رقابت آژانس‌ها برای جایگاه‌های تبلیغاتی دیوار

آژانس‌های تبلیغاتی کشور در حال رقابت با یکدیگر جهت رسیدن به توافق نهایی برای جایگاه‌های تبلیغاتی دیوار به صورت بنر (بنر ادز) هستند. دیوار در حال حاضر بیشتر از ۵۳ میلیون کاربر دارد و روزانه ۵۰۰ هزار آگهی در این پلتفرم ثبت می‌شود.

این فعالیت در فضای RTB (مزایده آنی) صورت می‌گیرد و همه آژانس‌های آفلاین و آنلاین می‌توانند در این رقابت‌ حاضر باشند. در حال حاضر سه آژانس تبلیغاتی تپسل، دارت و یکتانت به صورت آزمایشی مشغول به رقابت در این پلتفرم هستند.
نازنین مرادی، مدیر ارشد توسعه کسب‌و‌کار دیوار در این رابطه می‌گوید: تعداد کاربران و ایمپرشن دیوار باعث شده تا رقابت برای جایگاه‌های تبلیغاتی دیوار بسیار جدی شود. ما ۲۶۳ جایگاه بنری در دسته‌ها و زیردسته‌های مختلف داریم که در نهایت قرار است به توافقی مناسب برای استفاده کسب‌وکارها از این فضای تبلیغاتی برسیم. ما در اوایل سال آینده، درباره توافق نهایی با آژانس‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
در صورت تمایل به همکاری با تبلیغات بنری دیوار، آژانس های تبلیغاتی می‌توانند با ایمیل ads@divar.ir تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ در تماس باشند.

link

مطالب مرتبط

دیوار

عذرخواهی و جبران خسارت دیوار برای اشتباه در پاسخ برخی استعلام‌های قضایی

دیوار با انتشار بیانیه‌ای بابت خطای نرم‌افزاری در برخی استعلام‌های قضایی عذرخواهی و اعلام کرد خسارت‌ها را جبران می‌کند. متن این بیانیه به شرح زیر است: اخیراً متوجه شدیم که…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم