جزییات جدید از پرونده دیجی‌کالا

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به پرونده توهین به مقدسات دیجی‌کالا اعلام کرد این نهاد به هیچ وجه توهین این مسائل را برنمی‌تابد. او همچنین خبر داد این پرونده در جریان است و اخبار بیشتر بعد از طی مراحل تحقیقات منتشر می‌شود.

به گزارش پیوست، پس از اینکه دادستانی به دلیل فروش برخی کالاها در دیجی‌کالا به اتهام توهین به مقدسات علیه این مارکت‌پلیس اعلام جرم کرد، مسعود طباطبایی، مدیرعامل این شرکت دستگیر و پس از مدتی با قرار وثیقه آزاد شد. حال سخنگوی قوه قضائیه در مورد این پرونده توضیح داده است.

مسعود ستایشی در نشستی خبری در رابطه با اعلام جرم دادستانی علیه دیجی‌کالا توضیح داد: «در مورخ ۲۳ بهمن ماه سال جاری، مدیرعامل شرکت موضوع سوال، وفق مقررات قانونی احضار شدند. اتهام ایشان دایر بر توهین به مقدسات تفهیم شده و قرار قانونی از نوع وثیقه صادر شد. سپس با صدور وثیقه ایشان آزاد شد.»

او ادامه داد: «پرونده متشکله در مرحله تحقیقات مقدماتی است. توهین به مقدسات در هر جامعه‌ای به ویژه جامعه خوب، ارزشی، الهی، صمیمی و سالم ایران اسلامی مورد نکوهش آحاد جامعه است. کسی نیست چنین چیزی را بشنود و نخروشد. حساسیت خیلی بالاست چرا که ارزش‌های والای اسلامی مورد توجه جامعه ماست. قوه قضائیه بر اساس قانون و مطالبه عمومی موظف به رعایت و حراست و صیانت از ارزش‌ها و پیگیری‌ مطالبات عمومی است. توهین‌کنندگان به مقدسات مطرود و منفور جامعه هستند. نمی‌شود در این زمینه شوخی کرد. جامعه خودش جواب کار را با ابراز نفرت و انزجار می‌دهد.»

ستایشی همچنین اعلام کرد قوه قضائیه در این زمینه مماشات نخواهد کرد: «ما نیز بر اساس مسئولیت قانونی گریبان توهین‌کنندگان را رها نخواهیم کرد. همه آحاد جامعه اعم از افراد حقیقی و حقوقی مسئول و موظف به رعایت ارزش‌های والای انسانی و اخلاقی بوده و قوه قضائیه با قاطعیت تمام اجازه حتک حرمت اخلاقی و عقیدتی را نمی‌دهد و به هیچ وجه اینگونه افعال و اعمال مجرمانه را برنمی‌تابد.»

سخنگوی دستگاه قضایی همچنین گفت: «در این پرونده نیز پس از طی مراحل تحقیق در صورت احراز مجرمیت، حکم متناسب از طریق محاکم صالح قضایی صادر و ابلاغ خواهد شد. باید منتظر باشیم ببینیم فرایند تحقیقات چگونه است و هر زمان که شرایط اطلاع‌رسانی بیشتری فراهم آمد به سمع و نظر شما خواهیم رساند.»

link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالا

اجرای AR روی جعبه‌های جدید دیجی‌کالا

طرح برنده مسابقه دیجی‌کالا پرایز روی جعبه‌های بسته‌بندی دیجی‌کالا همراه تکنولوژی واقعیت افزوده یا AR اجرا شد. ایران و سفر خودروهای دیجی کالا در سراسر کشور، موضوع
طرح برنده مسابقه دیجی‌کالا پرایز روی جعبه‌های بسته‌بندی دیجی‌کالا همراه تکنولوژی واقعیت افزوده یا AR اجرا…
دیجی‌کالا

حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال

در حراج سر ماه دیجی‌کالا با قیمت پارسال می‌توانید خرید کنید. این حراج از اول اردیبهشت آغاز شده و تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد و در آن کالاهای مختلف با تخفیف‌های ویژه ۵
در حراج سر ماه دیجی‌کالا با قیمت پارسال می‌توانید خرید کنید. این حراج از اول اردیبهشت…
دیجی‌کالا

همراه اول اعلام کرد مذاکره برای سرمایه‌گذاری در دیجی‌کالا در جریان است

روز گذشته بسیاری از رسانه‌های بورسی و کانال‌های تلگرامی اعلام کردند که سهام شرکت سرآوا در دیجی‌کالا به همراه اول فروخته شد. این خبر منجر به افزایش قیمت سهام همراه
روز گذشته بسیاری از رسانه‌های بورسی و کانال‌های تلگرامی اعلام کردند که سهام شرکت سرآوا در…
دیجی‌کالا

ماجرای فروش سهام سرآوا در دیجی‌کالا به همراه اول چه بود؟

صبح امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ خبری در رسانه‌های بورسی منتشر شد که سهام دیجی‌کالا به همراه اول فروخته شد. خبری که در رسانه‌ها به سرعت منتشر شد و هنوز هم ادامه دارد این
صبح امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ خبری در رسانه‌های بورسی منتشر شد که سهام دیجی‌کالا به همراه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم