در جریان این رویداد مسعود شاهمرادی با نمایندگان دو غول تجارت الکترونیک آسیا، یعنی گروه علیبابا و شرکت JD.com مذاکره کرد. این گفتوگوها با هدف بررسی راهکارهای همکاری و ورود به زنجیره توزیع منطقهای صورت گرفت و میتواند زمینهساز گسترش حضور در بازارهای بینالمللی باشد.

هشتمین نشست گروه کاری تجارت الکترونیک سازمان همکاری شانگهای با محوریت بررسی فرصتهای همکاری میان کشورها و شرکتهای عضو سازمان همکاری شانگهای در حوزه تجارت دیجیتال و فناوریهای نوین برگزار شده است.
خانومی به عنوان بزرگترین پلتفرم بازار حوزه بازار زنان ایران، در سالهای اخیر تلاش کرده است تا با گسترش زیرساختهای فنی، توسعه برندهای ایرانی و ایجاد پیوندهای منطقهای، نقش پررنگتری در زنجیره تامین دیجیتال خاورمیانه ایفا کند.
حضور در نشستهای بینالمللی از جمله برنامههایی است که در مسیر توسعه ارتباطات خارجی و رشد پایدار برند خانومی دنبال میشود.

دیدگاهتان را بنویسید