین دستاوردها و خدمات
رییس پارک فناوری پردیس گفت: در سیزدهمین دوره رویداد اینوتکس بیش از ۴۰۰ شرکت فناور و…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

آیا معامله ارز دیجیتال در صرافی‌ها بدون احراز هویت امکان‌پذیر است؟

دنیای ارزهای دیجیتال هیجان‌انگیز و پر از پستی و بلندی است. اگرچه فناوری بلاکچین که زیربنای ارزهای دیجیتال است، بر پایه شفافیت بنا شده، اما امکان مبادله این ارزها
دنیای ارزهای دیجیتال هیجان‌انگیز و پر از پستی و بلندی است. اگرچه فناوری بلاکچین که زیربنای…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از حذف “عجله ندارم” تپسی تا غزال به جای یونیکورن

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۱ این پادکست، از حذف
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم