براساس پستی که در لینکدین بخش سوپرمارکتی اسنپ منتشر شده، تیم مدیریتی اسنپ اکسپرس و اسنپ مارکت در راستای بهبود اثربخشی خدمات با هم ادغام شدهاند و ادامه فعالیت این دو شرکت در هلدینگ سوپرمارکتی آنلاین اسنپ به نام Snapp Grocery (اسنپ گروسری) خواهد بود.
بخش سوپرمارکتی اسنپ توانسته به رکورد بیش از ۷۰ هزار سفارش روزانه برسد. اسنپ گروسری اعلام کرده در این فرآیند تفاوتی در تجربه کاربری مشتریان ایجاد نخواهد شد و این تغییر به منظور انسجام بیشتر در اجرای فعالیتها و ایجاد همافزایی در اسنپ مارکت، اسنپ اکسپرس و سایر خدمات مرتبط در گروه اسنپ اعمال شده است.
اسنپ اکسپرس در ۱۲۰ شهر با بیش از ۳ هزار سوپرمارکت محلی و فروشگاههای زنجیرهای (از جمله افق کوروش، رفاه، جانبو، هفت و …) کالاهای مورد نیاز مردم را با استفاده از سیستم یکپارچه، در سریعترین زمان ممکن به دست خریداران میرساند. اسنپ مارکت نیز که حاصل همکاری دو شرکت اسنپ و هایپراستار است، به گفته این شرکت بزرگترین سبد کالا را در اختیار دارد و بیش از ۱۰ هزار کالای متنوع را در دسته بندیهای متفاوت با بهترین قیمت ممکن برای کاربران ارسال میکند.