آژانسهای تبلیغاتی کشور در حال رقابت با یکدیگر جهت رسیدن به توافق نهایی برای جایگاههای تبلیغاتی دیوار به صورت بنر (بنر ادز) هستند. دیوار در حال حاضر بیشتر از ۵۳ میلیون کاربر دارد و روزانه ۵۰۰ هزار آگهی در این پلتفرم ثبت میشود.
این فعالیت در فضای RTB (مزایده آنی) صورت میگیرد و همه آژانسهای آفلاین و آنلاین میتوانند در این رقابت حاضر باشند. در حال حاضر سه آژانس تبلیغاتی تپسل، دارت و یکتانت به صورت آزمایشی مشغول به رقابت در این پلتفرم هستند.
نازنین مرادی، مدیر ارشد توسعه کسبوکار دیوار در این رابطه میگوید: تعداد کاربران و ایمپرشن دیوار باعث شده تا رقابت برای جایگاههای تبلیغاتی دیوار بسیار جدی شود. ما ۲۶۳ جایگاه بنری در دستهها و زیردستههای مختلف داریم که در نهایت قرار است به توافقی مناسب برای استفاده کسبوکارها از این فضای تبلیغاتی برسیم. ما در اوایل سال آینده، درباره توافق نهایی با آژانسها تصمیمگیری خواهیم کرد.
در صورت تمایل به همکاری با تبلیغات بنری دیوار، آژانس های تبلیغاتی میتوانند با ایمیل ads@divar.ir تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ در تماس باشند.
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»، با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…
ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و
ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای…
گزارش دیوار به بهانه روز جهانی «هنر» نشان میدهد که جستجوی مشاغل مرتبط با «هنر» بیشتر از ۴۵ درصد کل جستجوهای این حوزه را تشکیل میدهد. کاربران دیوار در سال گذشته در
گزارش دیوار به بهانه روز جهانی «هنر» نشان میدهد که جستجوی مشاغل مرتبط با «هنر» بیشتر…
بنابر گزارش روابط عمومی دیوار، کاربران این پلتفرم در سال گذشته دستگاه «آبهویجگیری» را بیش از همه عبارات مرتبط با هویج جستجو کردهاند، حتی بیشتر از خود هویج.
بنابر گزارش روابط عمومی دیوار، کاربران این پلتفرم در سال گذشته دستگاه «آبهویجگیری» را بیش از…