کاربران اسنپفود از این پس میتوانند در صورت عدم تحویل سفارش، به جای ارتباط با پشتیبانی اسنپفود بیواسطه با خود مجموعه تماس برقرار و وضعیت سفارش را پیگیری کنند.
قابلیت تماس بیواسطه مشتریان با فروشندگان با انتخاب گزینه «سفارش به من تحویل داده نشده است» فعال میشود. لازم به ذکر است این قابلیت تنها در صورتی فعال میشود که زمان ارسال به پایان رسیده و مشتری سفارش خود را تحویل نگرفته باشد. البته در صورت تاخیر، مشتری میتواند پیگیری تاخیر پیش آمده را به اسنپفود بسپارد.
بنا بر اعلام روابط عمومی اسنپ فود پس از برقراری تماس بیواسطه توسط مشتری، یک پیامک نظرسنجی جهت سنجش کیفیت قابلیت جدید برای مشتری ارسال میشود. این پیامک در ۲ بازه زمانی مختلف (۵ تا ۱۰ دقیقه پس از تماس) و (یک ساعت پس از تماس) ارسال میشود. هدف اصلی این نظرسنجی، دریافت بازخورد کاربران درباره تماس بیواسطه و بررسی کیفیت این قابلیت خواهد بود.