پلتفرم پرداخت و اعتباردهی دیجیپی اعلام کرده است که خدمات خرید اعتباری خود را فراتر از فروشگاه اینترنتی دیجیکالا گسترش داده و اکنون امکان استفاده از این اعتبار در بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه آنلاین و فیزیکی فراهم شده است.
دیجیپی، که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده، پیش از این عمدتاً با ارائه امکان خرید اقساطی از دیجیکالا شناخته میشد. با این حال، روابط عمومی این شرکت اعلام کرده که از سال گذشته تمرکز بر توسعه خدمات خرید اعتباری در فروشگاههای حضوری نیز در دستور کار قرار گرفته است.
بر اساس اعلام دیجیپی، در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه آنلاین و فیزیکی در دستهبندیهای مختلف کالا و خدمات، طرف قرارداد این پلتفرم هستند. این فروشگاهها شامل دیجیکالا و فروشندگان آن، دیجیجت، فروشگاههای زنجیرهای هفت، و مجموعهای از فروشگاهها در حوزههای کالای دیجیتال، لوازم خانگی، طلا و زیورآلات، مد و پوشاک، سفر و گردشگری، وسایل نقلیه، لوازم کودک، کافه و رستوران و غیره میشوند.
کاربران دیجیپی میتوانند با اعتباری که از این پلتفرم دریافت میکنند، به دو صورت اصلی خرید اقساطی انجام دهند: اعتبار تک قسطه و چهارقسطه برای خرید کالا و خدمات، که گفته میشود بدون نیاز به ارائه چک، سفته یا ضامن تخصیص مییابد؛ و وام با سقف بازپرداخت ۱۲ ماهه که نیازمند ارائه چک صیادی یا سفته است.
دیجیپی همچنین اعلام کرده که برنامهریزی برای افزودن هزاران فروشگاه آنلاین و حضوری دیگر به فهرست فروشگاههای طرف قرارداد تا پایان سال جاری در دست اقدام است. این شرکت هدف از این گسترش را افزایش فروش برای فروشگاهها از طریق ارائه امکان خرید قسطی و تسهیل فرآیند خرید برای مشتریان عنوان کرده است.
برای استفاده از این خدمات، کاربران میتوانند از طریق وبسایت یا اپلیکیشن دیجیپی درخواست اعتبار خود را ثبت کنند. علاوه بر خدمات اعتباری، دیجیپی خدمات پرداخت روزمره مانند خرید بسته اینترنت و پرداخت قبوض را نیز ارائه میدهد.
مطالب مرتبط
خدمات جدید بلو در جزیره کیش؛ از تسهیلات گردشگری تا کارت دیجیتال
بلوبانک سامان: از کسب جایزه نهال فینتک تا ارائه ابزارهای نوین مدیریت مالی
با رای هیات داوران؛ میلی برترین کسبوکار فینتک طلای کشور شد
پربازدیدهای هفته
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان اسنپ و تپسی تصویب شد
خروج موفق مکس هلدینگ از سرمایهگذاری در هومکا
پادکست زوم