گزارش سال ۱۴۰۲ پیمان منتشر شد؛ بیش از ۳ میلیون کاربر و رشد ۱۲۰درصدی تراکنش‌ها

نخستین گزارش سالانه راهکار پرداخت مستقیم پیمان منتشر شد. 

به نقل از روابط عمومی پیمان، این شرکت در گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ خود، برای نخستین بار به موضوع راهکار دایرکت دبیت در ایران پرداخته و داده‌های مهمی از آمار و ارقام پیمان و رفتار کاربران پرداخت مستقیم در ایران ارائه کرده است. 

مطابق با این گزارش، تعداد تراکنش‌های پیمان در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۲۰درصد و مبلغ تراکنش‌ها بیش از ۲۰۰درصد در مقایسه با سال قبل رشد داشته است. 

گفتنی است در سال گذشته، بیش از ۳ میلیون کد ملی و شماره تلفن همراه یکتا، اقدام به فعال‌سازی پرداخت مستقیم پیمان در اپلیکیشن‌های گوناگون کرده‌اند. 

همچنین در این گزارش، آمارها حاکی از پوشش ۵۸/۷۲درصدی کارت‌های بانکی تراکنش‌دار کشور توسط پیمان است.

در قسمت دیگری از این گزارش، به سهم ۰/۴درصدی تراکنش‌های دایرکت دبیت پیمان در مقایسه با تراکنش‌های درگاه پرداخت (IPG) شاپرک پرداخته شده است.

شایان ذکر است، حدود ۸۰درصد از کاربران پیمان، امکان پرداخت مستقیم را بر روی یکی از اپلیکیشن‌های گروه هزاردستان (کافه‌بازار، دیوار و…)، اسنپ و آپ فعال کرده‌اند. 

مشتریان بانک‌های ملت، ملی و سامان نیز سهم عمده کاربران پرداخت مستقیم پیمان را از نظر تعداد و مبلغ تراکنش‌ها تشکیل می‌دهند. 

مطابق با داده‌های این گزارش، ۹۸درصد از قراردادهای پرداخت مستقیم (پیمان) کاربران، منجر به حداقل یک تراکنش موفق شده است. 

در بخش دیگری از این گزارش که مربوط به یافته‌های پروژه پژوهش بازار این شرکت در پاییز سال گذشته است، خرید شارژ و بسته اینترنت به‌عنوان پرتکرارترین خرید، کارت بانک ملی به‌عنوان پراستفاده‌ترین کارت در خریدهای روزمره و اپلیکیشن اسنپ به‌عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن برای پرداخت مستقیم نزد جامعه معرفی شده است. 

نسخه کامل گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ پیمان که با هدف شفافیت، فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی درباره راهکار پرداخت مستقیم منتشر شده است، از طریق لینک زیر قابل دریافت و مطالعه است. 

گزارش سال ۱۴۰۲ «پیمان»

link

مطالب مرتبط

اسنپگزارش و تحلیل

گزارش عملکرد ۱۴۰۲ سوپرمارکت اسنپ منتشر شد؛ تحویل ۸۰ هزار کالا تنها در ۱ ساعت!

سوپرمارکت اسنپ، گزارش عملکرد یک ساله فروشگاه‌های همکار را با ارائه برخی داده‌ها و آمار مربوط به سال ۱۴۰۲، منتشر کرد. این گزارش در سه فصل، عملکرد فروشندگان، رفتار
سوپرمارکت اسنپ، گزارش عملکرد یک ساله فروشگاه‌های همکار را با ارائه برخی داده‌ها و آمار مربوط…
خبرها

کافه ارتباط میزبان گردهمایی مدیران کسب‌وکارهای استارتاپی و کارآفرینانه

دورهمی کسب‌وکاری کافه ارتباط که اکنون به پایگاهی برای شبکه‌سازی بین کارآفرینان و مشتاقان پیشرفت شخصی و شغلی بدل شده است، این هفته میزبان جمعی از مدیران ارشد و
دورهمی کسب‌وکاری کافه ارتباط که اکنون به پایگاهی برای شبکه‌سازی بین کارآفرینان و مشتاقان پیشرفت شخصی…
اسنپ

سهم تاکسی‌های اینترنتی از بازار حمل‌ونقل درون‌شهری

مدیرعامل اسنپ با اشاره به پویایی تاکسی‌های اینترنتی سهم این سرویس‌ها از کل سفرهای درون‌شهری را به شرط برداشتن موانع قابل افزایش دانست. به گزارش استارتاپ ۳۶۰، سهم
مدیرعامل اسنپ با اشاره به پویایی تاکسی‌های اینترنتی سهم این سرویس‌ها از کل سفرهای درون‌شهری را…
خبرها

گزارش ماه می اسپیدتست منتشر شد

طبق گزارش اسپیدتست، سرعت اینترنت ثابت در ایران به ۱۵.۲۸ مگابیت بر ثانیه و سرعت اینترنت موبایل به ۳۷.۳۶ مگابیت بر ثانیه رسیده است. این موضوع منجر به رشد رتبه ایران در
طبق گزارش اسپیدتست، سرعت اینترنت ثابت در ایران به ۱۵.۲۸ مگابیت بر ثانیه و سرعت اینترنت…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم