جاب‌ویژن از محصول جدید خود با نام اچ‌آر مارکت رونمایی کرد

جدیدترین محصول پلتفرم کاریابی جاب‌ویژن با عنوان اچ‌آر مارکت آغاز به کار کرد. جاب‌ویژن اعلام کرده که قصد دارد تا اکوسیستمی برای منابع انسانی تشکیل دهد و HRMarket محصول جدید این پلتفرم، در همین راستا به فهرست زیرمجموعه‌های جاب‌ویژن اضافه شده است.

اچ‌آر مارکت که از آن به عنوان بازار محصولات و خدمات مربوط به واحد منابع انسانی سازمان‌ها یاد می‌شود، در اصل پلتفرمی برای معرفی محصولات و خدماتی است که مشتری بالقوه آن منابع انسانی شرکت‌ها و سازمان‌ها هستند. کسب و کارهایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، برای معرفی خدمات خود نیاز به برقراری ارتباط با تعداد زیادی از واحدهای منابع انسانی در سازمان‌ها دارند و معمولاً مسیری طاقت‌فرسا و طولانی را در این راستا پشت سر می‌گذراند. از سوی دیگر، متخصصان منابع انسانی در سازمان‌ها در جهت انجام اموری مانند بیمه تکمیلی، غذای سازمانی، سلامت، آموزش و توسعه و خدمات رفاهی، همواره با حجم زیادی از گزینه‌ها مواجهند که بایستی از میان آن‌ها دست به انتخاب بزنند. اچ‌آر مارکت پاسخی در راستای همین نیاز دوجانبه از سوی کسب‌وکارها و سازمان‌هاست.

پلتفرم اچ‌آر مارکت از یک سو به کسب و کارها امکان برقراری ارتباط با سازمان‌های برتر و ارتباط گیری با واحد منابع انسانی این سازمان‌ها را فراهم می‌آورد و از سوی دیگر، با تجمیع خدمات گوناگون کسب و کارهای مختلف، به متخصصین منابع انسانی در سازمان‌ها کمک می‌کند تا در راستای امور رفاهی سازمانشان دست به انتخابی مطمئن بزنند.

آنطور که در وبسایت اچ‌آر مارکت آمده، این بازار شامل خدمات یا محصولاتی مثل پرسشنامه، تسهیلات درمانی، نرم‌افزارهای ارزیابی عملکرد، نرم‌افزار حقوق و دستمزد، آزمون‌های ارزیابی، بیمه درمان تکمیلی، روانشناسی سازمانی، سیستم حضور و غیاب، اتوماسیون اداری، برگزاری رویداد سازمانی، وام و خرید اقساط و سرویس اعتباری، خدمات سفر و گردشگری، وندینگ ماشین، آموزش و توسعه، هدیه‌های مناسبتی، مشاوره، تخفیفات سازمانی و امکان برگزاری رویداد می‌شود که در آن می‌توان ضمن بررسی ویژگی‌های هر محصول فهرست کاملی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده این محصولات را مشاهده کرد.

براساس اعلام جاب‌ویژن، اچ‌آر مارکت اکنون در مرحله رونمایی بتا قرار دارد. به این معنا که در حال حاضر تامین‌کنندگان و کسب‌وکارهایی که محصولات یا خدمات مربوط به واحد منابع انسانی سازمان‌ها ارائه می‌کنند، می‌توانند با ثبت‌نام در اچ‌آر مارکت، محصولات و خدمات خود را در به واحدهای منابع انسانی بیش از ۷۶هزار سازمان فعال در جاب‌ویژن معرفی کنند. با گذر زمان و عضویت کسب‌وکارهایی از این جنس به اچ‌آر مارکت این پلتفرم می‌تواند به عنوان مرجعی برای بررسی ویژگی‌های محصولات و خدمات حوزه‌های مورد نظر، در اختیار کارشناسان و مدیران منابع انسانی سازمان‌ها باشد.

جاب ویژن بزرگترین پلتفرم کاریابی در ایران است که در آن بیش از دو میلیون و ۵۰۰هزار کارجو و ۷۶هزار سازمان حضور دارند. اچ‌آر مارکت بعد از «نمایشگاه کار»، سرویس راهکارهای منابع انسانی «کندو» و پلتفرم هدهانتینگ «میرانا»، اکنون چهارمین زیرمجموعه گروه جاب‌ویژن به حساب می‌آید.

link

مطالب مرتبط

جاب‌ویژنخبرها

جاب‌ویژن رویداد HR Vision 02 را با حضور متخصصان منابع انسانی برگزار کرد

رویداد گردهمایی مدیران منابع انسانی در ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی توسط گروه جاب‌ویژن برگزار شد. گسترش شبکه کاری و حرفه‌ای فعالان جامعه
رویداد گردهمایی مدیران منابع انسانی در ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی توسط گروه…
جاب‌ویژن

جاب‌ویژن از برگزاری ششمین نمایشگاه کار ایران خبر داد

ششمین دوره نمایشگاه کار ایران امسال از ۲۵ تا ۲۷ بهمن‌ماه در محل سالن‌های نمایشگاهی برج میلاد تهران و با حضور بیش از ۶۰ سازمان معتبر کشور توسط شرکت باما کار شریف و
ششمین دوره نمایشگاه کار ایران امسال از ۲۵ تا ۲۷ بهمن‌ماه در محل سالن‌های نمایشگاهی برج…
جاب‌ویژن

نمایشگاه کار شریف ۲۱ تا ۲۳ آبان‌ ماه برگزار می‌شود

سیزدهمین دوره نمایشگاه کار دانشگاه شریف امسال از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ آبان در دانشگاه شریف با همکاری جاب‌ویژن برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه دانشجویان و به طور کلی
سیزدهمین دوره نمایشگاه کار دانشگاه شریف امسال از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ آبان در دانشگاه شریف…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم