اینستاکارت، غول تحویل مواد غذایی، روز پنجشنبه از تصاحب شرکت وینشاپ (Wynshop)، ارایهدهنده راهحلهای تجارت الکترونیک مبتنی بر ابر برای فروشگاههای مواد غذایی، خبر داد.
این قرارداد به اینستاکارت کمک میکند تا راهحلهای سازمانی خود را بهبود بخشد و خردهفروشان را قادر سازد تجربه آنلاین خود را ارتقا دهند.
جزییات مالی این قرارداد توسط شرکت فاش نشده است.
وینشاپ در سال ۲۰۲۰ راهاندازی شد و پلتفرم فروشگاههای آنلاین برای فروشگاههای مواد غذایی فراهم میکند. این شرکت با مشتریانی مانند Wakefern Food Corp و Pattison Group همکاری میکند. خدمات آن شامل ابزارهای شخصیسازی بیدرنگ مبتنی بر هوش مصنوعی و راهحلهای تکمیل سفارش در فروشگاه میشود.
در حال حاضر، وینشاپ به عنوان یک شرکت فرعی کاملا تحت مالکیت اینستاکارت فعالیت خواهد کرد و فناوری آن به مرور زمان در پلتفرم اینستاکارت ادغام خواهد شد. انتظار میرود این ادغام، قابلیتهای اینستاکارت در زمینههای تجارت الکترونیک، تبلیغات، تکمیل سفارش و خدمات درون فروشگاهی را تقویت کند.
این خرید یک گام مهم برای اینستاکارت محسوب میشود و تعداد شرکتهایی را که توسط آن تصاحب شدهاند به شش مورد میرساند که شامل Caper AI، Eversight، FoodStorm، Rosie و Unata هستند.
مطالب مرتبط
اعلان جنگ مارک زاکربرگ به صنعت تبلیغات با هوش مصنوعی
رویکرد متفاوت یک استارتاپ سلامت روان: اولویت دادن به سلامت کارکنان در دل فرهنگ پرفشار استارتاپی
پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از خروج سرآوا از سه شرکت پورتفولیوی خود تا تصمیم هزاردستان برای فروش کارنامه
پربازدیدهای هفته
بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان اسنپ و تپسی تصویب شد
ماجرای هدیه میلیونی دیجی کالا چه بود؟
سعید رحمانی، بنیانگذار سرآوا سکوت خود را شکست
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
پادکست زوم