تماس بی‌واسطه در اسنپ‌فود فعال شد

کاربران اسنپ‌فود از این پس می‌توانند در صورت عدم تحویل سفارش، به جای ارتباط با پشتیبانی اسنپ‌فود بی‌واسطه با خود مجموعه تماس برقرار و وضعیت سفارش را پیگیری کنند.

قابلیت تماس بی‌واسطه مشتریان با فروشندگان با انتخاب گزینه «سفارش به من تحویل داده نشده است» فعال می‌شود. لازم به ذکر است این قابلیت تنها در صورتی فعال می‌شود که زمان ارسال به پایان رسیده و مشتری سفارش خود را تحویل نگرفته باشد. البته در صورت تاخیر، مشتری می‌تواند پیگیری تاخیر پیش آمده را به اسنپ‌فود بسپارد.

بنا بر اعلام روابط عمومی اسنپ فود پس از برقراری تماس بی‌واسطه توسط مشتری، یک پیامک نظرسنجی جهت سنجش کیفیت قابلیت جدید برای مشتری ارسال می‌شود. این پیامک در ۲ بازه زمانی مختلف (۵ تا ۱۰ دقیقه پس از تماس) و (یک ساعت پس از تماس) ارسال می‌شود. هدف اصلی این نظرسنجی، دریافت بازخورد کاربران درباره تماس بی‌واسطه و بررسی کیفیت این قابلیت خواهد بود.

link

مطالب مرتبط

اسنپ

اسنپ با همکاری محک در تامین ۱/۵ میلیاردی نمونه‌گیری سلول‌ بنیادی مشارکت کرد

به گزارش روابط عمومی اسنپ کاربران این اپلیکیشن در طرح نیکوکاری «مشارکت در تأمین هزینه‌های نمونه‌گیری از سلول‌های بنیادی» ۳۷۷ هزار و ۴۱۰ مرتبه با امتیازهای اسنپ‌کلاب خود مشارکت کردند…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم