تپسی از سرویس «پرداخت اعتباری» رونمایی کرد

تپسی از سرویس پرداخت اعتباری (BNPL) رونمایی کرد. سرویس پرداخت اعتباری تپسی این امکان را فراهم می‌کند که هر کاربر تا سقف ۴۰۰ هزار تومان از خدمات تپسی استفاده کرده و در پایان ماه به صورت یک‌جا هزینه سفرهای خود را پرداخت کند. در ادامه نیز با توجه به میزان مصرف کاربر و همچنین خوش‌حسابی در تسویه بدهی، امکان افزایش سقف اعتبار برای کاربران وجود خواهد داشت.

 

به گزارش روابط عمومی تپسی، امکان استفاده از «پرداخت اعتباری» در این مرحله در اختیار بخشی از کاربران قرار گرفته و به تدریج برای تعداد بیشتری از کاربران نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. سرویس پرداخت اعتباری یکی از مدرن‌ترین سرویس‌ها در حوزه پرداخت است و به کاربران این امکان را می‎دهد تا بدون نیاز به پرداخت پول در لحظه، خرید خود را انجام دهند.

 

با اضافه شدن این سرویس، از یک سو استفاده از سرویس‌های تپسی برای کاربران سهل‌تر می‌شود، و از طرف دیگر، با توجه به وجود شارژ در اپلیکیشن و تمایل افراد برای استفاده از اعتبار موجود، وفاداری کاربر و میزان استفاده از خدمات نیز افزایش پیدا خواهد کرد و به طبع کاربران تازه‌ای از طریق این سرویس جذب خواهند شد.

 

تپسی که در خرداد و مهر ماه سال جاری به ترتیب ۵ و ۱۰ درصد از سهامش را به سهام‌داران حرفه‌ای و صندوق‌های حقوقی عرضه کرد، پیش از این در آخرین نشست خبری‌ خود از تبدیل شدن به سوپر اپلیکیشن و ورود به حوزه‌های متفاوتی مانند فین‌تک نیز خبر داده بود؛ حالا به نظر می‌رسد پرداخت اعتباری اولین قدم در ارایه این خدمات است.

link

مطالب مرتبط

آچاره

یک مغازه برای همه

این روزها تعمیرکاران دیگر حجره و مغازه و دکان ندارند، آچاره نصب کرده‌اند. قبل‌ترها وقتی یک وسیله‌ای در خانه خراب می‌شد ما همیشه یک تعمیرکاری از محله خودمان سراغ داشتیم…
فلای‌تودی

eSIM به اپلیکیشن فلای‌تودی اضافه شد؛ ارتباط آسان در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه جهان

دغدغه مسافران ایرانی در سفرهای خارجی تنها به خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل محدود نمی‌شود. پس از ورود به کشور مقصد، چالش‌هایی مانند خرید سیم‌کارت، فعال‌سازی بسته‌های اینترنت یا…
دیجی‌پی

برگزاری رویداد Growth Battle با حمایت دیجی‌پی

دیجی‌نکست، مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا، با هدف حمایت از استارتاپ‌های حوزه فین‌تک و فراهم کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همکاری‌های تجاری، رویداد «Growth Battle – رقابت برای آینده فین‌تک»…
خبرهاگزارش و تحلیل

غول‌های سیلیکون‌ولی در بحران میانسالی هوش مصنوعی؛ معمای نوآور در کمین اپل، گوگل، متا و تسلا

بحران میانسالی ضربه‌ی سختی می‌زند؛ حتی برای پادشاهان سیلیکون‌ولی. یک لحظه شما به عنوان یک نوآور جوان، صنایع تثبیت شده را دگرگون می‌کنید. لحظه بعد، به پرتگاه خیره شده‌اید و…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم