کاربران بلوبانک می‌توانند بی‌ضامن، بی‌وثیقه وام بگیرند

گرفتن وام به دلیل فرآیند طولانی و پرزحمت آن کم مورد توجه قرار می‌گیرد. چالش‌‌هایی نظیر طولانی بودن فرآیند رسیدگی به درخواست، فراهم کردن وثیقه و ضامن و … باعث شده تا خیلی از افراد قید رفتن به بانک را آن هم برای گرفتن یک وام چند میلیونی بزنند.

در چنین شرایطی که روش‌های تامین مالی هر کدام چالش‌های مخصوص به خود را دارند بلوبانک به عنوان نئوبانکی که شعار «بانک، ولی دوست‌داشتنی» را برای خود انتخاب کرده، با معرفی وام «سریع و آسان» مسیر تازه‌ای را پیش روی کاربران خود قرار داده است. این وام بدون نیاز به وثیقه و ضامن ارائه می‌شود تا کاربران بلوبانک بتوانند در زمان نیازهای مالی خود به سرعت مشکلات و چالش‌های زندگی‌شان را حل کنند.

وام سریع و آسان بلوبانک، بدون ضامن و وثیقه و تنها براساس میانگین موجودی حساب به شما تعلق می گیرد. حداقل مبلغی که از طریق این سرویس می‌توانید دریافت کنید، ۳ میلیون و سقف آن ۱۰ میلیون تومان است که مطابق با میانگین حساب شما پرداخت می‌شود. زمان بازپرداخت این وام نیز حداکثر ۶ ماه است. شما می‌توانید زمان کوتاه‌تری را برای بازپرداخت انتخاب کنید و از این طریق سود کمتری نیز پرداخت کنید. برای مثال اگر زیر یک ماه و پیش از قسط اول تمام بدهی خود را پرداخت کنید، بازپرداخت شما بدون سود محاسبه می‌شود.

وام سریع و آسان بلوبانک با نرخ سود ۲۲ درصد و کارمزد حداکثر چهار درصدی به کاربر ارائه می‌شود و جالب اینکه نرخ کارمزد وام براساس میزان فعالیت هر کاربر تغییر می‌کند و کاربران فعال بلوبانک می‌توانند شامل تخفیف در کارمزد شوند.

شرایط دریافت وام

برای بهره‌مندی از چنین سرویسی باید میانگین موجودی حساب شما در سه ماه متوالی، بیش از ۳ میلیون تومان باشد تا گزینه وام برای شما فعال شود. برای مشاهده وضعیت دریافت وام خود می‌توانید به منوی پروفایل و بخش «بلوکلاب» بروید. در این بخش چنانچه شرایط دریافت وام را داشته باشید، گزینه‌ای به نام «وام سریع و آسان» را مشاهده می‌کنید. در این مرحله براساس میانگین حساب سه ماه گذشته‌تان، حداکثر مبلغ دریافت وام مشخص شده است.

وام سریع و آسان بلوبانک بدون نیاز به وثیقه و ضامن و در مدت زمان کوتاهی به حساب شما واریز می‌شود. اگر کاربر بلوبانک هستید و شرایط دریافت وام سریع و آسان این نئوبانک را دارید، با مراجعه به بخش «وام» در منوی «فروشگاه» اپلیکیشن بلوبانک، می‌توانید میزان مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت آن را با توجه به شرایط خود مشخص کنید.

پس از تعیین مبلغ وام و مدت زمان اقساط، کافی‌ست گزینه «دریافت جایزه» را لمس کنید، تا درخواست وام شما به بلوبانک ارسال شود. در این مرحله بلوبانک درخواست شما را بررسی می‌کند. پس از اعتبارسنجی (عدم بدهی معوق بانکی، عدم چک برگشتی یا بدحسابی بانکی) و تایید شرایط، قرارداد به منظور امضای دیجیتال برای‌تان ارسال می‌شود. پس از ثبت امضای دیجیتال خود که به راحتی و با تشحیص چهره، اثر انگشت و یا پترن ورودی گوشی‌تان انجام می‌شود، می‌توانید مفاد قرارداد را مشاهده کرده و آن را تایید کنید.

در این مرحله درخواست وام به سامانه سمات (سامانه متمرکز اطلاعات تسهیلات و تعهدات) بانک مرکزی ارسال می‌شود. پس از ارسال تاییدیه این سامانه، مبلغ وام به حساب‌تان واریز می‌شود. فرایند پرداخت وام، اگر اختلالی از سمت سامانه سمات نداشته باشد، در زمانی کمتر از هفت دقیقه با واریز مبلغ به پایان می‌رسد.

link

مطالب مرتبط

خبرها

چرا توزیع گوشت دولتی فقط با صف ممکن است؟

در سه سال گذشته میدان‌های تره‌بار یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای شاهد صف‌های طولانی فروش گوشت با قیمت دولتی بوده‌اند. هر بار هم با شروع فروش گوشت به قیمت تنظیم بازار،
در سه سال گذشته میدان‌های تره‌بار یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای شاهد صف‌های طولانی فروش گوشت با قیمت…
خبرها

سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود

رییس پارک فناوری پردیس گفت: در سیزدهمین دوره رویداد اینوتکس بیش از ۴۰۰ شرکت فناور و مجموعه نوآور حضور دارند و در طول برگزاری این نمایشگاه آخرین دستاوردها و خدمات
رییس پارک فناوری پردیس گفت: در سیزدهمین دوره رویداد اینوتکس بیش از ۴۰۰ شرکت فناور و…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

آیا معامله ارز دیجیتال در صرافی‌ها بدون احراز هویت امکان‌پذیر است؟

دنیای ارزهای دیجیتال هیجان‌انگیز و پر از پستی و بلندی است. اگرچه فناوری بلاکچین که زیربنای ارزهای دیجیتال است، بر پایه شفافیت بنا شده، اما امکان مبادله این ارزها
دنیای ارزهای دیجیتال هیجان‌انگیز و پر از پستی و بلندی است. اگرچه فناوری بلاکچین که زیربنای…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از حذف “عجله ندارم” تپسی تا غزال به جای یونیکورن

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۱ این پادکست، از حذف
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم