کمک بازار و اهالی صنعت برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی به سیل‌زدگان سیستان‌ و بلوچستان

بنا بر اعلام روابط عمومی بازار، این پلتفرم به همراه شماری از توسعه‌دهندگان ایرانی بخشی از درآمد خود در روز ۲۷ اسفند را به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اهدا کرده است.

در آخرین ماه سال ۱۴۰۲ متاسفانه هموطنان‌مان در مناطق زیادی از استان سیستان و بلوچستان گرفتار سیل خانمان‌سوز و سختی شدند، و خسارت‌های فراوانی به زیرساخت‌های شهری و روستایی، خانه‌ها، زمین‌های کشاورزی و دام‌ها وارد شده که پیامدهای آن ادامه‌دار است و در وصف نمی‌گنجد.

بازار بر آن شده است که این بار هم با مشارکت و همراهی توسعه‌دهندگان، مسوولیت اجتماعی خود را در حمایت از همو‌طنان سیل‌زده و آسیب‌دیده ایفا کند.

توسعه‌دهندگانی که در این امر انسانی مشارکت می‌کنند، ۱۵ درصد از درآمد خود در روز یکشنبه (۲۷ اسفند‌ ماه ۱۴۰۲) را به کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان اختصاص دادند و بازار نیز به همین میزان مشارکت خواهد کرد.

بازار جزییات اقدام‌های آتی در راستای این هم‌افزایی و شیوه‌ی هزینه‌کرد مبالغ را پس از مشاوره با کارشناسان و بررسی دقیق‌تر نیازمندی‌های منطقه، مشخص و به زودی اعلام خواهد کرد.

براساس اعلام بازار، برنامه‌‌ها و بازی‌های مشارکت‌کننده در این کمپین، در روز یکشنبه ۲۷ اسفند در صفحه‌ی اول بازار در لیست ویژه‌ای به نمایش درآمد تا کاربران هم در صورت تمایل سهمی ایفا کنند.

پیش از این هم اهالی صنعت برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی بارها در کمک به هموطنان سیل‌زده و زلزله‌زده، از جمله در ساخت مدرسه‌ای در روستای زلزله‌زده‌ی زالوآب کرمانشاه و تجهیز مدارس در خوی، همکاری و مشارکت کرده‌اند.

link

مطالب مرتبط

کافه بازار

سرویس پرداخت مستقیم «بازارپی» به تپسی اضافه شد

سرویس پرداخت بازارپی به تازگی روی تپسی پیاده‌سازی شده و از این پس، کاربران با به‌روز‌رسانی نسخۀ جدید تپسی، می‌توانند از این سرویس استفاده نمایند. با پیاده‌سازی
سرویس پرداخت بازارپی به تازگی روی تپسی پیاده‌سازی شده و از این پس، کاربران با به‌روز‌رسانی…
کافه بازار

هشدار مدیرعامل کافه بازار درباره کیفیت اینترنت ایران

به گزارش روابط عمومی کافه بازار، شهاب‌الدین خدابخش، مدیرعامل این شرکت در خصوص گزارش انجمن تجارت الکترونیک درباره کیفیت اینترنت، گفت: «این گزارش حاکی از آن است که
به گزارش روابط عمومی کافه بازار، شهاب‌الدین خدابخش، مدیرعامل این شرکت در خصوص گزارش انجمن تجارت…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم