اینستاکارت، غول تحویل مواد غذایی، روز پنجشنبه از تصاحب شرکت وینشاپ (Wynshop)، ارایهدهنده راهحلهای تجارت الکترونیک مبتنی بر ابر برای فروشگاههای مواد غذایی، خبر داد.
این قرارداد به اینستاکارت کمک میکند تا راهحلهای سازمانی خود را بهبود بخشد و خردهفروشان را قادر سازد تجربه آنلاین خود را ارتقا دهند.
جزییات مالی این قرارداد توسط شرکت فاش نشده است.
وینشاپ در سال ۲۰۲۰ راهاندازی شد و پلتفرم فروشگاههای آنلاین برای فروشگاههای مواد غذایی فراهم میکند. این شرکت با مشتریانی مانند Wakefern Food Corp و Pattison Group همکاری میکند. خدمات آن شامل ابزارهای شخصیسازی بیدرنگ مبتنی بر هوش مصنوعی و راهحلهای تکمیل سفارش در فروشگاه میشود.
در حال حاضر، وینشاپ به عنوان یک شرکت فرعی کاملا تحت مالکیت اینستاکارت فعالیت خواهد کرد و فناوری آن به مرور زمان در پلتفرم اینستاکارت ادغام خواهد شد. انتظار میرود این ادغام، قابلیتهای اینستاکارت در زمینههای تجارت الکترونیک، تبلیغات، تکمیل سفارش و خدمات درون فروشگاهی را تقویت کند.
این خرید یک گام مهم برای اینستاکارت محسوب میشود و تعداد شرکتهایی را که توسط آن تصاحب شدهاند به شش مورد میرساند که شامل Caper AI، Eversight، FoodStorm، Rosie و Unata هستند.
مطالب مرتبط
رسوب حق بیمه در اینشورتکها؛ معضل یا اهرم توسعه؟ جدال بیمه مرکزی و استارتاپها
انجمن تجارت الکترونیک تهران: اتهام رانت به دارورسانی آنلاین، دفاع از انحصار است
سازمان غذا و دارو همکاری داروخانهها با پلتفرمهای آنلاین را ممنوع اعلام کرد
پربازدیدهای هفته
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان اسنپ و تپسی تصویب شد
خروج موفق مکس هلدینگ از سرمایهگذاری در هومکا
پادکست زوم