پلتفرم نیازمندیهای آنلاین دیوار اعلام کرد که سرویس «فوری» خود را حذف کرده است. این تصمیم که با وجود کاهش احتمالی درآمد برای دیوار صورت گرفته، براساس بازخوردهای کاربران و با هدف بهبود تجربه کاربری اتخاذ شده است.
سرویس «فوری» در ابتدا با هدف کمک به کاربران برای افزایش دیده شدن آگهیهایشان و ایجاد تمایز طراحی شده بود. اما بررسیهای انجام شده توسط دیوار نشان داد که این سرویس نتوانسته بازخورد مورد انتظار را برای کاربران فراهم کند. بسیاری از کاربران با خرید این سرویس، انتظار افزایش قابل توجه بازدید و تماس را داشتند که این نتیجه به دست نمیآمد.
دیوار میگوید ارزیابی شاخصهایی مانند تعداد تماسهای دریافتی و هزینه استفاده از سرویس «فوری» در مقایسه با سایر گزینههای ارتقای آگهی در پلتفرم، نشان داد که این سرویس بازدهی مطلوبی نداشته و نسبت به روشهای دیگر، به بازدید کمتری منجر میشده است.
بازخورد کاربران، محور تصمیمگیری
مطالعات و نظرسنجیهای انجام شده از کاربران نقش محوری در تصمیم دیوار برای حذف سرویس «فوری» داشته است. براساس این نظرسنجیها، بیش از ۷۰ درصد کاربران به طور کلی از سرویس «فوری» رضایت نداشته و میزان تماسهای دریافتی پس از استفاده از آن را رضایتبخش ارزیابی نکرده بودند.
دیوار اعلام کرده که مشاهده و تحلیل دقیق رفتار کاربران و دریافت بازخوردهای آنها به تیم این پلتفرم کمک میکند تا خدمات ارایه شده را همواره متناسب با ارزشها و نیازهای کاربران بهبود بخشد. هدف اصلی از این اقدام، ارایه خدماتی عنوان شده که بیشترین ارزش را برای کاربران ایجاد کند و این تغییر با هدف بهبود مستمر تجربه کاربری و همسویی با نیازهای واقعی کاربران انجام شده است.
پس از حذف سرویس «فوری»، گزارشها حاکی از آن است که نارضایتی خاصی از سوی کاربران مطرح نشده، که این موضوع نشاندهنده موافقت ضمنی کاربران با این تصمیم و عدم تاثیر منفی آن بر تجربه کلی آنهاست.
مطالب مرتبط
قابلیت مدیریت دستگاههای فعال به دیوار اضافه شد
دیوار از تکمیل پروژه دسترسیپذیری و بهبود تجربه کاربران نابینا خبر داد
جستجوهای دیوار در سال ۱۴۰۳ فاش کرد؛ ورزش اولویت اول اوقات فراغت ایرانیها
پربازدیدهای هفته
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان اسنپ و تپسی تصویب شد
خروج موفق مکس هلدینگ از سرمایهگذاری در هومکا
پادکست زوم