رقابت آژانس‌ها برای جایگاه‌های تبلیغاتی دیوار

آژانس‌های تبلیغاتی کشور در حال رقابت با یکدیگر جهت رسیدن به توافق نهایی برای جایگاه‌های تبلیغاتی دیوار به صورت بنر (بنر ادز) هستند. دیوار در حال حاضر بیشتر از ۵۳ میلیون کاربر دارد و روزانه ۵۰۰ هزار آگهی در این پلتفرم ثبت می‌شود.

این فعالیت در فضای RTB (مزایده آنی) صورت می‌گیرد و همه آژانس‌های آفلاین و آنلاین می‌توانند در این رقابت‌ حاضر باشند. در حال حاضر سه آژانس تبلیغاتی تپسل، دارت و یکتانت به صورت آزمایشی مشغول به رقابت در این پلتفرم هستند.
نازنین مرادی، مدیر ارشد توسعه کسب‌و‌کار دیوار در این رابطه می‌گوید: تعداد کاربران و ایمپرشن دیوار باعث شده تا رقابت برای جایگاه‌های تبلیغاتی دیوار بسیار جدی شود. ما ۲۶۳ جایگاه بنری در دسته‌ها و زیردسته‌های مختلف داریم که در نهایت قرار است به توافقی مناسب برای استفاده کسب‌وکارها از این فضای تبلیغاتی برسیم. ما در اوایل سال آینده، درباره توافق نهایی با آژانس‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
در صورت تمایل به همکاری با تبلیغات بنری دیوار، آژانس های تبلیغاتی می‌توانند با ایمیل ads@divar.ir تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ در تماس باشند.

link

مطالب مرتبط

دیوار

اشتغال؛ رکورددار جستجوهای «هنری» در دیوار

گزارش دیوار به بهانه روز جهانی «هنر» نشان می‌دهد که جستجوی مشاغل مرتبط با «هنر» بیشتر از ۴۵ درصد کل جستجوهای این حوزه را تشکیل می‌دهد. کاربران دیوار در سال گذشته در
گزارش دیوار به بهانه روز جهانی «هنر» نشان می‌دهد که جستجوی مشاغل مرتبط با «هنر» بیشتر…
دیوار

آمارهای دیوار از آگهی‌های «هویج» در سالی که گذشت

بنابر گزارش روابط عمومی دیوار، کاربران این پلتفرم در سال گذشته دستگاه «آب‌هویج‌گیری» را بیش از همه عبارات مرتبط با هویج جستجو کرده‌اند، حتی بیشتر از خود هویج.
بنابر گزارش روابط عمومی دیوار، کاربران این پلتفرم در سال گذشته دستگاه «آب‌هویج‌گیری» را بیش از…
دیوار

نگاهی به آمارهای نوروزی دیوار

نگاهی به آمارهای بازار نوروز در دیوار نشان می‌دهد که بیشترین جستجو برای سفره هفت‌سین و متعلقات آن بوده و جزیره کیش مقصد مورد علاقه کاربران این پلتفرم برای تعطیلات
نگاهی به آمارهای بازار نوروز در دیوار نشان می‌دهد که بیشترین جستجو برای سفره هفت‌سین و…
دیوار

دیوار اعلام کرد برای منصفانه‌تر کردن خدماتش «قیمت‌گذاری پویا» را در ۱۴۰۳ اجرا می‌کند

دیوار اعلام کرد با هدف افزایش کیفیت خدمات خود و منصفانه‌تر کردن هزینه‌ی آگهی‌ها برای کاربران، از اول فروردین سال ۱۴۰۳ و هم‌راستا با نرخ تورم، از شیوه‌ی
دیوار اعلام کرد با هدف افزایش کیفیت خدمات خود و منصفانه‌تر کردن هزینه‌ی آگهی‌ها برای کاربران،…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم