دیجی‌کالا خود را با شعاری تازه معرفی می‌کند: «لبخند به خانه می‌رسد»

دیجی‌کالا، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، از ۱۵ اسفند خود را با شعاری تازه به مخاطبانش معرفی می‌کند؛ شعاری که خبر از تغییرات جدیدی می‌دهد که این برند ملی در استراتژی‌های ارتباطی خود در پیش گرفته است. شعار تازه دیجی‌کالا یعنی «لبخند به خانه می‌رسد» بازتابی از هویت و مرام این برند است که در ۱۷ سال گذشته در صدد پیاده‌سازی آن بوده است. دیجی‌کالا در این سال‌ها صرفا در پی ایجاد فضای مناسب برای خرید آنلاین کاربرانش نبوده، بلکه تلاش کرده تا در هر جنبه از کسب‌وکار و در ارتباطاتش با مشتریان، رضایت خاطر بیشتری برای آنان فراهم کند؛ رضایت خاطری که خود را در لبخندی که بر لب مخاطبان می‌نشیند نمایان می‌کند، همان لبخندی که همیشه در لوگوی دیجی‌کالا نیز حضور داشته است.

«لبخند به خانه می‌رسد» با توجه به جان و جوهره برند دیجی‌کالا و تغییرات تازه در استراتژی‌های آن انتخاب شده است. شعار دیجی‌کالا پیش از این «بررسی، انتخاب و خرید آنلاین» بود، اما این شعار تازه علاوه بر تاثیر گرم و خوشایندی که بر مخاطب می‌گذارد، هویت و داستان برند را به‌سادگی برای او روایت می‌کند. به نظر می‌رسد در ادامه مسیری که با انتخاب این شعار آغاز شده، باید منتظر تغییرات گسترده‌تری در استراتژی‌های ارتباطی دیجی‌کالا باشیم.

link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالاگزارش و تحلیلویدیو

نخستین فروشگاه فیزیکی دیجی‌کالا در تهران افتتاح شد

غروبِ امروز بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، دیجی‌کالا اولین فروشگاه حضوری یا «فروشگاه تجربه محور» خود را افتتاح کرد. مدیران دیجی‌کالا در مراسم معرفی این فروشگاه که
غروبِ امروز بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، دیجی‌کالا اولین فروشگاه حضوری یا «فروشگاه تجربه محور» خود را…
دیجی‌کالا

بازگشت دیجی‌کالا به اپ استور با نام مستعار

دیجی‌کالا با نام مستعار News1414 اپلیکیشن نسخه iOS خود را در اپ‌استور اپل قرار داده و هم‌اکنون قابل نصب است. پیشتر دیجی‌کالا با عنوان Diktionary اپلیکیشن خود را در استور اپل
دیجی‌کالا با نام مستعار News1414 اپلیکیشن نسخه iOS خود را در اپ‌استور اپل قرار داده و…
دیجی‌کالا

ناشران برتر کشور را در فروش ویژه کتاب دیجی‌کالا ببینید

فروش ویژه کتاب دیجی‌کالا با حضور ناشران فعال و معتبر بازار کتاب تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. نشر چشمه، نگاه، مرکز، افق، هوپا، نی، میلکان، کوله‌پشتی، نیلوفر،
فروش ویژه کتاب دیجی‌کالا با حضور ناشران فعال و معتبر بازار کتاب تا پایان اردیبهشت ماه…
دیجی‌کالا

مدیرعامل دیجی‌کالا: می‌توانیم به توزیع عادلانه گوشت قرمز کمک کنیم

اواخر سال ۱۴۰۲ و برای کنترل قیمت گوشت در نوروز و ماه رمضان، عرضه گوشت قرمز تنظیم بازار آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد. اما مساله اینجاست که فقط فروشگاه‌های
اواخر سال ۱۴۰۲ و برای کنترل قیمت گوشت در نوروز و ماه رمضان، عرضه گوشت قرمز…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم