شباهت تعجب‌برانگیز «اسنپ‌فود» و «فیدیلیو»

براساس گزارش کاربران در شبکه‌های اجتماعی، دو پلتفرم‌ سفارش آنلاین غذای «فیدیلیو» و «اسنپ‌فود» کاملا شبیه به هم هستند و به نظر می‌رسد توسط یک مجموعه و تنها با نام و پوسته متفاوت اداره می‌شوند.

برای مثال با تغییر آدرس در اسنپ‌فود، تغییر در فیدیلیو نیز اعمال می‌شود.

محمد باقری، مدیرعامل فیدیلیو، در گفت‌وگو با دیجیاتو همکاری دو پلتفرم را تایید کرد و علت شباهت‌ها را «باگ‌های فنی» عنوان کرد!

پیشتر اوایل خرداد ماه امسال، فیدیلیو پس از حدود ۱۶ سال فعالیت، وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شد و حدود یک ماه بعد از آن نیز همکاری خود با روبیکا را آغاز کرد. گفتنی است پلتفرم فیدیلیو هم به صورت مستقل و هم از طریق روبیکا قابل دسترس است.

این تبادل داده‌ها نگرانی‌هایی جدی درباره حریم خصوصی ایجاد کرده است، زیرا اطلاعات شخصی کاربران بین دو پلتفرم به‌صورت زنده به اشتراک گذاشته می‌شود.

link

مطالب مرتبط

اسنپ

سرویس سمپلینگ اسنپ‌مارکت، راهکاری هوشمندانه برای معرفی محصولات جدید سوپرمارکتی به مخاطبان

ارسال نمونه رایگان از یک محصول یا کالا برای کاربر بالقوه، از گذشته روش مرسوم تولیدکنندگان برای معرفی محصول خود به مشتریان بوده است. پلتفرم‌های خرید آنلاین مثل اسنپ‌مارکت با…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم