دیجی‌کالا خود را با شعاری تازه معرفی می‌کند: «لبخند به خانه می‌رسد»

دیجی‌کالا، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، از ۱۵ اسفند خود را با شعاری تازه به مخاطبانش معرفی می‌کند؛ شعاری که خبر از تغییرات جدیدی می‌دهد که این برند ملی در استراتژی‌های ارتباطی خود در پیش گرفته است. شعار تازه دیجی‌کالا یعنی «لبخند به خانه می‌رسد» بازتابی از هویت و مرام این برند است که در ۱۷ سال گذشته در صدد پیاده‌سازی آن بوده است. دیجی‌کالا در این سال‌ها صرفا در پی ایجاد فضای مناسب برای خرید آنلاین کاربرانش نبوده، بلکه تلاش کرده تا در هر جنبه از کسب‌وکار و در ارتباطاتش با مشتریان، رضایت خاطر بیشتری برای آنان فراهم کند؛ رضایت خاطری که خود را در لبخندی که بر لب مخاطبان می‌نشیند نمایان می‌کند، همان لبخندی که همیشه در لوگوی دیجی‌کالا نیز حضور داشته است.

«لبخند به خانه می‌رسد» با توجه به جان و جوهره برند دیجی‌کالا و تغییرات تازه در استراتژی‌های آن انتخاب شده است. شعار دیجی‌کالا پیش از این «بررسی، انتخاب و خرید آنلاین» بود، اما این شعار تازه علاوه بر تاثیر گرم و خوشایندی که بر مخاطب می‌گذارد، هویت و داستان برند را به‌سادگی برای او روایت می‌کند. به نظر می‌رسد در ادامه مسیری که با انتخاب این شعار آغاز شده، باید منتظر تغییرات گسترده‌تری در استراتژی‌های ارتباطی دیجی‌کالا باشیم.

link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالا

اتومیشن، آینده مارکتینگ است

مدیر ارشد پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا: با ابزار اتومیشن، قدرت مارکترها در دنیای مارکتینگ چند برابر شده است. مدیر ارشد پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا باور دارد مارکترها باید به‌جز شرح وظایف معمول…
دیجی‌کالا

برگزاری بزرگترین رویداد آموزشی منابع انسانی ایران توسط دیجی‌کالا

دیجی‌کالا بزرگترین رویداد آموزشی منابع انسانی ایران را با عنوان «سرنوشت نیروی انسانی در سایه عصر دیجیتال» برگزار می‌کند. این رویداد آموزشی با همکاری دیجی‌نکست برگزار می‌شود و «تاثیر روندهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم