پکیج فضایی برای دانش آموزان پایه هفتم تا نهم

دو پلتفرم «فیلیمومدرسه» و «لرنیتو» برای بهبود آموزشی دانش آموزان پایه هفتم، هشتم و نهم همکاری ویژه‌ای را آغاز کردند.

 

یکی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزان مخصوصا هنگام انتقال از مقطع دبستان به متوسطه پیدا کردن کتاب یا پلتفرم کمک درسی مناسب برای یادگیری و تمرین بیشتر جهت موفقیت تحصیلی است.

«فیلیمومدرسه» در یک همکاری تازه با اپلیکیشن لرنیتو برای سال تحصیلی جدید، توافق مشترکی برای ارائه خدمات با کیفیت و بی سابقه ای به دانش آموزان سه مقطع هفتم، هشتم و نهم را ترتیب دادند.

طبق این توافق یک بسته ویژه تحت عنوان «پکیج فضایی» با کمترین قیمت و کیفیت عالی طراحی شده که دانش آموزان متوسطه اول می‌توانند با خرید آن هم به آموزش های کامل ویدیویی فیلیمومدرسه با روش سرگرم آموزی، دسترسی داشته باشند و هم به بانک ۴۰هزار سوالی لرنیتو برای تمرین بیشتر تا دغدغه دانش آموزان برای یادگیری و تمرین موثر، بصورت کامل برطرف شود.

«فیلیمومدرسه و لرنیتو» دو پلتفرم آموزشی و پرمخاطب طی سال های گذشته با نوآوری در ارائه برنامه های آموزشی، بخش بزرگی از بازار آموزش غیر حضوری را به خود اختصاص داده‌اند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم