اسنپ اکسپرس و اسنپ مارکت ادغام شدند

براساس پستی که در لینکدین بخش سوپرمارکتی اسنپ منتشر شده، تیم مدیریتی اسنپ اکسپرس و اسنپ مارکت در راستای بهبود اثربخشی خدمات با هم ادغام شده‌اند و ادامه‌ فعالیت این دو شرکت در هلدینگ سوپرمارکتی آنلاین اسنپ به نام Snapp Grocery (اسنپ گروسری) خواهد بود.

 

بخش سوپرمارکتی اسنپ توانسته به رکورد بیش از ۷۰ هزار سفارش روزانه برسد. اسنپ گروسری اعلام کرده در این فرآیند تفاوتی در تجربه کاربری مشتریان ایجاد نخواهد شد و این تغییر به منظور انسجام بیشتر در اجرای فعالیت‌ها و ایجاد هم‌افزایی در اسنپ مارکت، اسنپ اکسپرس و سایر خدمات مرتبط در گروه اسنپ اعمال شده است.

 

اسنپ اکسپرس در ۱۲۰ شهر با بیش از ۳ هزار سوپرمارکت محلی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای (از جمله افق کوروش، رفاه، جانبو، هفت و …) کالاهای مورد نیاز مردم را با استفاده از سیستم یکپارچه، در سریع‌ترین زمان ممکن به دست خریداران می‌رساند. اسنپ مارکت نیز که حاصل همکاری دو شرکت اسنپ و هایپراستار است، به گفته این شرکت بزرگ‌ترین سبد کالا را در اختیار دارد و بیش از ۱۰ هزار کالای متنوع را در دسته بندی‌های متفاوت با بهترین قیمت ممکن برای کاربران ارسال می‌کند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پاول دوروف: تلگرام حاضر است بازار را ترک کند، اما رمزنگاری را تضعیف نکند

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، در کانال شخصی خود به شدت از تلاش‌های اخیر در فرانسه و اروپا برای تصویب قوانینی که پیام‌رسان‌ها را ملزم به ایجاد “بک‌دور” (دسترسی پنهان برای…
خبرها

مدیر محصول چه کسی نیست؟

این روزها مرز بین نقش‌های مختلف در دنیای تکنولوژی آن‌قدر باریک شده که حتی افراد حرفه‌ای هم گاهی نمی‌دانند دقیقاً مدیر محصول کیست و چه کسی مدیر محصول نیست. با…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم