قطعی برق دیتاسنتر، دلیل اختلال بلوبانک بود

روز گذشته کاربران در شبکه‌های اجتماعی از قطعی سرویس بلوبانک خبر دادند که انتقادات زیادی را از این نئوبانک ایرانی در پی داشت.

روابط عمومی بلوبانک با انتشار بیانیه‌ای دلیل اختلال بعد از ظهر روز شنبه دوازدهم خرداد ماه ۱۴۰۳ را نوسانات برق در سرویس‌دهنده مرکز داده‌های بلو (سامانتل) اعلام کرد.

متن بیانیه بلوبانک به شرح زیر است:

بعد از ظهر روز شنبه دوازدهم خردادماه اپلیکیشن بلو و بلوکارت به دلیل نوسانات برق در سرویس دهنده به مرکز داده‌های بلو(سامانتل) به طور موقت از دسترس خارج شدند که در نتیجه این اختلال، کاربران برای ساعاتی نتوانستند از بلو سرویسی دریافت کنند.

تیم اجرایی بلو از همان دقایق ابتدایی، تلاش خود را برای رفع مشکل پیش‌آمده آغاز کرد. در نتیجه این تلاش‌ها، در مرحله اول مشکلات مربوط به بلوکارت، برطرف شد و امکان استفاده از آن در دستگاه‌های خودپرداز، پوز و… فراهم شد.در نهایت و در مرحله دوم، اپلیکیشن بلو نیز در دسترس کاربران قرار گرفت.

روابط عمومی بلو، بابت مشکل پیش‌آمده، از همه کاربران خود عذرخواهی می‌کند.

بلو خود را محافظ داده‌های مشتریان می‌داند‌ و به اطلاع می‌رساند در حال حاضر سرویس بلو همچون سال‌های اخیر، پایدار است و تیم فنی و امنیت بلوبانک سامان در تلاش است که بر اساس درس‌آموخته‌های خود ازین اتفاق، مشکلات احتمالی آینده را پیش‌بینی کرده و تجربه بهتری برای کاربران خود بسازد.

روابط عمومی بلوبانک سامان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

مدیرعامل دیجی‌پی: توانسته‌ایم اعتماد بیشتری را در نظام بانکی نسبت به کنترل ریسک ایجاد کنیم

هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی، یکی از چهره‌های برجسته حوزه فین‌تک، به عنوان سخنران در رویداد فیناپ حضور داشت. او در این سخنرانی به بررسی نقش فین‌تک‌ها در بهبود شمولیت مالی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم