تجربه مسافرت با دستیار سفر

سفر در سال‌های اخیر، شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته است. بیشتر مردم ترجیح می‌دهند جداگانه هتل یا محل اقامتشان را رزرو کنند و پروازشان را هم جداگانه بگیرند. دیگر کمتر کسی به سراغ تورهای گردشگری که هزینه‌های اضافه به مسافران تحمیل می‌کند، می‌رود. در دنیای امروز گردشگری، ترجیح بیشتر افراد این است که حتی ویزا را هم جداگانه تهیه کنند. در این راستا کسی که قصد سفر دارد، با یک سرچ ساده پرواز و هتلش را به‌صورت آنلاین رزرو می‌کند اما آیا ویزا را هم می‌توان به‌صورت آنلاین دریافت کرد؟

همه چیز درباره اخذ ویزای آنلاین

اخذ ویزا یک عمل زمان‌ بر است که نیاز به فکر و تحقیق دارد. خصوصا اگر این ویزا از نوع لیبلی و برای کشورهایی همچون کانادا، انگلیس و کشورهای حوزه شنگن باشد. معمولا ویزاهای این چنینی وقت و هزینه زیادی می‌برد و به دلیل پناهندگان زیادی که در طول این سال‌ها از ایران وارد خاک این کشورها شده‌اند، تعداد زیادی از درخواست‌ها ریجکت می‌شود.

از طرفی هم اطلاعات دقیق و درستی در بستر وب برای کسانی که خودشان می‌خواهند ویزا بگیرند وجود ندارد. درواقع بخشی از این فرایند به تجربه آژانس و آشناییش با قلق‌های اخذ ویزا بستگی دارد. بنابراین مردم ترجیح می‌دهند برای اخذ ویزاهای این چنینی به یک مرکز معتبر مراجعه کنند که با زیر و بم کار آشنا باشد.

از طرفی ضیق وقت در مراجعه‌های حضوری باعث می‌شود که این فرایند طولانی و طولانی‌تر شود. حالا تصور کنید که در جایی به جز تهران زندگی می‌کنید و آژانس معتبری که برای اخذ ویزا پیدا کردید در تهران است. در این صورت این فرایند برایتان طولانی‌تر هم می‌شود.

گروه گردشگری توریک، به‌عنوان یک دستیار سفر آنلاین، سعی در حل همه این مشکلات دارد. متقاضیان ویزا کافی است به وبسایت توریک مراجعه کرده و مقصدشان را سرچ کنند تا هم اطلاعات دقیق و شفافی درباره فرایند پیش رویشان به دست آورند و هم بتوانند از هر جای ایران یا هر کشور دیگری (در صورت داشتن پاسپورت ایرانی) ویزای کشور موردنظرشان را به‌صورت آنلاین دریافت کنید.

چگونه از توریک ویزای آنلاین دریافت کنیم؟

برای اخذ ویزای آنلاین از وبسایت توریک یک مسیر بسیار ساده پیش رویتان است. به وبسایت توریک مراجعه نمایید و در باکس جستجو مقصدتان را سرچ کنید. وقتی وارد صفحه آن کشور می‌شوید، در ابتدا اطلاعات ضروری درباره مدت زمان انتظار برای اخذ ویزا، مدت اعتبار ویزا، مدت زمان اقامت و… درباره این کشور را می‌توانید ببینید.

از پایین صفحه هم اطلاعات لازم برای اخذ ویزای آن کشور نوشته شده است. در نهایت می‌توانید در همان صفحه درخواست ویزایتان را به صورت آنلاین ثبت کنید. در صورتی که برای سفر به کشور موردنظر نیاز به مراجعه به سفارت و انجام فرایند بیومتریک یا مصاحبه داشته باشید هم می‌توانید در همان صفحه درخواست مشاوره رایگان ثبت کنید. پس از ثبت درخواست امکان پیگیری فرایند اخذ ویزا از پنل توریک وجود دارد.

مزایای اخذ ویزای آنلاین از توریک

حالا باید به این سؤال مهم پاسخ دهیم که مزایای اخذ ویزای آنلاین از توریک چیست؟ اولین مزیت توریک دسترسی به اطلاعات دقیق و آپدیت شده است تا شما قبل از شروع فرایند اخذ ویزا، بتوانید اطلاعات لازم درباره مسیری که باید طی کنید را داشته باشید. مزیت دوم این است که شما می‌توانید از صفر تا صد فرایند اخذ ویزا را به‌صورت آنلاین بررسی کنید. مزیت بعدی این است که می‌توانید هزینه خدمات ویزا را به‌صورت ریالی پرداخت نمایید و لازم نیست درگیر مسائل مربوط به ارز شوید.

شما می‌توانید مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت و ویزا را هم به صورت آنلاین آپلود کنید و هم به پیک توریک بسپارید تا به دست کارشناسان ما برساند. بنابراین لازم نیست برای رد و بدل کردن مدارک هم از خانه خارج شوید. همچنین برای مسیرهایی که به مشاوره نیاز دارد هم می‌توانید جلسات مشاوره را به‌صورت آنلاین برگزار نمایید. توریک پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و شما هر زمان از شبانه روز که سؤال یا ابهامی در مسیر اخذ ویزا برایتان پیش آمد می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

توریک دستیار آنلاین شما برای سفر!

اخذ ویزا به‌صورت آفلاین کاری وقت‌گیر است و توریک می‌تواند به‌عنوان یک دستیار سفر به شما کمک کند تا آنلاین ویزایتان را بگیرید. هدف ما این است که علاقمندان به سفر را هر چه بیشتر به استفاده از خدمات آنلاین ویزا سوق دهیم تا هم در وقت و هزینه‌شان صرفه‌جویی شود و هم راحت‌تر کارهایشان را پیش ببرند.

دنیا به سوی آنلاین شدن پیش می‌رود و ما هم به عنوان عضو کوچکی از خانواده گردشگری ایران، گام‌های اول را برای این آنلاین شدن برداشته‌ایم. توریک دستیار سفری است که می‌توانید همیشه آن را در جیب خود داشته باشید. به شما اطلاعات دقیق و شفاف درباره مقصدتان می‌دهد، تا پایان اخذ ویزا و رزرو هتل و پرواز همراهی‌تان می‌کند و هرجا، در هر ساعت از شبانه روز سوالی درباره سفرتان داشتید، برای پاسخ‌دهی به شما آماده است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

چالش مالیات‌ستانی با سامانه‌ها و ابزارهای جدید

نمایندگان بخش خصوصی در یازدهمین نشست کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق تهران، با بررسی چالش‌های پیش روی اجرای قانون سامانه مؤدیان و پایانه‌های فروشگاهی، از
نمایندگان بخش خصوصی در یازدهمین نشست کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق تهران، با بررسی چالش‌های…
خبرها

چرا توزیع گوشت دولتی فقط با صف ممکن است؟

در سه سال گذشته میدان‌های تره‌بار یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای شاهد صف‌های طولانی فروش گوشت با قیمت دولتی بوده‌اند. هر بار هم با شروع فروش گوشت به قیمت تنظیم بازار،
در سه سال گذشته میدان‌های تره‌بار یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای شاهد صف‌های طولانی فروش گوشت با قیمت…
خبرها

سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود

رییس پارک فناوری پردیس گفت: در سیزدهمین دوره رویداد اینوتکس بیش از ۴۰۰ شرکت فناور و مجموعه نوآور حضور دارند و در طول برگزاری این نمایشگاه آخرین دستاوردها و خدمات
رییس پارک فناوری پردیس گفت: در سیزدهمین دوره رویداد اینوتکس بیش از ۴۰۰ شرکت فناور و…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

آیا معامله ارز دیجیتال در صرافی‌ها بدون احراز هویت امکان‌پذیر است؟

دنیای ارزهای دیجیتال هیجان‌انگیز و پر از پستی و بلندی است. اگرچه فناوری بلاکچین که زیربنای ارزهای دیجیتال است، بر پایه شفافیت بنا شده، اما امکان مبادله این ارزها
دنیای ارزهای دیجیتال هیجان‌انگیز و پر از پستی و بلندی است. اگرچه فناوری بلاکچین که زیربنای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم